Значи вчера сутринта като отивах на работа си бях пуснал парното да ми духа хладно на краката,но уви като съм спрял съм забравил да го спра и след 10часа като се качих познайте дали имаше ток в акумулатора,така де бутнаха ме и запалих за щастие
Та въпрсоса ми е дали не трябва да спира като не съм на контакт и съм махнал ключа.Отскоро я карам тази кола и не знам как е по принцип на Волво-то.Знам че едно време на добрата стара ладичка спираше парното като махна ключа.Та дали по принцип трябва да спира или не,това е въпроса,дали да търся проблем по кабелите някъде или направо да си вържа едно реле към ключа което да ми спира тоците като не съм на контакт. :?:
При мен спират и духалки и фарове като не е на контакт в съвсем нулево положение.
Според мен - като извадиш ключа трябва да ти спира тока!
Явно там нещо е пипано.
Трябва парното да се върже към контактния ключ.
Хубаво е ако се пипа там - да се разбира от това което се прави.
като махнеш ключа всичко трябва да спира. при мен има изключение ако съм на габарит - продължава да свети. на всяка кола би трябвало вентилатора в купето да спира което според мен означава че е имало преправяне някъде по тоците и вентилатора е вързан директно а не през ключа
и аз мисля че е преправяно и е вързано директно парното. Ако разбираш прехвърли си го да ти е през контакта ако не, намери някой който разбира да ти го направи или просто не го забравяй другия път като караш :-)
И аз да туря малко мерудия на гърнето.
При изваден ключ ток има само до:
габарити, жабка, багажник, запалка, часовник, осветлението в купето и вентилатора на радиатора на двигателя - не тоя в купето. В тая сметка не включвам компютри, аларми и разни такива.
Всичко друго, ако не ти се излкючва, е вързано накриво.
Има трик да излъжеш касетофона да работи и при това положение. Ако някой знае изводите да свирне...
Да те поправя.
При изваден ключ ток има само до:
габарити, жабка, багажник, часовник, осветлението в купето, касетофона, светлини спирачки, авариини, аларма.
При изваден ключ ток няма само до:
запалка, ел огледала, клаксон, чистачки, парно купе.
Последното го избройх щото на първа позиция на конт. ключ работят
абе тука има различни тези, при мен заплаката и без контакт работи, а що се касае до касетофона всичко зависи как се връзва аз съм го вързал директно към акумулатора само съм го прекарал през един свободен бушон и воала! Нищо сложно. Ако имаш проблем с връзването каже ще дойда някой ден да го вържем.