Волво Клуб - България

Full Version: Студ без парно......
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
здравейте колеги
Имам досаден проблем с парното, и съм изчел всичко или почти всичко за парното от форума евентуални проблеми и разни други работи.

Сменявах термостат, поради причината че нямах парно, е сега пак- нямам....
Въздух ли е какво ли е незнам.
По маркучите няма място за обезвъздушаване.
Най интересното е че примерно миналата зима имах парно, сега не, от тогава до сега съм слагал Метанова уретба(незнам дали не е свързано с нея и с изпарителя т.е. удължаване на охладителната с-ма)
Най- интересното е че когато не е натиснато копчето за клапата(която определя дали да си взима въздух от колата) т.е.
колата взима въздух отвън, тя няма парно,10 мин има някакви начени 20 мин духа студено, и когато клапата е затворена т.е. взима от вътре колата се постопля....
Но не така както в доброто старо време....
Минава ми през главата идеята с калгона, но бих приел и всякакви нови методи....
Лошото е че четох доста теми на хора които са имали подобни проблеми и после не споменават какво са направили и как са оправили нещата.

Благодаря Ви....
здравейте колеги
Имам досаден проблем с парното, и съм изчел всичко или почти всичко за парното от форума евентуални проблеми и разни други работи.

Сменявах термостат, поради причината че нямах парно, е сега пак- нямам....
Въздух ли е какво ли е незнам.
По маркучите няма място за обезвъздушаване.
Най интересното е че примерно миналата зима имах парно, сега не, от тогава до сега съм слагал Метанова уретба(незнам дали не е свързано с нея и с изпарителя т.е. удължаване на охладителната с-ма)
Най- интересното е че когато не е натиснато копчето за клапата(която определя дали да си взима въздух от колата) т.е.
колата взима въздух отвън, тя няма парно,10 мин има някакви начени 20 мин духа студено, и когато клапата е затворена т.е. взима от вътре колата се постопля....
Но не така както в доброто старо време....
Минава ми през главата идеята с калгона, но бих приел и всякакви нови методи....
Лошото е че четох доста теми на хора които са имали подобни проблеми и после не споменават какво са направили и как са оправили нещата.

Благодаря Ви....
Наи вероятно са ти вързали изпарителя за маркучите за парното и не му стига вътък. Моят съвет е да отидеш там където са ти го слагали и да ти го вържат за друго място.
Наи вероятно са ти вързали изпарителя за маркучите за парното и не му стига вътък. Моят съвет е да отидеш там където са ти го слагали и да ти го вържат за друго място.
Що си орезилявате колите бе колеги с тия уредби муредби?
Като загрее колата ама хубавичко, пипни тръбите за парното
влизащи в купето - те са 2 едната вкарва другата изкарва.
Според мен дори и да се е удължил пътя, течност все трябва
да влиза.
Що си орезилявате колите бе колеги с тия уредби муредби?
Като загрее колата ама хубавичко, пипни тръбите за парното
влизащи в купето - те са 2 едната вкарва другата изкарва.
Според мен дори и да се е удължил пътя, течност все трябва
да влиза.
kokok0 Wrote:Що си орезилявате колите бе колеги с тия уредби муредби?
Като загрее колата ама хубавичко, пипни тръбите за парното
влизащи в купето - те са 2 едната вкарва другата изкарва.
Според мен дори и да се е удължил пътя, течност все трябва
да влиза.

Ако са вързали изпарителя успоредно , а не последователно може да не достига вода до парното :roll:
kokok0 Wrote:Що си орезилявате колите бе колеги с тия уредби муредби?
Като загрее колата ама хубавичко, пипни тръбите за парното
влизащи в купето - те са 2 едната вкарва другата изкарва.
Според мен дори и да се е удължил пътя, течност все трябва
да влиза.

Ако са вързали изпарителя успоредно , а не последователно може да не достига вода до парното :roll:
относно орезиляването на колата мисля че те не са 1ва мода че да гледам дали да и слагам метан или не.
другото което е мога да те опитам нещо би ли карал на бензин на старите цени 28хил километра от Гергьовден до сега.....
доста хора ме питат тая кола служебна ли ти е че минаваш 30хил да 7 месеца

а относно свързването ще опитам да затворя прихода към подгреването на изпарителя и ще видя какво ще стане ще я пална на бензин и ще видя какво става.....

благодаря ви мн за паралелно и последователно също не се бях замислил.... :oops: :oops: :oops:
относно орезиляването на колата мисля че те не са 1ва мода че да гледам дали да и слагам метан или не.
другото което е мога да те опитам нещо би ли карал на бензин на старите цени 28хил километра от Гергьовден до сега.....
доста хора ме питат тая кола служебна ли ти е че минаваш 30хил да 7 месеца

а относно свързването ще опитам да затворя прихода към подгреването на изпарителя и ще видя какво ще стане ще я пална на бензин и ще видя какво става.....

благодаря ви мн за паралелно и последователно също не се бях замислил.... :oops: :oops: :oops:
Pages: 1 2 3 4 5