Волво Клуб - България

Full Version: Аксиален лагер 440
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Добър ден имам свирене под капака като натисна съединителя изчезва поразпитах малко и май аксиален лагер ще трябва да сменям Cry Обаче точно където се съединява скоростната кутия с двигателя от там масло ми тече от долната страна.На 3000 км съм долял 500мл.което е много.Та къде могат да ми сменят аксиалният лагер и там семеринг ли има дето тече или е от нещо друго.Колата е Волво 440 89г. 1.7 карбуратор мотор B18KP.ПС:най-важното колко пари горе долу ще ми излезне смяната на лагера?
Добър ден имам свирене под капака като натисна съединителя изчезва поразпитах малко и май аксиален лагер ще трябва да сменям Cry Обаче точно където се съединява скоростната кутия с двигателя от там масло ми тече от долната страна.На 3000 км съм долял 500мл.което е много.Та къде могат да ми сменят аксиалният лагер и там семеринг ли има дето тече или е от нещо друго.Колата е Волво 440 89г. 1.7 карбуратор мотор B18KP.ПС:най-важното колко пари горе долу ще ми излезне смяната на лагера?
Моето мнение е че щом ще се отварят скоростите най добре да се смени и съединителя ако е на път.
Препоръчвам сервиза на Жоро GT1 в студентски град.
Моето мнение е че щом ще се отварят скоростите най добре да се смени и съединителя ако е на път.
Препоръчвам сервиза на Жоро GT1 в студентски град.
kokok0 Wrote:Моето мнение е че щом ще се отварят скоростите най добре да се смени и съединителя ако е на път.
Препоръчвам сервиза на Жоро GT1 в студентски град.
Там е проблема че преди година мисля (защото колата беше на брат ми)скоростната кутия се счупи и той я кара да я правят.Смени всичко семеринги лагер аксиален и съединител.Този сервиз на Жоро за който споменаваш много ли скъпо взимат?Пак казвам трябва да с смени лагера и тоя семеринг дето тече това е проблема иначе скоростите си включват както си му е реда.А има ли опасност да ме остави на път това?
kokok0 Wrote:Моето мнение е че щом ще се отварят скоростите най добре да се смени и съединителя ако е на път.
Препоръчвам сервиза на Жоро GT1 в студентски град.
Там е проблема че преди година мисля (защото колата беше на брат ми)скоростната кутия се счупи и той я кара да я правят.Смени всичко семеринги лагер аксиален и съединител.Този сервиз на Жоро за който споменаваш много ли скъпо взимат?Пак казвам трябва да с смени лагера и тоя семеринг дето тече това е проблема иначе скоростите си включват както си му е реда.А има ли опасност да ме остави на път това?
с такъв теч не е мн за каране то не е и за седене, просто търси семеринг и най-вероятно само аксиален лагер, кой ти поправя скоростите и какво им беше на тях(мойте сега вият и предполагам че е някой лагер и то май на първичния вал)

дай цени и отзиви за майстора който ти ги прави
с такъв теч не е мн за каране то не е и за седене, просто търси семеринг и най-вероятно само аксиален лагер, кой ти поправя скоростите и какво им беше на тях(мойте сега вият и предполагам че е някой лагер и то май на първичния вал)

дай цени и отзиви за майстора който ти ги прави
k_blondy Wrote:с такъв теч не е мн за каране то не е и за седене, просто търси семеринг и най-вероятно само аксиален лагер, кой ти поправя скоростите и какво им беше на тях(мойте сега вият и предполагам че е някой лагер и то май на първичния вал)

дай цени и отзиви за майстора който ти ги прави
Брат ми ги е правил в Додикар и смяна на лагер семеринги тампон на скоростна кутия + ремонт качване и сваляне му е излязло към 800 лева.А скоростната кутия беше се счупило някакво зъбче та като включиш на 1 скорост и скоростния лост се връща в неутрално положение.
k_blondy Wrote:с такъв теч не е мн за каране то не е и за седене, просто търси семеринг и най-вероятно само аксиален лагер, кой ти поправя скоростите и какво им беше на тях(мойте сега вият и предполагам че е някой лагер и то май на първичния вал)

дай цени и отзиви за майстора който ти ги прави
Брат ми ги е правил в Додикар и смяна на лагер семеринги тампон на скоростна кутия + ремонт качване и сваляне му е излязло към 800 лева.А скоростната кутия беше се счупило някакво зъбче та като включиш на 1 скорост и скоростния лост се връща в неутрално положение.
Pages: 1 2