01-28-2009, 12:42 PM
Есента писах за проблемите със скърцането в колата. Тъй като знам, че и други колеги се оплакват, реших да споделя моя опит, тъй като си реших проблема поне на 90%. В момента скърцания нямам никакви дори като минавам по паветата на Иван Асен . Единствено се чува глухо потропване, което е доста по приятно от онзи звук наподобяващ чупене на сухи клонки. Аз приключих само първа фаза от оправянето на проблема. Предстои ми още работа. Значи това което ползвах е:
Firex от Ди трейд (напишете го в гоогле, ще го намерите.) от плоското с дебелина 1см и пирамидалното (по-дебелото взех аз, но по-добре по-малкото) Та засега съм запълнил кореите на вратите с тънкото и вратите с дебелото. Използвал съм от немските самозалепващи уплътнения за прозорци (има и български по-евтини, но са от дунапрен а не гумени) В бриколаж ги има. Те се залепват там където кората се допира с вратата. Жабката я направих по същия начин за 2 минути!!! Никакъв шум от нея повече!!!. Другото е че ВД-40 помага на много места където не можеш да използваш уплътненията. Казват че било временно, но от 2 месеца откакто съм напръскал не се е променило. Все пак по-натам ще приложа силикон. Също така ми остана да звукоизолирам пода на колата. Някои знае ли как се свалят пластмасите на б-колоните? Значи ефекта от звукоизолационния материал не е лош. Усеща се при по-висока скорост. А и особено ми направи впечатление веднъй на кръстовище до автобус от градския отворих прозореца, и чак тогава усетих че му работи двигателя на автобуса, ори това доста силно все пак в корите имам по два пласта файрекс от 1 см и един пласт от пирамидалния. При двигателя също съм сложил допълнително
Та ако някой се интересува може да пита. По-натам бих могъл и да кача някоя и друга снимка.
Откакто съм го направил това, почти не пускам музика, ми се наслаждавам на спокоиствието в колата.
Извинявам се за правописни грешки, бързах а и не проверих за такива.
Поздрави!
п.с. за малко да забравя- вратите на колата съм ги налепил със хидроизолационна лента. пак в бриколаж я има. Сега вратите не се затварят на ламарина а доста по-тихо напълно се отказах от идеята да си продавам колата
Firex от Ди трейд (напишете го в гоогле, ще го намерите.) от плоското с дебелина 1см и пирамидалното (по-дебелото взех аз, но по-добре по-малкото) Та засега съм запълнил кореите на вратите с тънкото и вратите с дебелото. Използвал съм от немските самозалепващи уплътнения за прозорци (има и български по-евтини, но са от дунапрен а не гумени) В бриколаж ги има. Те се залепват там където кората се допира с вратата. Жабката я направих по същия начин за 2 минути!!! Никакъв шум от нея повече!!!. Другото е че ВД-40 помага на много места където не можеш да използваш уплътненията. Казват че било временно, но от 2 месеца откакто съм напръскал не се е променило. Все пак по-натам ще приложа силикон. Също така ми остана да звукоизолирам пода на колата. Някои знае ли как се свалят пластмасите на б-колоните? Значи ефекта от звукоизолационния материал не е лош. Усеща се при по-висока скорост. А и особено ми направи впечатление веднъй на кръстовище до автобус от градския отворих прозореца, и чак тогава усетих че му работи двигателя на автобуса, ори това доста силно все пак в корите имам по два пласта файрекс от 1 см и един пласт от пирамидалния. При двигателя също съм сложил допълнително
Та ако някой се интересува може да пита. По-натам бих могъл и да кача някоя и друга снимка.
Откакто съм го направил това, почти не пускам музика, ми се наслаждавам на спокоиствието в колата.
Извинявам се за правописни грешки, бързах а и не проверих за такива.
Поздрави!
п.с. за малко да забравя- вратите на колата съм ги налепил със хидроизолационна лента. пак в бриколаж я има. Сега вратите не се затварят на ламарина а доста по-тихо напълно се отказах от идеята да си продавам колата