Волво Клуб - България

Full Version: Фарове В40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Zdraveite na vsi4ki klubari imam slednia problem. Ot skoro vreme moje bi mesec mi pravi problem desnia far na kusi svetlini predi vreme slojih novi krushki i ot na4alo niamashe problemi no po edno vreme desnia mi far zapo4na da gasne i ostavashe samo na gabarit . Po niakoe vreme pak svetvashe i pak gasneshe a sega ve4e izobshto ne iska da svetne, no na dulgi fara si sveti samo na kusite mi pravi problem razmenih krushkite ot raboteshtia far oba4e ne e ot krushkite posle prosledih po patia na gogikata da proveria bushonite no za sugalenie bushona beshe zdrav neznam kakvi sa variantite edinia e kabela da se e prekusnal niakade no kato gledam kakva solidna bronia imat celia snob kabeli koito varvi za farovete i neznam tam moge da ima i drugi kabeli no mi se struva 4e ne moge da ima prekusnat kabel zashtoto sa zashtiteni s tazi plasmasova bronia i ne znam kakvo da pravia mislia si da ne e niakade hlaba vruzka otdolu na kotiiata s bushnite ili e tam problema ili da e prekusnato niakade kadeto kabelite za fara izlizat ot golemia snop kabeli neznam kakvo da pravia i sega karam na gabariti i na farove za magla 4e da ne prevli4am vnimanieto na Policaite ta ako niakoi moge neka pomogne SAS SAVET PONE
Айде пак ама на Български този път...
Щото така не мисля да си правя труда да го чета това... Confusedhock:
Здравейте на всички клубари имам следния проблем. От скоро време може би месец ми прави проблем десния фар на къси светлини. Преди време сложих нови крушки и отначало нямаше проблеми, но по едно време десния ми фар започна да гасне и оставаше само на габарит. По някое време пак светваше и пак гаснеше, а сега вече изобщо не иска да светне, но на дълги фара си свети, само на късите ми прави проблеми. Размених крушките от работещия фар, обаче не е от крушките, после проследих по пътя на логиката да проверя бушоните но за съжаление бушона беше здрав. Незнам какви са вариантите, единия е кабела да се е прекъснал някъде, но като гледам каква солидна броня имат целия сноп кабели който върви към фаровете и незнам там може ли да има прекъснат кабел, защото са защитени с тази пластмасова броня и незнам какво да правя, мисля си да не е някъде хлабава връзка отдолу на кутията с бушоните или е там проблема или да е прекъснато някъде където кабелите за фара излизат от големия сноп кабели незнам какво да правя и сега карам на габарити и на фарове за мъгла, че да не привличам вниманието на полицаите, та ако някой може нека помогне СЪС СЪВЕТ ПОНЕ съжалявам за латиницата
Според мен първо огледай за лоши връзки по куплонзите. Почти невъзможно е кабел да се скъса от самосебеси. :-)
Това е схема на електриката в V40 2000година: :wink:
[attachment=6859]
И аз така мисля да направя утре ще смъкна котията с бушоните и ще огледам как стоят нещата там Благодаря за Схемичката Колега страшно ме улесни и за други ? който си задавах Smile
По скоро провери дали добре контактуват крачетата на крушката с обувките на кабелите, доста често се случва обувките да се разтеглят малко и оттам лош контакт, не мисля че проблема ти е в бушоните.
Успех с ремонтчето
Вчера оправяхме на едно В40 същия проблем - буксата която се включва в крушката беше счупена и не беше поставена коректно поради което късата светлина светеше само когато се движи фара нагоре-надолу с копчето за регулиране в купето. Огледай си точно тази букса и на двата фара :wink: :wink: :wink:
Значи аз замерих с уред буксите които крушката влиза в тях другите бяха ок само те нали са две от страни и една от горе хоризонтална е тази ми прави беля защото по нея няма никакъв ток може да е от самата букса от това гнездо хоризонталното ама не са разхлабени защото доста ровичках и все трябваше да се обади 4е има ток там а то само 0
при мен правеше същото: гасне и светва когато си иска - от нагряване точно горната беше разтопила пластмасовата букса, взех си от бриколаж ремонтен комплект кабелни обувки и в момента горната се хваща отделно от другите две и директно за крушката. Много важно е да хванеш кабелната обувка здраво към крушката, защото ако е хлабава, и от неправилно закопчаване или се е разширила с времето - става точно този номер, пробвай като ти загасне дали имаш дълги Smile
Мен такива номерца ми въртеше фасунката на единия габарит, ама го опраихме с един приятел/електроничар - ама дума праснах Big Grin
Pages: 1 2