Волво Клуб - България

Full Version: Относно скърцането в колата-ОТСТРАНЕНО!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Есента писах за проблемите със скърцането в колата. Тъй като знам, че и други колеги се оплакват, реших да споделя моя опит, тъй като си реших проблема поне на 90%. В момента скърцания нямам никакви дори като минавам по паветата на Иван Асен Smile. Единствено се чува глухо потропване, което е доста по приятно от онзи звук наподобяващ чупене на сухи клонки. Аз приключих само първа фаза от оправянето на проблема. Предстои ми още работа. Значи това което ползвах е:
Firex от Ди трейд (напишете го в гоогле, ще го намерите.) от плоското с дебелина 1см и пирамидалното (по-дебелото взех аз, но по-добре по-малкото) Та засега съм запълнил кореите на вратите с тънкото и вратите с дебелото. Използвал съм от немските самозалепващи уплътнения за прозорци (има и български по-евтини, но са от дунапрен а не гумени) В бриколаж ги има. Те се залепват там където кората се допира с вратата. Жабката я направих по същия начин за 2 минути!!! Никакъв шум от нея повече!!!. Другото е че ВД-40 помага на много места където не можеш да използваш уплътненията. Казват че било временно, но от 2 месеца откакто съм напръскал не се е променило. Все пак по-натам ще приложа силикон. Също така ми остана да звукоизолирам пода на колата. Някои знае ли как се свалят пластмасите на б-колоните? Значи ефекта от звукоизолационния материал не е лош. Усеща се при по-висока скорост. А и особено ми направи впечатление веднъй на кръстовище до автобус от градския отворих прозореца, и чак тогава усетих че му работи двигателя на автобуса, ори това доста силно Smile все пак в корите имам по два пласта файрекс от 1 см и един пласт от пирамидалния. При двигателя също съм сложил допълнително Smile
Та ако някой се интересува може да пита. По-натам бих могъл и да кача някоя и друга снимка.
Откакто съм го направил това, почти не пускам музика, ми се наслаждавам на спокоиствието в колата.

Извинявам се за правописни грешки, бързах а и не проверих за такива.
Поздрави!

п.с. за малко да забравя- вратите на колата съм ги налепил със хидроизолационна лента. пак в бриколаж я има. Сега вратите не се затварят на ламарина а доста по-тихо Smile напълно се отказах от идеята да си продавам колатаSmile
Най-добре дай снимки на това което си правил Wink
Да да - много добре колега, супер е и ако подкрепиш със снимков материал, ще е отлично! А оставих БД-40 за пролетта тогава ще я изчистя из основи и аз се заемам с уплатняването.
тоя форум е станал ужасен... нищо не мога да прочета ако не натисна контрол+а
Както и да е, по темата имам тъп въпрос: как се свалят корите на предните врати?
не виждам щипки и винтове и не смея да напъвам че изпотроша ли разните зъбчета (ако е с такива) ще е кофти.

Щот се позанимавах с озвучаването и като пооплътня баса въпросните кори започват да резонират и настава 1 дрънкане... да ти се отслуша муз. Та мисля нещо да го мажа със силикон на "по-хлабавите" места че ми писна на всеки светофар да подпирам вратата да не дрънка. Приемам и др. идеи преди да съм започнал Smile
Изолация by FreddieMac ще вложи акустиката значително - затворения обем във вратата изпълнява ролята на съндъка на тонколоната.
Оказа се, че трябва да уплътнявам и задния регистрационен номер, и номера прави същите номера - дрънчи а има само 2 "елипси" на кората до задното стъкло. Но като си вдигна погледа и погледна в огледалото - колите отзад вибрират периодично с 30-40 херца. А това вече нямам и идея как да го "гипсирам".