Волво Клуб - България

Full Version: Относно Волво 460 1.8i.
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

иван петров иванов

Колата е на 160000 км.,карана е само в БГ.Двигателя е пълен инжекцион.Когато е заредена с А98 е доре,но с А95 е трагедия.Обмислям варианта на газ.Споделете! :roll: Благодаря!
Ами на газ определено ще излезе по-евтино, но аз карам 360 2.0 пълна инжекция, пък и разхода и вървенето заеисят от тежеста на крака и от това колко е отворено кранчето на газта, на мен при нормално каране ми дава около 13/100 градско ама аз под 15 не падам(тежък крак к'во да пра'иш) :-)
иван петров иванов Wrote:Колата е на 160000 км.,карана е само в БГ.Двигателя е пълен инжекцион.Когато е заредена с А98 е доре,но с А95 е трагедия.Обмислям варианта на газ.Споделете! :roll: Благодаря!

Къде зареждаш? Не би трябвало да има никаква разлика между 98 и 95. Заблуда е, че колата върви повече с 98. Най-вероятно ти сипват кофти бензин.
1.8 двигателя е само моноинжекцион - B18U , не ми се вярва някой да е правил чак такива радикални промени.
Като моноинжекцион мотора е идеален за газ, съветвам те да не се скъпиш много и да дадеш 700-800лв за ламбда конрол, вместо около 550лв за конвенционална уредба. При добре направена уредба разлика във вървенето не трябва да се усеща, само разхода е малко по различен.
Дай снимка на мотора в едър план и си погледни табелката под капака за кода на двигателя.
Само за сведение ламбда контрола представлява електроника, която според показанията на ламбда сондата и някои други датчици управлява електромагнитен дозатор(стъпков мотор) ,чрез който се постига винаги оптимално съотношение въздух/газ, точно както прави бензиновия моноинжекцион със съотношението въздух/бензин.
Тези 175лв+монтаж ти спестяват преждевременното съсипване на ламбда сондата, катализатора,прогаряне на клапани, детонации, спукана кутия на въздушен филтъри др.
По доброто вече е газовия инжекцион, който пък е доста по скъп и така и така не е за твоята кола.
Моят съвет е да си намериш свестен майстор и действай. Мотора така и така не се поддава много на тунинг, така че ти остава единственно да смъкнеш парите за гориво...
ПП: имай впредвид освен парите за газова уредба да проготвиш пари за свещи, дистрибуторна капачка и палец, въздушен филтър(20
+27+12лв) , които са от много по голямо значение за газта...

иван петров иванов

Благодаря за съветите!Непременно ще видя какво пише на табелката под капака за кода на двигателя,защото когато правих каското на колата застрахователя ми записа въпросния номер и после на справката по ШВАКЕ-каталога ми каза ,че мотора е 2000 куб.Иначе по талон е 1.8i.Така,че несъм наясно какъв ми е мотора Cry !?Пак той предположи,че нарочно е записана с по малкия мотор заради по ниските плащания.Между другото колата е закупена в БГ от официалния вносител на ВОЛВО - ПРО МОБИЛ :| :| .Очаквайте продължение.....

иван петров иванов

Зареждам само на ПЕТРОЛ,ШЕЛ,ОМВ и никъде другаде!
аз пък в Шел не зареждам никога