Волво Клуб - България

Full Version: Впръск на вода в двигателя!?!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Какво мислите за това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://vodocar.com.ua/1.html">http://vodocar.com.ua/1.html</a><!-- m -->
За тези които не са много в час с руският. Smile
Това е система която впръсква вода в смукателния колектор на автомобилния двигател, и по този начин се повишава неговата мощност. Дали :?: :!: :?:
Какво мислите за това:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://vodocar.com.ua/1.html">http://vodocar.com.ua/1.html</a><!-- m -->
За тези които не са много в час с руският. Smile
Това е система която впръсква вода в смукателния колектор на автомобилния двигател, и по този начин се повишава неговата мощност. Дали :?: :!: :?:
Направо звучи невероятно, но все пак това са Руснаци, а те могат да направят всичко ... или почти всичко де... :roll:
Направо звучи невероятно, но все пак това са Руснаци, а те могат да направят всичко ... или почти всичко де... :roll:
ще ви го обесня просто Smile
тази система е доста стара от години се използва в рали спорта заедно с анти-лаг системата но за нея по- долу.
Та за водата в горивото ами много просто при някой модели с турбокомпресори горивото което влиза в смуквателнитеколектори се нагрява и по-рано се възпламенява затова се впръсква малко вода за да държи температура преди възпламеняване. Не е кой знае колко читаво обяснение моето но това накратко е защо се използва тази система.Ефективноста се показва в автомобилите от световния рали шампионат от преди десетина години. А анти-лаг системата която доста нови модели вече имат представлява ... в момента преди стартиране на двигателя се прави налягане на масло целта е когато е стоял на мястода не е окапало маслото дори пристартиране тя продължава да е активна подържа стабилно налягане и чрез разпръсквачи из двигателя държи всичко смазано на 100%. Това е отново система използвана в началото на 90-те години в световния рали шампионат от славните Ланчия, Тоиота, Мицубиши,Форд и Субару.
ще ви го обесня просто Smile
тази система е доста стара от години се използва в рали спорта заедно с анти-лаг системата но за нея по- долу.
Та за водата в горивото ами много просто при някой модели с турбокомпресори горивото което влиза в смуквателнитеколектори се нагрява и по-рано се възпламенява затова се впръсква малко вода за да държи температура преди възпламеняване. Не е кой знае колко читаво обяснение моето но това накратко е защо се използва тази система.Ефективноста се показва в автомобилите от световния рали шампионат от преди десетина години. А анти-лаг системата която доста нови модели вече имат представлява ... в момента преди стартиране на двигателя се прави налягане на масло целта е когато е стоял на мястода не е окапало маслото дори пристартиране тя продължава да е активна подържа стабилно налягане и чрез разпръсквачи из двигателя държи всичко смазано на 100%. Това е отново система използвана в началото на 90-те години в световния рали шампионат от славните Ланчия, Тоиота, Мицубиши,Форд и Субару.
Хм, такова нещо баща ми едно време (около 1980 - 85 година) беше направил на Лада 1600. Идеята беше икономия и повече мощност.
По много бегли спомени, имаше съд с вода, който се нагряваше от колекторните тръби и беше свързан с карбуратора с тръбичка (може да е имало и още нещо). От там сместа постъпваше в двигателя. Имаше ефект, но поддръжката и настройките бяха не толкова трудни, колкото отегчаващи и дразнещи и след 2-3 години го махна. Все пак, бензина тогава беше по 0,30лв - 0,50лв литъра.
А да, разработката на това чудо беше руска. То тогава, май нямаше каква друга да бъде. Big Grin
Бяха правили и транзисторно запалване с едни руски транзистори (КТ 808А). Беше тотална лудница. Даже кутийката с транзисторното запалване, все още се въргаля някъде из гаража, макар, че колата е продадена преди 20 години. Транзисторното запалване беше свалено преди това с цел да се слага на следващата кола, но така си и остана.
А самата идея за впръскване на вода в двигателя е стара, колкото и автомобила изобщо. Преди години един дядо ми разказа за стар трактор, мисля, че каза Форд, на който, въздушният филтър представлява вода, която въздухът разплисква (нещо подобно на прахосмукачките Rainbow) и така бавно се впъсква в цилиндрите. Когато водата във филтъра свърши, трактора рязко губи мощност. Колко е вярно, не знам, но има известна логика.
Хм, такова нещо баща ми едно време (около 1980 - 85 година) беше направил на Лада 1600. Идеята беше икономия и повече мощност.
По много бегли спомени, имаше съд с вода, който се нагряваше от колекторните тръби и беше свързан с карбуратора с тръбичка (може да е имало и още нещо). От там сместа постъпваше в двигателя. Имаше ефект, но поддръжката и настройките бяха не толкова трудни, колкото отегчаващи и дразнещи и след 2-3 години го махна. Все пак, бензина тогава беше по 0,30лв - 0,50лв литъра.
А да, разработката на това чудо беше руска. То тогава, май нямаше каква друга да бъде. Big Grin
Бяха правили и транзисторно запалване с едни руски транзистори (КТ 808А). Беше тотална лудница. Даже кутийката с транзисторното запалване, все още се въргаля някъде из гаража, макар, че колата е продадена преди 20 години. Транзисторното запалване беше свалено преди това с цел да се слага на следващата кола, но така си и остана.
А самата идея за впръскване на вода в двигателя е стара, колкото и автомобила изобщо. Преди години един дядо ми разказа за стар трактор, мисля, че каза Форд, на който, въздушният филтър представлява вода, която въздухът разплисква (нещо подобно на прахосмукачките Rainbow) и така бавно се впъсква в цилиндрите. Когато водата във филтъра свърши, трактора рязко губи мощност. Колко е вярно, не знам, но има известна логика.
цялата логика на тая работа е че водата охлажда гориво-въздушната смес,а както знаем с по-студен постигаме по-голямо количество кислород за еденица обем, а това ще рече че имаме по-добро изгаряне, че даже и лек тунинг.
цялата логика на тая работа е че водата охлажда гориво-въздушната смес,а както знаем с по-студен постигаме по-голямо количество кислород за еденица обем, а това ще рече че имаме по-добро изгаряне, че даже и лек тунинг.
Pages: 1 2