Волво Клуб - България

Full Version: Радиатор за парното
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Колеги, някой знае ли как се сваля радиатора на парното на В70, 1997г.? Нужно ли е да се сваля цялото табло или може да се извади някак отстрани?
Ето.Интересува те "Evaporator".
Mislq че е като на осмиците и се сваля за 5 минути отстрани на педалите махаш пластмасата откъм барчето от другата страна на пътника също има обезшумители и гъби също две три винтчета ще ги видиш и една скоба отзад коя.то е и зглобката винта и е по средата и излиз под лек наклон
Колеги, много ви благодаря и на двамата.Информацията ви ще ми е от голяма полза.
ddxdd Wrote:Mislq че е като на осмиците и се сваля за 5 минути отстрани на педалите махаш пластмасата откъм барчето от другата страна на пътника също има обезшумители и гъби също две три винтчета ще ги видиш и една скоба отзад коя.то е и зглобката винта и е по средата и излиз под лек наклон
Ванка ти свалял си го, наистина ли е толкова лесно, че нам мен май ще ми се наложи да го свалям ама като знам къде е завряно :chain: :chain: :chain:
Да бе сменях го само забравих да уточня,че всички пласмаси за които говоря са под мокета не е необходимо да разглябяш нищо, а мокета го издърпваш из под барчето успех!
ddxdd Wrote:Да бе сменях го само забравих да уточня,че всички пласмаси за които говоря са под мокета не е необходимо да разглябяш нищо, а мокета го издърпваш из под барчето успех!
Аз до радиаторчето знам, че се стига лесно, но не предполагах, че се сменя толково елементарно. Та приказката "Не питай старо, а питай патило" за поредн птъ излиза вярна :lol: :lol: :lol:
Да събудя малко темата - ето какво открих, може да е полезно за някой:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cD7L9hzHtNo[/youtube]
Как се сменя ли? Сравнително лесно. Трудното е да вкара обратно новото. Когато се маха това се прави под наклон, долната част се издърпва така че да се измъкнат двете тръбички първо. Може да се наложи да са махне една скоба но всичко е видно няма трикове. Подложете найлони за антифриза. Източете го първо естествено, и много ама много е важно да смените двете уплътнения които са на двете тръбички с нови на Волво. Има проблем ако не са оригинални. Другите се скапват бързо, така знам. Мисля че радиаторите с 8хх са идентични. Важното е да си търпелив. Може да се наложи да понапъниш старото да излезе, а новото да се постави, но не използвай първична, брутална сила. С тези коли не се работи така каквото и да правиш. Виж американската да, нея каквото и да я правиш си остава боклук.
А да, не се маха таблото, сакън. Само мокета и корите от двете страни. Пусни на google video search: volvo heater core replace, има картинки и филмчета.
Pages: 1 2