01-19-2009, 09:37 AM
Тъи като каръка ми не свършва и след поредицата от нещата които не спряха да ми се случват обявявам нова цена която е "на пазарлък и започваот 2200.Ето за какво иде реч:
Колата е обслужена, нови дискове,накладки,зимни гуми,ляти джанти,абс,автоматик,155 к.с.. 88 год.,усилвател с бас, 4 ел ст. сменено масло скорости,ново радиаторче парно,нов антифриз,седан,черна,забележки по външния вид.
Цена 2199 лв.Колата е с нова газова уредба,централно,аларма,автоматик,.....сменени амортесьори...
Ако някои иска дасе наслади на един наистина хубав автомобил...
Наистина не си заслужава, но така реших.
Колата си заслужава всяка една стотинка,дори и повече,пък и да не забравяме че си е силица - 155 к.с. не са малко дори и за такъв кораб.
хаиде беКолеги колата е в уникално състояние,вече и без загуба на антифриз - шлаифане глава,легла клапани ,нови гумички на клапаните,нови гарнитури,нова генерация от двуцевката на зад...
Текущо състояние скъса болт на ролка и ангренажа падна.ето какво се слу4и с колата след като я купих преди около 3 месеца:
1.закупена за 2000лв.
2.накладки 90 лв.
3.радиатор парно,маркучи , троиници,скоби,тампон макферсон с лагер,+ смяна на всичко това 470-490 лв.
4. шлаиф глава,легла клапани,нови гарнитури(2 на глава,на смукателен и на изпускателен колектор),нови гумички клапани и всичко което не се сещам свързано с този ремонт - 420 лв
5. генерация - 300лв (цената е с 25 % отстъпка)
6. грайданска до март - 65 лв
7. преглед до 12.2009 - 40 лв
8. реглаж предница - 30 лв
краен разход направен от мен: около 3450 лв
Колата е обслужена, нови дискове,накладки,зимни гуми,ляти джанти,абс,автоматик,155 к.с.. 88 год.,усилвател с бас, 4 ел ст. сменено масло скорости,ново радиаторче парно,нов антифриз,седан,черна,забележки по външния вид.
Цена 2199 лв.Колата е с нова газова уредба,централно,аларма,автоматик,.....сменени амортесьори...
Ако някои иска дасе наслади на един наистина хубав автомобил...
Наистина не си заслужава, но така реших.
Колата си заслужава всяка една стотинка,дори и повече,пък и да не забравяме че си е силица - 155 к.с. не са малко дори и за такъв кораб.
хаиде беКолеги колата е в уникално състояние,вече и без загуба на антифриз - шлаифане глава,легла клапани ,нови гумички на клапаните,нови гарнитури,нова генерация от двуцевката на зад...
Текущо състояние скъса болт на ролка и ангренажа падна.ето какво се слу4и с колата след като я купих преди около 3 месеца:
1.закупена за 2000лв.
2.накладки 90 лв.
3.радиатор парно,маркучи , троиници,скоби,тампон макферсон с лагер,+ смяна на всичко това 470-490 лв.
4. шлаиф глава,легла клапани,нови гарнитури(2 на глава,на смукателен и на изпускателен колектор),нови гумички клапани и всичко което не се сещам свързано с този ремонт - 420 лв
5. генерация - 300лв (цената е с 25 % отстъпка)
6. грайданска до март - 65 лв
7. преглед до 12.2009 - 40 лв
8. реглаж предница - 30 лв
краен разход направен от мен: около 3450 лв