Волво Клуб - България

Full Version: изгуби мощност
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Става въпрос за 945 2.0 бензин 94 година ,вчера като се прибирах към София след Ботевград нагоре по завойте към магистрала Хемус колата загуби тотално мощност ,не вярвах че ще успее да го качи този байр ,на последния завой толкова се уби скороста ,че беше с 40км/ч на трета и нямаше сила да ги подържа.Успях някак да се кача на магистралата криво ляво с набиране на скорост по нанадолнищата успях да стигна и до тунела преди Витиня ,през цялото време си мислех какво нанагорнище ме чака там :? .След тунела нали се минава само в едната лента ,пред мен се сбутаха някакви камьони и се наложи даже да спря рязко как съм псувал тия говеда Confusedhock: ,че няма да мога да тръгна ,но уви като потеглих от място колата си тръгана като постарумо .Побегна по оня ти ми баир нагоре Big Grin. На какво може да се дължи тази загуба на мощност ,няколко дни преди това имах чувството че при определени обороти нещо резонира в генерацията ,но го отдадох на леко разкачно или пробито гърне и го оставих за тази седмица когато се прибера в София, днес лягах под колата всичко си изглежда нормално. Натрошен катализатор ли е и ако е така какво ще ме посъветвате?
Става въпрос за 945 2.0 бензин 94 година ,вчера като се прибирах към София след Ботевград нагоре по завойте към магистрала Хемус колата загуби тотално мощност ,не вярвах че ще успее да го качи този байр ,на последния завой толкова се уби скороста ,че беше с 40км/ч на трета и нямаше сила да ги подържа.Успях някак да се кача на магистралата криво ляво с набиране на скорост по нанадолнищата успях да стигна и до тунела преди Витиня ,през цялото време си мислех какво нанагорнище ме чака там :? .След тунела нали се минава само в едната лента ,пред мен се сбутаха някакви камьони и се наложи даже да спря рязко как съм псувал тия говеда Confusedhock: ,че няма да мога да тръгна ,но уви като потеглих от място колата си тръгана като постарумо .Побегна по оня ти ми баир нагоре Big Grin. На какво може да се дължи тази загуба на мощност ,няколко дни преди това имах чувството че при определени обороти нещо резонира в генерацията ,но го отдадох на леко разкачно или пробито гърне и го оставих за тази седмица когато се прибера в София, днес лягах под колата всичко си изглежда нормално. Натрошен катализатор ли е и ако е така какво ще ме посъветвате?
Ами ако неси го изкъртил още мисля че ще е добре да го направиш.За автомобил на тия години може и да ти прави келяфи,но питай и някой майстор щото така от разстояние само баба на боб може да гледа.
Ами ако неси го изкъртил още мисля че ще е добре да го направиш.За автомобил на тия години може и да ти прави келяфи,но питай и някой майстор щото така от разстояние само баба на боб може да гледа.
Колега напълно възможно е питата да се отделила от корпуса, да застава в различни положения и автомобила по време на движение ту да се отпушва, ту да се запушва. А ако се е раздробил става още по- неприятно. Възможно е пърчета от него да са отишли назад по генерацията и в зависимост от това къде и в какво положение ще застанат пак ще се запушва и отпушва. Ако сте решили да махате катализатора за по-сигурно проверете и гърнетата.
Колега напълно възможно е питата да се отделила от корпуса, да застава в различни положения и автомобила по време на движение ту да се отпушва, ту да се запушва. А ако се е раздробил става още по- неприятно. Възможно е пърчета от него да са отишли назад по генерацията и в зависимост от това къде и в какво положение ще застанат пак ще се запушва и отпушва. Ако сте решили да махате катализатора за по-сигурно проверете и гърнетата.