Волво Клуб - България

Full Version: Питане за двигател B280f
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги,искам мнение за този двигател.Някой карал ли е Волво с този мотор,какви са +/-,и др.подробности.
Единственото което знам е,че B280f e V6(ок.156к.с.) съвместна разработка на Волво/Рено и Пежо,поставя се на моделите 760/780 и също на някои френски коли.Благодаря предварително.
Колеги,искам мнение за този двигател.Някой карал ли е Волво с този мотор,какви са +/-,и др.подробности.
Единственото което знам е,че B280f e V6(ок.156к.с.) съвместна разработка на Волво/Рено и Пежо,поставя се на моделите 760/780 и също на някои френски коли.Благодаря предварително.
Аз знам за този мотор точно толкова, колкото и ти, но мога да ти дам link с малко по-точна и подробна информация за характеристиките му. Не е 156кс, а е 147кс. Ето, виж тук:

http://volvo700.de/daten/id/id_motor.php?motor=69
Аз знам за този мотор точно толкова, колкото и ти, но мога да ти дам link с малко по-точна и подробна информация за характеристиките му. Не е 156кс, а е 147кс. Ето, виж тук:

http://volvo700.de/daten/id/id_motor.php?motor=69
Намерих малко инфо из нета,общо взето "-" са повече от"+"за този двигател.
Голям разход на гориво
Скъпи части и подръжка
Склоност към прегряване и др.дреболии.
Moxy прав си за 147к.с.на B280F,155к.с. е B280E разликата е само в компресията.
М/у другото този мотор е слаган на доста модели автомобили,също така е известен като PRV v6.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/PRV_engine">http://en.wikipedia.org/wiki/PRV_engine</a><!-- m -->
Намерих малко инфо из нета,общо взето "-" са повече от"+"за този двигател.
Голям разход на гориво
Скъпи части и подръжка
Склоност към прегряване и др.дреболии.
Moxy прав си за 147к.с.на B280F,155к.с. е B280E разликата е само в компресията.
М/у другото този мотор е слаган на доста модели автомобили,също така е известен като PRV v6.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://en.wikipedia.org/wiki/PRV_engine">http://en.wikipedia.org/wiki/PRV_engine</a><!-- m -->
Здравей,
Преди 10 години имахме 760 2.8 v6 156 к.с., произведено 1983 година. Мотора беше с механично впръскване и с 3 степенна + овърдрайв автоматична скоростна кутия. Мотора меко казано харчи много - той харчи зверски. Лятото не пада под 16л./100км. градско, а зимата си харчи 18-19л./100 км. градско. На дълъг път харчи 12л./100 км. При това автомобила е каран извън БГ, с хубави горива и по хубави пътища, а не тръгни-спри. В задръстванията на София сигурно ще харчи 20л. лятото. Вървенето не е впечатляващо, но иначе мотора е приятен за каране. Разботи много спокойно, развърта се с лекота във високите обороти и има много приятен звук. За здравината - Волвото беше на 240 000 км. по километраж, но изглеждаше малко по-захабено. Колата беше от първи собственик - била му е служебна, след което си я е купул от фирмата. Колата харчеше половин литър масло на 10 000 км. и нямаше нито един проблем с двигателя.
Имах и Volvo 264 2.7 v6 (не помня колко к.с. беше) с 3 степенен автоматик Borg Warner и Zenith Stromberg карбуратор. На него му разчастих мотора.
На мен мотора ми харесва много. Много лек двигател с алуминиев блок и ризи. Блока, окомплектован с колянов вал и бутала, без маховик, го нося сам. Праг в цилиндрите нямаше. По главите, освен някоя износена кобилица, защото е оставена без луфт, други проблеми не съм забелязал. Колата не си знаеше километрите. Слушал съм за всякакви проблеми с веригата - как изяждала блока, късала се ... Аз не съм забелязал подобно нещо.
Може би това е след като го пипне някое БГ майсторчеSmile
Здравей,
Преди 10 години имахме 760 2.8 v6 156 к.с., произведено 1983 година. Мотора беше с механично впръскване и с 3 степенна + овърдрайв автоматична скоростна кутия. Мотора меко казано харчи много - той харчи зверски. Лятото не пада под 16л./100км. градско, а зимата си харчи 18-19л./100 км. градско. На дълъг път харчи 12л./100 км. При това автомобила е каран извън БГ, с хубави горива и по хубави пътища, а не тръгни-спри. В задръстванията на София сигурно ще харчи 20л. лятото. Вървенето не е впечатляващо, но иначе мотора е приятен за каране. Разботи много спокойно, развърта се с лекота във високите обороти и има много приятен звук. За здравината - Волвото беше на 240 000 км. по километраж, но изглеждаше малко по-захабено. Колата беше от първи собственик - била му е служебна, след което си я е купул от фирмата. Колата харчеше половин литър масло на 10 000 км. и нямаше нито един проблем с двигателя.
Имах и Volvo 264 2.7 v6 (не помня колко к.с. беше) с 3 степенен автоматик Borg Warner и Zenith Stromberg карбуратор. На него му разчастих мотора.
На мен мотора ми харесва много. Много лек двигател с алуминиев блок и ризи. Блока, окомплектован с колянов вал и бутала, без маховик, го нося сам. Праг в цилиндрите нямаше. По главите, освен някоя износена кобилица, защото е оставена без луфт, други проблеми не съм забелязал. Колата не си знаеше километрите. Слушал съм за всякакви проблеми с веригата - как изяждала блока, късала се ... Аз не съм забелязал подобно нещо.
Може би това е след като го пипне някое БГ майсторчеSmile
Мерси много за инфото.
Мерси много за инфото.
Pages: 1 2