Волво Клуб - България

Full Version: Губя антифриз
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
Здравейте! Днес правя точно една година от както си купих волвото, за което мечтах много време Smile Преди година му налях антифриз и карах и през лятото с него. Сега, предвид идващата зима погледнах казанчето и какво да видя - няма и помен от антифриз. А колата ми нито загрява нито нищо. Долях около литър и половина преди няколко дни - налях до максимума и сега е малко над минимума. Значи проблема ми е започнал от скоро предполагам. Въпроса ми е дали това е хроничен проблем и евентуално къде са най- честите течове ако ги има. Благодаря предварително!
Здравейте! Днес правя точно една година от както си купих волвото, за което мечтах много време Smile Преди година му налях антифриз и карах и през лятото с него. Сега, предвид идващата зима погледнах казанчето и какво да видя - няма и помен от антифриз. А колата ми нито загрява нито нищо. Долях около литър и половина преди няколко дни - налях до максимума и сега е малко над минимума. Значи проблема ми е започнал от скоро предполагам. Въпроса ми е дали това е хроничен проблем и евентуално къде са най- честите течове ако ги има. Благодаря предварително!
Само да добавя - погледнах си маслото и не е станало на боза - значи проблема с гарнитурата отпада!
Само да добавя - погледнах си маслото и не е станало на боза - значи проблема с гарнитурата отпада!
Колега, само един уточняващ въпрос: Когато долива в разширителния съд, двигателя беше ли загрят-респ.антифриза в системата?!?! Питам това, защото нали знаеш, че се появява разлика в нивото, ако долееш докато не ти е изстинала охл.течност. Ако си го направил, както трябва и както казваш не е гарнитура, си провери скобите на маркучите, защото може отнякое от тях да сълзи/не е задължително да тече, като от лейка/, натегни ги и пак следи нивото.
Не съм чувал проблема за модела да е хроничен, но кой знае може да има и други колеги с подобен проблем, но да си траят.
Чао засега.
Колега, само един уточняващ въпрос: Когато долива в разширителния съд, двигателя беше ли загрят-респ.антифриза в системата?!?! Питам това, защото нали знаеш, че се появява разлика в нивото, ако долееш докато не ти е изстинала охл.течност. Ако си го направил, както трябва и както казваш не е гарнитура, си провери скобите на маркучите, защото може отнякое от тях да сълзи/не е задължително да тече, като от лейка/, натегни ги и пак следи нивото.
Не съм чувал проблема за модела да е хроничен, но кой знае може да има и други колеги с подобен проблем, но да си траят.
Чао засега.
ако има теч мястото ще е побеляло и с кристалчета, лесно се забелязва
ако има теч мястото ще е побеляло и с кристалчета, лесно се забелязва
Orlin Zlatev Wrote:Само да добавя - погледнах си маслото и не е станало на боза - значи проблема с гарнитурата отпада!
Небързай да отмяташ проблема гарнетурата.Може да го фвърля през аспуха .Познавам колега с точно такива симптоми и се оказа това .Иначе виж купето снадки и това е .
Orlin Zlatev Wrote:Само да добавя - погледнах си маслото и не е станало на боза - значи проблема с гарнитурата отпада!
Небързай да отмяташ проблема гарнетурата.Може да го фвърля през аспуха .Познавам колега с точно такива симптоми и се оказа това .Иначе виж купето снадки и това е .
Pages: 1 2 3