Волво Клуб - България

Full Version: СЪВЕТ ПРЕДИ ПОКУПКА: 850 ИЛИ 940 ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте колеги.Тия дни се разделих с едната ми 9-ка защото я продадох на много изгодна цена, но веднага трябва да си купя друго комби. За 9-ките съм наясно по принцип, по скоро въпроса ми е - има ли база за сравнение с 850?
Например цени на части, експлоатационни качества......... или да си послушам главата и да се насоча към доказаната във времето 9-ка.
Друго което ми е особенно необходимо- 8-цата по къса ли е от 9-ката/ багажника/
Ще премълча за сравнението между осмица и девятка, понеже съм пристрастен и някой може да се разсърди Wink. За истинска съпоставка между моделите, хора като Рости, които дълго време са карали и двете коли, могат да се изкажат компетентно.
За частите и поддръжката - май са на един хал (казах МАЙ). Същото важи и за екстрите - ако намериш деветка (особено 960) от последните години на производство - '97-'98, имат същите подобрения като осмиците, даже по-нови (все пак 9-та серия е спряна от производство около година-две след осма).
За размерите - да, осмицата е и по-къса и по-тясна в ханша.
batyanko Wrote:Здравейте колеги.Тия дни се разделих с едната ми 9-ка защото я продадох на много изгодна цена, но веднага трябва да си купя друго комби. За 9-ките съм наясно по принцип, по скоро въпроса ми е - има ли база за сравнение с 850?
Например цени на части, експлоатационни качества......... или да си послушам главата и да се насоча към доказаната във времето 9-ка.
Друго което ми е особенно необходимо- 8-цата по къса ли е от 9-ката/ багажника/


Цените на частите на 850 и 960, може би са съпоставими, но 940 е значително по-евтино за поддръжка, що се отнася до двигател и ходова част. Двигателите на 960 в общия случай са 6 цилиндрови с по два разпределителни вала от по-ново поколение, за разлика от 4 цилиндровите едновалки на 940, за които смяната на ангренажен ремък излиза по-евтино от смяната на масло. Да не говорим за окачването, за което цените на частите са повече от приемливи, а и всичко по колата е много по-достъпно и ремонтопригодно, като смяна на съединител например, което упражнение се прави от сам човек за 3 часа, заедно с почивките за по цигара.

Иначе няма спор, че деветката е по-голяма от осмицата. А и, ако тръгнеш една осмица да я удължаваш отзад, както беше удължил деветката, тя нама да иска да върви, защото ще навири предницата и ще буксува за норматив.
graf_bezuhoff Wrote:Ще премълча за сравнението между осмица и девятка, понеже съм пристрастен и някой може да се разсърди Wink. За истинска съпоставка между моделите, хора като Рости, които дълго време са карали и двете коли, могат да се изкажат компетентно.

За съжаление и аз съм пристрастен! Двата модела имат различни плюсове и минуси, които, обаче можем да дискутираме на маса например... Или някаква друга форма, защото не ми се пише роман...
batyanko Wrote:Здравейте колеги.Тия дни се разделих с едната ми 9-ка защото я продадох на много изгодна цена, но веднага трябва да си купя друго комби. За 9-ките съм наясно по принцип, по скоро въпроса ми е - има ли база за сравнение с 850?
Например цени на части, експлоатационни качества......... или да си послушам главата и да се насоча към доказаната във времето 9-ка.
Друго което ми е особенно необходимо- 8-цата по къса ли е от 9-ката/ багажника/



Имам усещането ,че ти трябва за катафалка.Просто усещане ,ако не е така, ИЗВИНАВАЙ!
Дори да е така, няма лошо свички някой ден ще ни трябва тоя транспорт."ЦЯЛ ЖИВОТ КАРА VOLVO И ГО ПОГРЕБАХА С VOLVO".

Иначе нямам мнение,немога да помогна,Съжалявам.
Късмет в избора.
Здравейте, благодаря на всички, които се отзоваха на питането ми. В крайна сметка купих новата машина - 960-ка
2.3 турбо бензин 192 к.с / на близо 75000 1996г. , кожа, климатроник, 4 ел стъкла,2 еърбега, окачване мултилинк/ нещо което не ми е попадало досега/.Колата ми попадна съвсем случайно около 2 часа след като пуснах темата, на един автовоз пред БУЛГАРА ,кибичих около час докато дойде собственика и сключихме сделката на момента - 3500 .Сега дори мисля да не я развалям, а да купя друга.Това си е истинско бижу и ще ви я покажа на първото предстоящо събиране в Русе.Ще приложа и снимки при първа възможност.
КАК ВЪРВИ - БАСИ КОЛАТА Smile
850T-5R Wrote:
batyanko Wrote:Здравейте колеги.Тия дни се разделих с едната ми 9-ка защото я продадох на много изгодна цена, но веднага трябва да си купя друго комби. За 9-ките съм наясно по принцип, по скоро въпроса ми е - има ли база за сравнение с 850?
Например цени на части, експлоатационни качества......... или да си послушам главата и да се насоча към доказаната във времето 9-ка.
Друго което ми е особенно необходимо- 8-цата по къса ли е от 9-ката/ багажника/



Имам усещането ,че ти трябва за катафалка.Просто усещане ,ако не е така, ИЗВИНАВАЙ!
Дори да е така, няма лошо свички някой ден ще ни трябва тоя транспорт."ЦЯЛ ЖИВОТ КАРА VOLVO И ГО ПОГРЕБАХА С VOLVO".

Иначе нямам мнение,немога да помогна,Съжалявам.
Късмет в избора.

И аз сигурно съм пристрастен... От задноприводните модели ме кефи всичко от 2-ра до 9-та серия включително,
от тези с предно - 850. По-новите модели малко не са за моя вкус.
А иначе има добри мерцедеси комбита които стават за катафалки :wink:
batyanko Wrote:Здравейте, благодаря на всички, които се отзоваха на питането ми. В крайна сметка купих новата машина - 960-ка
2.3 турбо бензин 192 к.с / на близо 75000 1996г. , кожа, климатроник, 4 ел стъкла,2 еърбега, окачване мултилинк/ нещо което не ми е попадало досега/.Колата ми попадна съвсем случайно около 2 часа след като пуснах темата, на един автовоз пред БУЛГАРА ,кибичих около час докато дойде собственика и сключихме сделката на момента - 3500 .Сега дори мисля да не я развалям, а да купя друга.Това си е истинско бижу и ще ви я покажа на първото предстоящо събиране в Русе.Ще приложа и снимки при първа възможност.
КАК ВЪРВИ - БАСИ КОЛАТА Smile

Браво, честито и със здраве да си я караш.

Колата с новата муцуна ли е или със старата, че нещо комбинацията 1996-а година и двигател 2.3 турбо ми се струва малко странна, защото, доколкото съм запознат, от 1994-а година натам, двигателите на 960 са само 6-цилиндрови атмосферни 2.5 и 3.0
Честито.
Като я регистрира ще се разбере.
Колко ли харчи градско?
Сигурно ще е със старата муцуна. Страшна кола, честито!
Ако е към 190 коня мотора сигурно е B230 FTX или FT4.
Pages: 1 2 3 4