Волво Клуб - България

Full Version: Bi-xenon на s60, истина ли е?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Привет! Имам следния въпрос. Колата е с60 на 2 месеца. При покупка пише, че е с активен би ксенон. Когато обаче се загелдах в крушката за дългите светлини мога да кажа, че според мен си е обикновена Н7 крушка. Понеже късите са със сигурност ксенон и минават през лупи ясно си личи, но за дългите ми се струва, че са си най-обикновени крушки. Защо тогава навсякъде се обявява като би-ксенон? Не е ли малко заблуждаващо? Моля ако някой има яноста и е по в час с тези неща да даде отговор. Би ми било интересно.

P.S. В един форем на Мерцедес видях, че някой беше написал, че при дългите било обикновена крушка за светкавица и ксенонова при дълги. Малко странно, не мислите ли?
Привет! Имам следния въпрос. Колата е с60 на 2 месеца. При покупка пише, че е с активен би ксенон. Когато обаче се загелдах в крушката за дългите светлини мога да кажа, че според мен си е обикновена Н7 крушка. Понеже късите са със сигурност ксенон и минават през лупи ясно си личи, но за дългите ми се струва, че са си най-обикновени крушки. Защо тогава навсякъде се обявява като би-ксенон? Не е ли малко заблуждаващо? Моля ако някой има яноста и е по в час с тези неща да даде отговор. Би ми било интересно.

P.S. В един форем на Мерцедес видях, че някой беше написал, че при дългите било обикновена крушка за светкавица и ксенонова при дълги. Малко странно, не мислите ли?
Със сигурност е рекламен трик, защото би ксенон е САМО с крушка Н4 т.е и късите и дългите са в един балон на крушката. Н7 и др. крушки са обикновен ксенон и за да светят и късите и дългите ти трябват 4бр. крушки и баласти/2 за късите и 2 за дългите/. Не е задължително обаче фаровете да са с лупи, но няма как да се сбърка светлината от халоген с тази на ксенон.
Със сигурност е рекламен трик, защото би ксенон е САМО с крушка Н4 т.е и късите и дългите са в един балон на крушката. Н7 и др. крушки са обикновен ксенон и за да светят и късите и дългите ти трябват 4бр. крушки и баласти/2 за късите и 2 за дългите/. Не е задължително обаче фаровете да са с лупи, но няма как да се сбърка светлината от халоген с тази на ксенон.
bi-xenon ne oznachava che dalgite sa xenon.Bi xenon e korekcija na kasite vav visochina pri vkluchvane na dalgi.S60 e s bi-xenon.
bi-xenon ne oznachava che dalgite sa xenon.Bi xenon e korekcija na kasite vav visochina pri vkluchvane na dalgi.S60 e s bi-xenon.
moruna Wrote:bi-xenon ne oznachava che dalgite sa xenon.Bi xenon e korekcija na kasite vav visochina pri vkluchvane na dalgi.S60 e s bi-xenon.


Благодаря! Внесе доста яноста яснота по въпроса. Сеге вече рзабрах :wink:
moruna Wrote:bi-xenon ne oznachava che dalgite sa xenon.Bi xenon e korekcija na kasite vav visochina pri vkluchvane na dalgi.S60 e s bi-xenon.


Благодаря! Внесе доста яноста яснота по въпроса. Сеге вече рзабрах :wink:
Активен незначи ли че трябва да се вуртят при завой крушките,най лесното да видиш дали са ти ксенонови фаровете е като отвориш капака погледни дали си е като обикновенен отзад само с едни букси или има един баласт (правоъгълна кутия) закрепен за тях.Иначе на ХС90 също е би-ксенон и са си две отделни крушки за къси и дълги а не само промяна във височината както каза колегата.
No dalgite ne sa xenon.Njama volvo s dalgi xenon.Active bi-xenon sa sled 2006 i te naistina se koregirat i v zavoi naljavo i na djasno.