Волво Клуб - България

Full Version: Масло за T6
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
За свещите - мисля че бяха Беру но не съм сигурен единственото в което съм сигурен е че са с един страничен електрод и пробега им е пак около 120 000 км.Момчетата от сервиза казаха че бил голям зора със смяната защото тия свещи са завити на мотора като са го сглобили и от тогава не са сваляни.
За автоматика - в инструкциите за обслужване е записано че при всеки 15 000 км се сменя масло,филтри и се прави тази настройка по спомен VEDA-тест.Смяна на масло + филтър на автоматика пише че се прави на 60 000 км .От "Джемини 04" казват че трябва да се сменя на 30 000 км.Според мен ако износването е достигнало някакви параметри софтуерната намеса няма да го възстанови а се отива тогава на рециклиране или смяна - няма нищо вечно но да не те плаша.Иначе тези настройки струват само един час сервизен труд - около 46лв. без ДДС - тава е само настройки без нищо друго иначе смяната на филтър и масло в Мото Пфое е повече от два пъти по скъпа от "Джемини 04".Искам да бъда разбран правилно - не правя реклама на "Джемини" а съм използвал техните услуги и за сега съм доволен още един от клуба също ги похвали - BOYCH а той е от босовете.
За свещите - мисля че бяха Беру но не съм сигурен единственото в което съм сигурен е че са с един страничен електрод и пробега им е пак около 120 000 км.Момчетата от сервиза казаха че бил голям зора със смяната защото тия свещи са завити на мотора като са го сглобили и от тогава не са сваляни.
За автоматика - в инструкциите за обслужване е записано че при всеки 15 000 км се сменя масло,филтри и се прави тази настройка по спомен VEDA-тест.Смяна на масло + филтър на автоматика пише че се прави на 60 000 км .От "Джемини 04" казват че трябва да се сменя на 30 000 км.Според мен ако износването е достигнало някакви параметри софтуерната намеса няма да го възстанови а се отива тогава на рециклиране или смяна - няма нищо вечно но да не те плаша.Иначе тези настройки струват само един час сервизен труд - около 46лв. без ДДС - тава е само настройки без нищо друго иначе смяната на филтър и масло в Мото Пфое е повече от два пъти по скъпа от "Джемини 04".Искам да бъда разбран правилно - не правя реклама на "Джемини" а съм използвал техните услуги и за сега съм доволен още един от клуба също ги похвали - BOYCH а той е от босовете.
Друго нещо ако не си сменил маслото на автоматика на време аз знам че на 80 000 км се мени по каталог ако си надминал по хубаво да си караш с него защото ако го смениш може да се получи някаква реакция и да се развали автоматика. Тва ми го каза моя дилър на Волво в ЧИкаго че в повечето случаи автоматика се е преебвал
Друго нещо ако не си сменил маслото на автоматика на време аз знам че на 80 000 км се мени по каталог ако си надминал по хубаво да си караш с него защото ако го смениш може да се получи някаква реакция и да се развали автоматика. Тва ми го каза моя дилър на Волво в ЧИкаго че в повечето случаи автоматика се е преебвал
Сигурен ли си за това със смяната? Трябва може би да се консултирам с някой техник от Мото Пфое за това, но не ми звучи логично да се скапва скоростната кутия от смяна на маслото????
Сигурен ли си за това със смяната? Трябва може би да се консултирам с някой техник от Мото Пфое за това, но не ми звучи логично да се скапва скоростната кутия от смяна на маслото????
Колегата "samovolvo" е изключително прав че ако е изпуснат пробега за смена на маслото и след това се смени е груба грешка. Тоест ако маслото не е сменяно до 100 000 км и след това го смениш вероятността да скапеш автоматика е много голяма.Един приятел кара само автоматици от 1985г - едно Пежо му беше първото от Кореком и след това смени доста коли все автоматици.ми казва че по принцип живота на автоматика в повечето случай при нормална експлоатация е колкото на двигателя.Едната му кола беше един мерцедес бензин автоматик мисля че беше S300 на 125 000 км от Италия.Като я докара от там и смени консумативи вкл. и маслото в автоматика е последния се скапа.
Това което съм чел по форумите и от опита на приятелчето че ако кутията не е обслужвана в необходимите интервали- караш докато може, всяка смяна на масло и скъсява живота- доста странно но е доказано в практиката. За интервалите на обслужване ми прави впечатление че цифрите са едни и същи 15 000 ,30 000,45 000 , 60 000 и т.н. в инструкциите за Америка тези числа са в мили , а немските същите числа са в км - много страно но факт.
Колегата "samovolvo" е изключително прав че ако е изпуснат пробега за смена на маслото и след това се смени е груба грешка. Тоест ако маслото не е сменяно до 100 000 км и след това го смениш вероятността да скапеш автоматика е много голяма.Един приятел кара само автоматици от 1985г - едно Пежо му беше първото от Кореком и след това смени доста коли все автоматици.ми казва че по принцип живота на автоматика в повечето случай при нормална експлоатация е колкото на двигателя.Едната му кола беше един мерцедес бензин автоматик мисля че беше S300 на 125 000 км от Италия.Като я докара от там и смени консумативи вкл. и маслото в автоматика е последния се скапа.
Това което съм чел по форумите и от опита на приятелчето че ако кутията не е обслужвана в необходимите интервали- караш докато може, всяка смяна на масло и скъсява живота- доста странно но е доказано в практиката. За интервалите на обслужване ми прави впечатление че цифрите са едни и същи 15 000 ,30 000,45 000 , 60 000 и т.н. в инструкциите за Америка тези числа са в мили , а немските същите числа са в км - много страно но факт.
Marioneti Wrote:.... Ето защо отидох да се регистрирам, че живея в Швеция защото имам приятел студент там и си я регистрирах със Шведски номера. ...

защо не провериш колко струва тази профилактика в швеция. като части цените няма да са по различни, часовата ставка може да е по голяма, но за сметка на това може нормативът да е по малък. освен това специалистите и техниката са несравнимо по добри. не искам да обиждам никой от МП, познавам момчетата в пловдив, но обученията и специализираната квалификация си има значение, за съжаление тук не се обръща достатъчно внимание на това, поне в пловдив е така. затова и много хора бягат при "кварталния" майстор. така и така ще прецака нещо поне по малко пари да вземе :? Sad :roll:
Marioneti Wrote:.... Ето защо отидох да се регистрирам, че живея в Швеция защото имам приятел студент там и си я регистрирах със Шведски номера. ...

защо не провериш колко струва тази профилактика в швеция. като части цените няма да са по различни, часовата ставка може да е по голяма, но за сметка на това може нормативът да е по малък. освен това специалистите и техниката са несравнимо по добри. не искам да обиждам никой от МП, познавам момчетата в пловдив, но обученията и специализираната квалификация си има значение, за съжаление тук не се обръща достатъчно внимание на това, поне в пловдив е така. затова и много хора бягат при "кварталния" майстор. така и така ще прецака нещо поне по малко пари да вземе :? Sad :roll:
Pages: 1 2 3 4