Волво Клуб - България

Пълна версия: Лампа на таблото
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Имам едно питане за една лампа на таблото. Изобразява една кола задраскана е две черти на кръст. По-рано карах на газ и ми казаха, че свети защото ландсондата лъже компютъра, че колата работи на бензин или нещо такова (общо взето било заради газта). Но от 1-2 месеца се отказах от газта и си карам на бензин само, че лампата продължава да свети... :?
означава, че колата трябва да се сервизира. по точно вариантите са два
1. трябва да се прочете компа за грешки.
2. ако си минал заложените за някои модели километри тя напомня за ходене в сервиз даже и без да има проблем - смяна масло и т.н.
И още нещо - при мен светеше и се оказа че само в мото пфое може да се угаси /проблем с имобилайзера който не се записва в компютъра/
успех
Хм, интересен аватар! Big Grin Big Grin Big Grin Нещо ми е много познат , дали нямах и аз такъв едно време..... :roll:
Лампата означава че по някое време , колата не си е разпознала ключа, и заради това го е регистрирала , като проблем. После при поредния тест на всички датчици при подаване на контакт проблема е изчезнал , демек транспондера в ключа е дал сигнала който е засечен от антенката в патрона и разпознат като правилен и колата е запалила. Но просто го помни като грешка. ИЛИ просто някой преди тебе е деактивирал изцяло системата на имобилайзера в ключа премахвайки всичката електроника и по този начин лампата свети , а колата пали. Това е!
Мерси за помощта...
Точно текста в оригинал:
"If the lamp comes on (or stays on after the vehicle has started), the engine diagnostic system has detected a possible fault in the emission control system. Although driveability may not be affected,
see an authorized Volvo retailer as soon as possible for inspection.
NOTE: If the fuel filler cap is not closed tightly or if the engine is running when the car is refueled,
the Check Engine Lamp may indicate a fault. However, your vehicle's performance will not be
affected. Use only Volvo original or approved fuel filler caps."

Опит за превод с транслатор,който е по в час с английския може да го оправи:
"Ако лампата идва на (или остава на превозното средство, след като е започнала), двигателят диагностична система е открит евентуална грешка в системата за контрол на емисиите. Въпреки че driveability не могат да бъдат засегнати,
виж оторизиран Volvo търговец на дребно в най-кратък срок за проверка.
ЗАБЕЛЕЖКА: Ако горивото пълнене капачката не е затворена плътно или ако двигателят работи, когато колата е зареден,
Проверка на двигателя лампа може да се посочи грешка. Въпреки това, ефективността на вашето превозно средство няма да бъде
засегнати. Използвайте само оригинални Volvo или одобрени гориво за пълнене капачки."
mevdo написа:Лампата означава че по някое време , колата не си е разпознала ключа, и заради това го е регистрирала , като проблем. После при поредния тест на всички датчици при подаване на контакт проблема е изчезнал , демек транспондера в ключа е дал сигнала който е засечен от антенката в патрона и разпознат като правилен и колата е запалила. Но просто го помни като грешка. ИЛИ просто някой преди тебе е деактивирал изцяло системата на имобилайзера в ключа премахвайки всичката електроника и по този начин лампата свети , а колата пали. Това е!

Забравих да напиша че съм имал проблеми с ключ който неискаше да се разпознае но немисля че ми го е запомнила като грешка(лампата не ми свети).