Волво Клуб - България

Full Version: ОБСЛУЖВАНЕ НА ВОЛВО ХЦ90
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
На мен сестра ми също има Волво и за нещо по предницата да и сменят и търсят 1200 евро тва нормално ли е. Става дума за сервиз в Германия
На мен сестра ми също има Волво и за нещо по предницата да и сменят и търсят 1200 евро тва нормално ли е. Става дума за сервиз в Германия
Можеш ли да ми кажеш малко информация как го внесе от щатите. До колкото знам има възможност ако колата е била твоя в щатите и си бил извън БГ повече от 6 месеца да не плащаш някакви такси при вноса й.
Моля те обясни малко по-подробно за какво става дума и какви суми съответно може да се очаква да се плащат при внос на тази кола.
И още нещо - колко ти е разхода в БГ - казваш, че си от Банско, до колкото имаш впечатления за градско в БГ, моля те дай, че не мога да се ориентирам по нищо, което прочетох в нета. До колкото разбирам говорим за бензин нали така?
Благодаря предварително.
Можеш ли да ми кажеш малко информация как го внесе от щатите. До колкото знам има възможност ако колата е била твоя в щатите и си бил извън БГ повече от 6 месеца да не плащаш някакви такси при вноса й.
Моля те обясни малко по-подробно за какво става дума и какви суми съответно може да се очаква да се плащат при внос на тази кола.
И още нещо - колко ти е разхода в БГ - казваш, че си от Банско, до колкото имаш впечатления за градско в БГ, моля те дай, че не мога да се ориентирам по нищо, което прочетох в нета. До колкото разбирам говорим за бензин нали така?
Благодаря предварително.
Тва кадето е за 6 месеца е безмитен внос ,ако си живял там и се пребираш завинаги за България само тогава може ,в Щатите ако го земеш например за 25 000$ там имаш разходи кам 500$ там застраховки за да го откараш до пристанище,следва контейнер 2500 $ беше тогава сега може да е по скъпо,станаха към 28 000 $ После тука имаш разходи митнически агент към 500 лв + митнически сборове към 25 000 лв ,Технотест 500 лв + регистрация кам 500 с застраховка и номера Общо = 70 000 +
Тва кадето е за 6 месеца е безмитен внос ,ако си живял там и се пребираш завинаги за България само тогава може ,в Щатите ако го земеш например за 25 000$ там имаш разходи кам 500$ там застраховки за да го откараш до пристанище,следва контейнер 2500 $ беше тогава сега може да е по скъпо,станаха към 28 000 $ После тука имаш разходи митнически агент към 500 лв + митнически сборове към 25 000 лв ,Технотест 500 лв + регистрация кам 500 с застраховка и номера Общо = 70 000 +
Ако си мераклия мога да ти предложа едно ВОЛВО ХЦ90черен металик с бежова кожа 2004 2.5 Т 210 коня всички екстри +двд каквото се сетиш сичко има ,обслужено сменени масла филтри всичко на цена 19500%
Ако си мераклия мога да ти предложа едно ВОЛВО ХЦ90черен металик с бежова кожа 2004 2.5 Т 210 коня всички екстри +двд каквото се сетиш сичко има ,обслужено сменени масла филтри всичко на цена 19500%
Благодаря за предложението, за момента не се интересувам. Мисля до година да сменя моята евентуално с такова.
Не разбрах 2 неща - при вноса си се плаща всичко така ли? Не съм наясно и ако имаш идея как стоята нещата моля те разясни.
До колкото знам при внасяне на кола от чужбина по правило се плащат ДДС и акциз. За коли от ЕС не се плаща нито едно от двете нали така? Т.е. ДДС се плаща само ако вече не е било платено от продавача, от който купувам колата.
До тук мисля, че така стоят нещата.

Бях чел, че когато се внася кола от САЩ задължително се плащат и ДДС и акциз, но ако колата е европейско производство - както е Волво ХС 90, то не се дължи акциз. Това верно ли е?
Ако правилно съм разбрал горното, необходимо е да се плати само ДДС върху фактурата за закупената кола от САЩ?

И сега, ако си живял повече от 6 месеца в САЩ, ако правилно съм разбрал и се прибираш с личната си кола, която си карал примерно минимум 6 месеца там, тогава за тази кола не дължиш абсолютно нищо - нито ДДС нито акциз (който е дължим само ако колата не е произведена в ЕС). Правилно ли съм разбрал?

И отделно - не разбрах, колко ти харчи градско този двигатгел.
Благодаря за предложението, за момента не се интересувам. Мисля до година да сменя моята евентуално с такова.
Не разбрах 2 неща - при вноса си се плаща всичко така ли? Не съм наясно и ако имаш идея как стоята нещата моля те разясни.
До колкото знам при внасяне на кола от чужбина по правило се плащат ДДС и акциз. За коли от ЕС не се плаща нито едно от двете нали така? Т.е. ДДС се плаща само ако вече не е било платено от продавача, от който купувам колата.
До тук мисля, че така стоят нещата.

Бях чел, че когато се внася кола от САЩ задължително се плащат и ДДС и акциз, но ако колата е европейско производство - както е Волво ХС 90, то не се дължи акциз. Това верно ли е?
Ако правилно съм разбрал горното, необходимо е да се плати само ДДС върху фактурата за закупената кола от САЩ?

И сега, ако си живял повече от 6 месеца в САЩ, ако правилно съм разбрал и се прибираш с личната си кола, която си карал примерно минимум 6 месеца там, тогава за тази кола не дължиш абсолютно нищо - нито ДДС нито акциз (който е дължим само ако колата не е произведена в ЕС). Правилно ли съм разбрал?

И отделно - не разбрах, колко ти харчи градско този двигатгел.
Pages: 1 2 3 4