Волво Клуб - България

Full Version: S70 TDI 200+
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравайте колеги,
Честита коледа на всички Tongue
имам въпросчета за дизела?Сложих дулго очакваното чипче(40%+)и стана много добре колата лети за 10г. дизел де Tongue Tongue Tongue
Интересува ме че имало критична граница около 400Nm за съединителя?В смисъл че мисля да сложа спортен кулер на предна позиция (дават го до 600 коня) така ,4е имам мегдан :roll:
Ако направя замислените промени с спортен кулер и всмукателна и испускателна с-ма с лекота минавам 500нм?
Цената на въпросния съйдинител е около 800-1000лева и нещо маи ме пързалят де ама на знам дали е така?
Конете не са всичко особено при дизела дали ще издържи скоростната кутия и съйдинителя??? :ctf:
До момента сум сменил само чипа и съм с права тръба вместо катализатор(горещо го препоручвам на дизели като моя само от това се истрелях)Не съм слагал спортен филтер защото не искам да сменям цялата кутия,а K&N за моят модел няма :mrgreen: Поне така казаха тъпаците в един магазин :gib:
Аз естествено го намерих по нета ама това е друга тема заеби какви некъдърници има. :gib:
ето и едно клипче на което
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=cuCt2ISvK8E">http://www.youtube.com/watch?v=cuCt2ISvK8E</a><!-- m -->
(извинявам се за лошото качество) което направих скоро,вярно че беше валяло,но без проблем завуртях гуми при рязко подаване на газ на 5та предавка при 120 км/ч.Отдавна знам,че мощността се показва при голяма скорост,а не на 1ва и 2ра .Но да се вурна на въпроса има ли смисъл да продължавам с кулер и други неща -притесняваме скоростана кутия?Тук чета за безпроблемен тунинг на бензинови коли над 300 400 коня?!!/?Скорости и спирачна с-ма не се пипат ???Аз лично избрах Remsa спирачки и като я покарам с над 100км/ч в града газ спирачка след 30мин. започбат да свирят ужасно(явно зверски ги прегрявам)Ако някой е правил подобни неща да сподели за скоростите и съидинителя :chain:
Здравей колега,
1.во я сподели откъде си намери чип тунинг с такова повишение на КПД-то - 40% отгоре хич не са малко.
2.ро въздушните филтри за дизела по принцип са като оригиналните, поне при моята не се налагаше сменяне на кутията или някакви други модификации. като гледам и за С70-та е същия
<!-- m --><a class="postlink" href="http://cgi.ebay.at/K-N-Luftfilter-Volvo-S70-2-0-2-5-TDI-2-4-T-5-33-2670_W0QQitemZ370134421563QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item370134421563&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1229|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.at/K-N-Luftfilter-Volvo ... 240%3A1318</a><!-- m -->
колега, къде ти направиха правата тръба и горе долу като пари как излезна, и колко инча ти сложиха ?
Поздрави!
абе къе тоя чип всички чипове които съм виждал дават до 35 коня, което е 175 коня преко сили, това ако не се пипне още нещо по колата може на врата да си стъпи ама нема да даде 200 коня.
Иначе може да портнеш главата, да натегнеш малко нафтовата помпа да хвърля поевече и некви такива неща, мода вдигнеш и налягането на турбината, но трябва да провериш в момента с какви параметри работиш.
Пък и бензин малко по-лесно се тунингова, макар че и дизела става за тая работа.