11-01-2008, 09:05 PM
Pages: 1 2
11-01-2008, 09:05 PM
ЗДРАВЕЙТЕ!
азсегам имам следния проблем\;
колко амперчаса акумулатор трябва даси купя,моя умря!
азсегам имам следния проблем\;
колко амперчаса акумулатор трябва даси купя,моя умря!
11-01-2008, 09:47 PM
gezuht Wrote:ЗДРАВЕЙТЕ!
азсегам имам следния проблем\;
колко амперчаса акумулатор трябва даси купя,моя умря!
Виж колко Ah ти е стария акумулатор, попринцип трябва да ти е 62Ah за бензин :wink:
Ако си дизел незнам.
11-01-2008, 09:47 PM
gezuht Wrote:ЗДРАВЕЙТЕ!
азсегам имам следния проблем\;
колко амперчаса акумулатор трябва даси купя,моя умря!
Виж колко Ah ти е стария акумулатор, попринцип трябва да ти е 62Ah за бензин :wink:
Ако си дизел незнам.
11-02-2008, 07:28 AM
Здравей,
1. Старай се да пишеш по-разбираемо, като използваш големи малки букви и препинателни знаци!
2. Напиши някой технически подробности /все пак не сме ясновидци/ като - Бензин, Дизел, Обем на двигателя и най добре VIN-номер. По него веднага може да се види какъв акумулатор трябва да имаш на колата.
Колегата много подвеждащо казва да се ориентираш по стария. Това не е критерии, особено ако си купил колата на скоро, че старият ти акумулатор е такъв, какъвто трабва.
За това, виж какво можеш да направиш по отношение на точки 1 и 2, пък после ние сме наред... :wink:
1. Старай се да пишеш по-разбираемо, като използваш големи малки букви и препинателни знаци!
2. Напиши някой технически подробности /все пак не сме ясновидци/ като - Бензин, Дизел, Обем на двигателя и най добре VIN-номер. По него веднага може да се види какъв акумулатор трябва да имаш на колата.
Колегата много подвеждащо казва да се ориентираш по стария. Това не е критерии, особено ако си купил колата на скоро, че старият ти акумулатор е такъв, какъвто трабва.
За това, виж какво можеш да направиш по отношение на точки 1 и 2, пък после ние сме наред... :wink:
11-02-2008, 07:28 AM
Здравей,
1. Старай се да пишеш по-разбираемо, като използваш големи малки букви и препинателни знаци!
2. Напиши някой технически подробности /все пак не сме ясновидци/ като - Бензин, Дизел, Обем на двигателя и най добре VIN-номер. По него веднага може да се види какъв акумулатор трябва да имаш на колата.
Колегата много подвеждащо казва да се ориентираш по стария. Това не е критерии, особено ако си купил колата на скоро, че старият ти акумулатор е такъв, какъвто трабва.
За това, виж какво можеш да направиш по отношение на точки 1 и 2, пък после ние сме наред... :wink:
1. Старай се да пишеш по-разбираемо, като използваш големи малки букви и препинателни знаци!
2. Напиши някой технически подробности /все пак не сме ясновидци/ като - Бензин, Дизел, Обем на двигателя и най добре VIN-номер. По него веднага може да се види какъв акумулатор трябва да имаш на колата.
Колегата много подвеждащо казва да се ориентираш по стария. Това не е критерии, особено ако си купил колата на скоро, че старият ти акумулатор е такъв, какъвто трабва.
За това, виж какво можеш да направиш по отношение на точки 1 и 2, пък после ние сме наред... :wink:
11-06-2008, 06:25 PM
..ЕЕЕЕ ...НЕ ТАКА!
и ТИ ДА НОСИШ АКУМУЛАТОРА НАПРЕД -НАЗАД И ТИ ЩЕ ПИШЕШ КАКТО ТИ ДОЙДЕ!
НА МЕН МИ ДОЙДЕ - МНОГО!
Ама ще се поправя извинявам се ЗА ПРАВОПИСА,и ще си посипя главата с пепел!
А сега кротко описвам проблема:
Преди 2 седмици колата не запали и не завъртя стартера свалих акумулатора и го заредих 12 часа !Зарядното не ми е ясно какво е -стандартно е.
следващата събота колата пак нямаше ток да завърти..обадиха ми се от паркинга ,че е вила почти цяла нощ!
Трябва да пътувам и ПАК си заредих акумулатора ,ама не го сложих веднага на колата .Днес го направих -ОТНОВО не поиска да завърти-колата стои на паркинг ,не я карам всеки ден.Стартера измуча неубедително и не завъртя,а алармата едвам стенеше.
Аз досега бях със 64 Амперчаса акумулатор С ТАКЪВ Я КУПИХ ПРЕДИ ДОСТА ВРЕМЕ.
В Книгата пише ,че трябва да е 55 амперчаса.
Предполагам някой дето повече разбира да ми пише какъв да си купя.
Колата ми е :волво 440 бензин пълен инжекцион ДВИГАТЕЛ РЕНО1/7-B18F_ОТЗАД НА КАПАКА ПИШЕ И:GLT!
..та какво е подходящо да купя КАТО АКУМУЛАТОР??
СПОДЕЛЕТЕ
и ТИ ДА НОСИШ АКУМУЛАТОРА НАПРЕД -НАЗАД И ТИ ЩЕ ПИШЕШ КАКТО ТИ ДОЙДЕ!
НА МЕН МИ ДОЙДЕ - МНОГО!
Ама ще се поправя извинявам се ЗА ПРАВОПИСА,и ще си посипя главата с пепел!
А сега кротко описвам проблема:
Преди 2 седмици колата не запали и не завъртя стартера свалих акумулатора и го заредих 12 часа !Зарядното не ми е ясно какво е -стандартно е.
следващата събота колата пак нямаше ток да завърти..обадиха ми се от паркинга ,че е вила почти цяла нощ!
Трябва да пътувам и ПАК си заредих акумулатора ,ама не го сложих веднага на колата .Днес го направих -ОТНОВО не поиска да завърти-колата стои на паркинг ,не я карам всеки ден.Стартера измуча неубедително и не завъртя,а алармата едвам стенеше.
Аз досега бях със 64 Амперчаса акумулатор С ТАКЪВ Я КУПИХ ПРЕДИ ДОСТА ВРЕМЕ.
В Книгата пише ,че трябва да е 55 амперчаса.
Предполагам някой дето повече разбира да ми пише какъв да си купя.
Колата ми е :волво 440 бензин пълен инжекцион ДВИГАТЕЛ РЕНО1/7-B18F_ОТЗАД НА КАПАКА ПИШЕ И:GLT!
..та какво е подходящо да купя КАТО АКУМУЛАТОР??
СПОДЕЛЕТЕ
11-06-2008, 06:25 PM
..ЕЕЕЕ ...НЕ ТАКА!
и ТИ ДА НОСИШ АКУМУЛАТОРА НАПРЕД -НАЗАД И ТИ ЩЕ ПИШЕШ КАКТО ТИ ДОЙДЕ!
НА МЕН МИ ДОЙДЕ - МНОГО!
Ама ще се поправя извинявам се ЗА ПРАВОПИСА,и ще си посипя главата с пепел!
А сега кротко описвам проблема:
Преди 2 седмици колата не запали и не завъртя стартера свалих акумулатора и го заредих 12 часа !Зарядното не ми е ясно какво е -стандартно е.
следващата събота колата пак нямаше ток да завърти..обадиха ми се от паркинга ,че е вила почти цяла нощ!
Трябва да пътувам и ПАК си заредих акумулатора ,ама не го сложих веднага на колата .Днес го направих -ОТНОВО не поиска да завърти-колата стои на паркинг ,не я карам всеки ден.Стартера измуча неубедително и не завъртя,а алармата едвам стенеше.
Аз досега бях със 64 Амперчаса акумулатор С ТАКЪВ Я КУПИХ ПРЕДИ ДОСТА ВРЕМЕ.
В Книгата пише ,че трябва да е 55 амперчаса.
Предполагам някой дето повече разбира да ми пише какъв да си купя.
Колата ми е :волво 440 бензин пълен инжекцион ДВИГАТЕЛ РЕНО1/7-B18F_ОТЗАД НА КАПАКА ПИШЕ И:GLT!
..та какво е подходящо да купя КАТО АКУМУЛАТОР??
СПОДЕЛЕТЕ
и ТИ ДА НОСИШ АКУМУЛАТОРА НАПРЕД -НАЗАД И ТИ ЩЕ ПИШЕШ КАКТО ТИ ДОЙДЕ!
НА МЕН МИ ДОЙДЕ - МНОГО!
Ама ще се поправя извинявам се ЗА ПРАВОПИСА,и ще си посипя главата с пепел!
А сега кротко описвам проблема:
Преди 2 седмици колата не запали и не завъртя стартера свалих акумулатора и го заредих 12 часа !Зарядното не ми е ясно какво е -стандартно е.
следващата събота колата пак нямаше ток да завърти..обадиха ми се от паркинга ,че е вила почти цяла нощ!
Трябва да пътувам и ПАК си заредих акумулатора ,ама не го сложих веднага на колата .Днес го направих -ОТНОВО не поиска да завърти-колата стои на паркинг ,не я карам всеки ден.Стартера измуча неубедително и не завъртя,а алармата едвам стенеше.
Аз досега бях със 64 Амперчаса акумулатор С ТАКЪВ Я КУПИХ ПРЕДИ ДОСТА ВРЕМЕ.
В Книгата пише ,че трябва да е 55 амперчаса.
Предполагам някой дето повече разбира да ми пише какъв да си купя.
Колата ми е :волво 440 бензин пълен инжекцион ДВИГАТЕЛ РЕНО1/7-B18F_ОТЗАД НА КАПАКА ПИШЕ И:GLT!
..та какво е подходящо да купя КАТО АКУМУЛАТОР??
СПОДЕЛЕТЕ
BOCK GT1
11-06-2008, 07:58 PM
kupuva6 55 Ah,
shema A
shema A
BOCK GT1
11-06-2008, 07:58 PM
kupuva6 55 Ah,
shema A
shema A
Pages: 1 2