12-30-2008, 09:09 AM
Здравайте колеги,
Честита коледа на всички
имам въпросчета за дизела?Сложих дулго очакваното чипче(40%+)и стана много добре колата лети за 10г. дизел де
Интересува ме че имало критична граница около 400Nm за съединителя?В смисъл че мисля да сложа спортен кулер на предна позиция (дават го до 600 коня) така ,4е имам мегдан :roll:
Ако направя замислените промени с спортен кулер и всмукателна и испускателна с-ма с лекота минавам 500нм?
Цената на въпросния съйдинител е около 800-1000лева и нещо маи ме пързалят де ама на знам дали е така?
Конете не са всичко особено при дизела дали ще издържи скоростната кутия и съйдинителя??? :ctf:
До момента сум сменил само чипа и съм с права тръба вместо катализатор(горещо го препоручвам на дизели като моя само от това се истрелях)Не съм слагал спортен филтер защото не искам да сменям цялата кутия,а K&N за моят модел няма :mrgreen: Поне така казаха тъпаците в един магазин :gib:
Аз естествено го намерих по нета ама това е друга тема заеби какви некъдърници има. :gib:
ето и едно клипче на което
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=cuCt2ISvK8E">http://www.youtube.com/watch?v=cuCt2ISvK8E</a><!-- m -->
(извинявам се за лошото качество) което направих скоро,вярно че беше валяло,но без проблем завуртях гуми при рязко подаване на газ на 5та предавка при 120 км/ч.Отдавна знам,че мощността се показва при голяма скорост,а не на 1ва и 2ра .Но да се вурна на въпроса има ли смисъл да продължавам с кулер и други неща -притесняваме скоростана кутия?Тук чета за безпроблемен тунинг на бензинови коли над 300 400 коня?!!/?Скорости и спирачна с-ма не се пипат ???Аз лично избрах Remsa спирачки и като я покарам с над 100км/ч в града газ спирачка след 30мин. започбат да свирят ужасно(явно зверски ги прегрявам)Ако някой е правил подобни неща да сподели за скоростите и съидинителя :chain:
Честита коледа на всички
имам въпросчета за дизела?Сложих дулго очакваното чипче(40%+)и стана много добре колата лети за 10г. дизел де
Интересува ме че имало критична граница около 400Nm за съединителя?В смисъл че мисля да сложа спортен кулер на предна позиция (дават го до 600 коня) така ,4е имам мегдан :roll:
Ако направя замислените промени с спортен кулер и всмукателна и испускателна с-ма с лекота минавам 500нм?
Цената на въпросния съйдинител е около 800-1000лева и нещо маи ме пързалят де ама на знам дали е така?
Конете не са всичко особено при дизела дали ще издържи скоростната кутия и съйдинителя??? :ctf:
До момента сум сменил само чипа и съм с права тръба вместо катализатор(горещо го препоручвам на дизели като моя само от това се истрелях)Не съм слагал спортен филтер защото не искам да сменям цялата кутия,а K&N за моят модел няма :mrgreen: Поне така казаха тъпаците в един магазин :gib:
Аз естествено го намерих по нета ама това е друга тема заеби какви некъдърници има. :gib:
ето и едно клипче на което
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=cuCt2ISvK8E">http://www.youtube.com/watch?v=cuCt2ISvK8E</a><!-- m -->
(извинявам се за лошото качество) което направих скоро,вярно че беше валяло,но без проблем завуртях гуми при рязко подаване на газ на 5та предавка при 120 км/ч.Отдавна знам,че мощността се показва при голяма скорост,а не на 1ва и 2ра .Но да се вурна на въпроса има ли смисъл да продължавам с кулер и други неща -притесняваме скоростана кутия?Тук чета за безпроблемен тунинг на бензинови коли над 300 400 коня?!!/?Скорости и спирачна с-ма не се пипат ???Аз лично избрах Remsa спирачки и като я покарам с над 100км/ч в града газ спирачка след 30мин. започбат да свирят ужасно(явно зверски ги прегрявам)Ако някой е правил подобни неща да сподели за скоростите и съидинителя :chain: