Волво Клуб - България

Full Version: 740 2.3 16 клапана
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
колеги взех си такава седмица!!!!
ДАите ми някакво инфо(кои колкото знае) за двигателя(слабости,вид,цена обслуйване и т.н) - какво да очаквам?
Мерси
колеги взех си такава седмица!!!!
ДАите ми някакво инфо(кои колкото знае) за двигателя(слабости,вид,цена обслуйване и т.н) - какво да очаквам?
Мерси
Колега ,тази черната от мобилето за 2000лв.ли взе?Аз мислех да я огледам от любопитство,
но вече бяха я продали.Мотора доколкото съм чел е B234 16v,разликата от стандартния B230f e в броя на клапаните и естествено наличието на турбо.Самия модел се води 740 турбо,а спецялно тази черната Black line edition,аз за това исках да я разгледам.На първо време си провери турбото за течове на масло компресия.Някой колега с бензинка ще е по-вещ от мене по-повечето въпроси.Успех.
Колега ,тази черната от мобилето за 2000лв.ли взе?Аз мислех да я огледам от любопитство,
но вече бяха я продали.Мотора доколкото съм чел е B234 16v,разликата от стандартния B230f e в броя на клапаните и естествено наличието на турбо.Самия модел се води 740 турбо,а спецялно тази черната Black line edition,аз за това исках да я разгледам.На първо време си провери турбото за течове на масло компресия.Някой колега с бензинка ще е по-вещ от мене по-повечето въпроси.Успех.
Няма мотор на Волво, който да е 2.3, да е с 16 клапана и да е с турбо. Говоря за "redblock"- моторите, който се монтират на 7-а и 9-а серия на Волво. Искам да кажа, че ако е с 16 клапана, то няма как да е с турбо и, ако е турбо, то няма как да е с 16 клапана, освен ако някой не си го е сглобявал вкъщи :-) 16V, с турбо може да бъде само, ако моторът е 2.0 - B204FT, какъвто е на колегата ipdown.

Аз гледах в Германия, преди 4 години, едно Волво (домашно-приготвено), което беше 2.3, 16V, турбо и разполагаше с 230кс, но акцизът и ДДС-то му бяха общо около 17 000 лева и се отказах да си го купувам...
Няма мотор на Волво, който да е 2.3, да е с 16 клапана и да е с турбо. Говоря за "redblock"- моторите, който се монтират на 7-а и 9-а серия на Волво. Искам да кажа, че ако е с 16 клапана, то няма как да е с турбо и, ако е турбо, то няма как да е с 16 клапана, освен ако някой не си го е сглобявал вкъщи :-) 16V, с турбо може да бъде само, ако моторът е 2.0 - B204FT, какъвто е на колегата ipdown.

Аз гледах в Германия, преди 4 години, едно Волво (домашно-приготвено), което беше 2.3, 16V, турбо и разполагаше с 230кс, но акцизът и ДДС-то му бяха общо около 17 000 лева и се отказах да си го купувам...
Така е, няма такова животно 2.3 16V с турбо, освен ако не е самоделка.
Ето в този форум който е само за Volvo 2xx/7xx/9xx С ТУРБО има няколко души със преработени мотори - 2.3 16V турбо - но преработени. Ползват глави от B234, B204FT/GT и от Volvo Penta мотори с редблок. Онзи клип със седмицата (който не го е гледал: тук) е с такъв преправян мотор. Освен това е и с по два инжектора на цилиндър което значи че не е със заводските ECU-та.
В гореспоменатия форум има много "чудеса" - атмосферни волва с впоследствие добавено турбо, с компресор и турбо едновременно, самоделни 16 клапанови с турбо, с megasquirt управление.
Така е, няма такова животно 2.3 16V с турбо, освен ако не е самоделка.
Ето в този форум който е само за Volvo 2xx/7xx/9xx С ТУРБО има няколко души със преработени мотори - 2.3 16V турбо - но преработени. Ползват глави от B234, B204FT/GT и от Volvo Penta мотори с редблок. Онзи клип със седмицата (който не го е гледал: тук) е с такъв преправян мотор. Освен това е и с по два инжектора на цилиндър което значи че не е със заводските ECU-та.
В гореспоменатия форум има много "чудеса" - атмосферни волва с впоследствие добавено турбо, с компресор и турбо едновременно, самоделни 16 клапанови с турбо, с megasquirt управление.
Всъщност си прав за мотора, че няма турбо.Важното е ако може да помпгнете на колегата,с инфо за бензиновите двигатели.
Всъщност си прав за мотора, че няма турбо.Важното е ако може да помпгнете на колегата,с инфо за бензиновите двигатели.
Pages: 1 2