Волво Клуб - България

Full Version: Волво 740 2.3 16кл. нова цена
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Тъи като каръка ми не свършва и след поредицата от нещата които не спряха да ми се случват обявявам нова цена която е "на пазарлък и започваот 2200.Ето за какво иде реч:
Колата е обслужена, нови дискове,накладки,зимни гуми,ляти джанти,абс,автоматик,155 к.с.. 88 год.,усилвател с бас, 4 ел ст. сменено масло скорости,ново радиаторче парно,нов антифриз,седан,черна,забележки по външния вид.
Цена 2199 лв.Колата е с нова газова уредба,централно,аларма,автоматик,.....сменени амортесьори...
Ако някои иска дасе наслади на един наистина хубав автомобил...
Наистина не си заслужава, но така реших.
Колата си заслужава всяка една стотинка,дори и повече,пък и да не забравяме че си е силица - 155 к.с. не са малко дори и за такъв кораб.
хаиде беКолеги колата е в уникално състояние,вече и без загуба на антифриз - шлаифане глава,легла клапани ,нови гумички на клапаните,нови гарнитури,нова генерация от двуцевката на зад...
Текущо състояние скъса болт на ролка и ангренажа падна.ето какво се слу4и с колата след като я купих преди около 3 месеца:
1.закупена за 2000лв.
2.накладки 90 лв.
3.радиатор парно,маркучи , троиници,скоби,тампон макферсон с лагер,+ смяна на всичко това 470-490 лв.
4. шлаиф глава,легла клапани,нови гарнитури(2 на глава,на смукателен и на изпускателен колектор),нови гумички клапани и всичко което не се сещам свързано с този ремонт - 420 лв
5. генерация - 300лв (цената е с 25 % отстъпка)
6. грайданска до март - 65 лв
7. преглед до 12.2009 - 40 лв
8. реглаж предница - 30 лв
краен разход направен от мен: около 3450 лв
Ivo_740_combi Wrote:Текущо състояние скъса болт на ролка и ангренажа падна.ето какво се слу4и с колата след като я купих преди около
Ти сменя ли ремъците и ролките? Може би е бил пренатегнат ангренажа.
Какви са пораженията след падането на ремъка?
А, и вземи пусни малко снимки на колата.
За пораженията не знам - още ме е страх да погледна.стана при около 1500 - 2000 об/мин на втора в задръстване и може би няма поражения,а може и да има не знам дали този двигател има защита. 2.3 нормалния не удря клапани,но този е двувалка и знам ли...
снимки на черното чудовище ще направя утре и ще ги кача.
А аз и бях толкова мераклия на тази кола.....
Този двигател е т.нар. 'interference' и клапаните удрят буталата.
Ако няма поражения е чист късмет и трябва да пуснеш тото.
Обикновенно огънати клапани, чел съм и за счупен вал, но там може би е било
и от умора на материала. Ремонта на главата не е евтин, а частите може би само
с поръчка могат да се набавят, т.е. чакане и пари му е майката.
Жалко ще е ако не се оправи този мотор.
Това с чупенето на разпределителен вал не е от умора на материала. Просто валът в една такава ситуация играе ролята на бушон, защото в някои случаи счупен или изкривен клапан може да нанесе по-големи поражения и върху главата, и върху блока, отколкото счупен вал.
Каква според вас може да е причината да се счупи болт на ролка на ангренаж на около 20000км, след като е свалян за шлаифане на главата. Възможна ли е някаква грешка направена от маистора т. е . какво може да причини такава случка?
има ли вариант да разбера без да се разглобява дали е ударило или не е ударило клапан- ако сложа ролката иремъка и го запаля рискувам ли да направя по-големи поражения на мотора(искамда си спестя пак разглобяване,пак гарнитури,пак работа,.....Като махнах капачката за маслото нямаше явно счупване на вал.Какво да очаквам?
Ivo_740_combi Wrote:Каква според вас може да е причината да се счупи болт на ролка на ангренаж на около 20000км, след като е свалян за шлаифане на главата. Възможна ли е някаква грешка направена от маистора т. е . какво може да причини такава случка?
има ли вариант да разбера без да се разглобява дали е ударило или не е ударило клапан- ако сложа ролката иремъка и го запаля рискувам ли да направя по-големи поражения на мотора(искамда си спестя пак разглобяване,пак гарнитури,пак работа,.....Като махнах капачката за маслото нямаше явно счупване на вал.Какво да очаквам?

Причината може да е пренатягане на ремъка, и да, напълно възможно е вината да е в майстора. Върви доказвай обаче.
В никакъв случай не се опитвай да палиш мотора, може да направиш много по-големи бели.
Очаквай огънати клапани и/или подбити бутала.
А може и да си имал късмет и всичко да е останало здраво, но вероятността не е много голяма.
Най-вероятната причина да ти се скъса болт, според мен не е в пренатегнат ремък, а в пренатегнат болт.

На първо време свали само капака на главата, сложи си стария ремък, ако го пазиш и пробвай да развъртиш двигателя на ръка. Направи поне 2 оборота на коляновия вал, за да се завъртят разпределителните вaлове поне на 1 оборот и огледай, какво е положението. Виж, дали всички клапани се движат нормално и се ослушвай за неестествени звуци или почукване откъм буталата. Ако всичко мине нормално, можеш без проблем да пробваш да запалиш, като преди това спожиш капака естествено.

Успех, дано да нямаш поражения. Аз два пъти съм късал ремък, но на дизел и там мазалото е пълно, а на старата 7-ца и превъртя веднъж ремъкът и нямаше никакви последствия, но тя беше с 8 клапана, а не с 16.
Ще направя тази проверка и стискайте палци!!!
Мерси за съвета и ви пожелавам безаварийно каране!!!
А дали някои има интерес за покупка?
Pages: 1 2