Волво Клуб - България

Full Version: И аз искам малка консултация...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Значи, не знам от къде да започна, така че карам направо...
Имам едно Волво 340 DL 1.4 триврато 88г производство, вече 10тина години вози перфектно, като изключим пищящата му нужда от новички тампончета.
Въпроса ми е относно друго. От около 2-3 месеца забелязах , че след 95 км/ч и силно се увеличават вибрациите на волана и след 110 почват да намалят. По принцип не бих се усъмнил, но преди вибрациите пак ги имаше но много по-незабележими. Ходих на регулация на гумите - всичко точно... Реших преди да ида на "доктор" да се консултирам, просто защото имам натрупан малко лош опит с доктори, и сменях много работи само защото те казаха че са за сменяне... И така потрудния начин разбрах, за много неща е по-добре да си ги направиш ти, защото най-добре ще изпипаш нещата.
И така това е, благодаря предварително...
По въпроса ти, немога да ти помогна.

п.п.
Но може да кажеш адреси от твоя район за части по волвото. От къде си пазарувал нови и 2ра у-ба - за да попълна фонда с "магазини сервизи и морги". Пусни ми едно л.с. с тези неща.
след като има вибрации в някакъв диапазон на скорост винаги проблема ми е бил в баланса ама ти казваш че няма проблем с баланса - проверил си го. вибрациите са в следствие на резонанса на небалансирани въртящи се маси. е аз толкова съм учил и толко ми е опита така че съм в шах. да кажат други препатили за решение на проблема
На старата 3-ка съм имал абсолютно същия проблем, но никога не са оставали кинти за да я вкарам в час, просто парите трябваше доста да надвишат цената на самата кола, естественно и никога не узнах къде е бил проблема.
Провери за баланс на гумите и виж джантите колко са криви, иначе аз съм имал проблеми с полускъсано маншонче на кормилната рейка, втулка на самата рейка, лагерче, което тропа някъде около съединителя.
Ако си от софия виж магазина за часто Волво , който се намира в ниската част на отсечката между паметника Левски и сточна гара. Там работи една приятна женица, която всеки път ме удивява - казвам й модела,годината и мотора и тя ми казва какви са проблемите Smile , а и никога не съм я сварвал неподготвена че чак каталог да отвори, промърморва си някакви цифри под носа и ми изкарва точната частSmile
Само за свещите Шампион не повярвах, но пък все пак сме в БГ ...
друже,аз имах същия проблем.ще ти кажа какво излезе ,но предварително искам да ти кажа ,че не гарантирам че е същото.преминах през реиката,после в накраиниците--всичко -ок взехме да проверяваме шарнирите --нали знаеш как--вдигаш на крик --слагаш ръцате вертикално на колелото-натискаш навътре навън и ако няма луфт -добре.ами и при мене беше добре но......под долния шарнир е закачена торсионната щанга ,самият шарнир се държи на 3 болта 2-та държат и торсионната щанга.развии ги --ключ 17 ...нека остане на един болт.сега разклати---хлопа ли? ако не немога да ти помогна.ака да то още веднъж можеш да се убедиш в уникалноста на тези автомобили---сигурноста преди всичко
друже,аз имах същия проблем.ще ти кажа какво излезе ,но предварително искам да ти кажа ,че не гарантирам че е същото.преминах през реиката,после в накраиниците--всичко -ок взехме да проверяваме шарнирите --нали знаеш как--вдигаш на крик --слагаш ръцате вертикално на колелото-натискаш навътре навън и ако няма луфт -добре.ами и при мене беше добре но......под долния шарнир е закачена торсионната щанга ,самият шарнир се държи на 3 болта 2-та държат и торсионната щанга.развии ги --ключ 17 ...нека остане на един болт.сега разклати---хлопа ли? ако не немога да ти помогна.ака да то още веднъж можеш да се убедиш в уникалноста на тези автомобили---сигурноста преди всичко
Всичко проверих и сичко 6 Sad Гуми за трети път ги водя на баланс... еми пак си ги има тия вибрации и това е... :roll: зех да се чудя дали някоя шведка от завода не си е забравила някой вибратор нейде из купето и от него да вибрира така ... :oops:
Всичко проверих и сичко 6 Sad Гуми за трети път ги водя на баланс... еми пак си ги има тия вибрации и това е... :roll: зех да се чудя дали някоя шведка от завода не си е забравила някой вибратор нейде из купето и от него да вибрира така ... :oops:
и при мен на старата 340ка го имаше този проблем и то точно в същия диапазон. Мисля че веднъж успях да го пооправя и се оказа от крива джанта - или по-точно не крива а дори чукната само ( то да минеш веднъж през някоя дупка и.....)...за друго не се сещам да може чак толкова упорито да стои, а това на баланса няма да го покаже.
и при мен на старата 340ка го имаше този проблем и то точно в същия диапазон. Мисля че веднъж успях да го пооправя и се оказа от крива джанта - или по-точно не крива а дори чукната само ( то да минеш веднъж през някоя дупка и.....)...за друго не се сещам да може чак толкова упорито да стои, а това на баланса няма да го покаже.
Pages: 1 2 3 4 5