Волво Клуб - България

Full Version: Пушек изпод капака?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте! Снощи бях спрял под наклон, на работещ двигател, на ръчна. Идва време да тръгвам надолу и натискам спирачката, за да освободя ръчната. Тогава изпод десния калник излезе голямо количество дим. Отворих капака, но не видях нищо необичайно. Колата е с печка, но тя вече бе изключила, а и пък ауспухчето й е от страната на шофьора. След около два часа пак спирам на същото място и си викам пак да напомпам спирачката та да видя дали ще се повтори изпушването. Стоя на ръчна припомпах спирачката 4-5 пъти, но нищо не изпуши.... до момента, в който не отпуснах ръчната и колата не потегли. Пак силно изпушване на светъл дим изпод капака в дясната част на колата. Какъв е на цвят дима не можах да разбера, защото беше тъмно. Компютъра не отчита никакъв проблем и в поведението на колата не намирам нищо различно. Проверих доколкото можах за видим теч отнякъде, но нищо не ми направи впечатление. Има омасляване на казанчето за хидравликата,но то не се разпростира върху други части в двиг. отсек. Не знам има ли връзка с натискането на педала на спирачката или с потеглянето по наклон надолу. Някой има ли идея за какво да проверя днес по светло? Спирачки, турбо, хидравлика????? Предварително Благодаря .
Открих източника на пушека. Тъпата печка майка й стара!Нещо явно не работи както трябва. На моменти изкарва огромни количества дим, точно преди да изключи. До сега никога не е димяла толкова много. Явно нещо й има или пък и алпин дизела на ОМВ вече не струва. Мисля да сменя бензиностанцията, но не знам с коя. Досега само на ОМВ съм зареждал и не съм имал проблеми. :roll:
Като спомена за печка, да те питам каква марка ти е печката. Моята е на Еберспахер - Хидроник 5 на дизел. Не ще да работи пущината. Или аз не зная как да я подкарам. Когато температурата е над 3-4 градуса не ще да се включва изобщо. Сомо за десетина секунди завърта помпата и спира. А когато е по- студено запалва, поработва 4-5 минути и после спира да нагрява. Само помпата продължава да върти още около минута и тя спира. Та въпроса ми е при теб как е. Може би трябва да открия нова тема за това.
Ами ... тука вече ме изненада с тоя въпрос :oops: Всъщност си нямам понятие каква марка е печката. Предполагам, че е Волво :lol: Относно включване и изключване доколкото знам, за да можеш сам да си избираш кога да се включва и изключва ти трябва допълнителен модул, който май е скъпичък. Моята печка сама се включва когато навън е под 4-5 градуса, и се изключва когато двигателят достигне оптимална температура на работа. Това е всичко, което знам по въпроса.
Аз имам такъв модул, Задавам му времето за включване, ама печката включва за 4-5 минути и толкова.
Включва за 4-5 минути, но за тези минути може би достигаш работната температура на двигателя и затова да се изключва? Не знам. Ти какво очакваш от печката ти? Да работи постоянно ли? Едва ли имаш нужда от това :roll:
Не достига работна температура. Вдига само до около 30 градуса и толсова. Според инструкцията за употреба, веднъж включена, печката трябва да поддържа температурата в рамките на 75-85 градуса, БЕЗ ДА СЕ ИЗКЛЮЧВА. Първоначално работи на максимална сила до достигане на 85 градуса, след това трябва да намали режима. При падане на температурата до 75 градуса отново трябва да се включи на максимален режим и така този цикъл се повтаря в рамките на зададения период- максимум 120 минути. През този период отоплителят включва и вентилатора в купето на автомобила и го отоплява. А мен това най-много ме интересува ,без да омаловажавам предварителното подгряване на двигателя в студено време и избягването на студения старт. Та това пише в моята инструкция за експлоатация. Това е автономен отоплител.
:roll: :roll: Трябва ти някой, който наистина знае за какво точно става въпрос. Аз си нямам на идея, но така като чета какво пишеш ми се струва, че май имаме различни видове печки Big Grin Успех :wink: