Волво Клуб - България

Full Version: НЕЩО ПРОСВИРВА НА 460ТДИ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ!от няколко дни нещо свири/скърца/на 460тди най вече когато двигателя е студен.Чувам го някъде от към агренажа.може ли някой да ме светне за какво става въпрос :oops:
Може да е от ролката на ангренажа (твърде вероятно), но има още една възможност - моя случай. При мен свири лагер от скоростната кутия. Когато е студена колата засвирва, после изчезва, но с времето става все по-зле. При мен лесно се разпознава. Като запаля на студено, звука се появявам, но като натисна съединителя до долу, скърцането изчезва... Повечето майстори ми напомнят за ролката, като чуят свиренето, но си променят мнението като им демонстрирам ефекта на съединителя и им покажа километрите на ролката с ангренажа (около 30 0000).
Аз имам абсолютно същия проблем но със сигурност не е от скоростната кутия - не изчезва при натискане на съединителя... а и отпределено звука е откъм ангренажа (скоростната кутия е доста далече от мястото на свирене)
Смених всички ремъци и ролки но проблема си остана.. на едно място ми казаха че остава единствено лагер на климатика но пък от климатикаджиите ме увериха че такова свирене не може да се получи от лагер... той по-скоро ручи.
Преди време пак имах подобно "свирене" но тогава знаех от какво е - връзката м/у двигателя и ауспуха. Лесно се познава - когато натиснеш с крак ауспуха, звука се променя и дори изчезва... но сегашния звук не е от ауспуха...
Провери по гореописания метод дали ще се промени звука... пиши какво става с проблема, и аз съм заинтересован.
Здравейте колеги! И аз искам да взема отношение по въпроса. Това просвирване при мен се оказа. че е от денферната шайба смених я(струваше ми 130лв с труда) и пролема изчезна. Дано съм успял да помогна.
Пангев Wrote:Аз имам абсолютно същия проблем но със сигурност не е от скоростната кутия - не изчезва при натискане на съединителя... а и отпределено звука е откъм ангренажа (скоростната кутия е доста далече от мястото на свирене)
Смених всички ремъци и ролки но проблема си остана.. на едно място ми казаха че остава единствено лагер на климатика но пък от климатикаджиите ме увериха че такова свирене не може да се получи от лагер... той по-скоро ручи.
Преди време пак имах подобно "свирене" но тогава знаех от какво е - връзката м/у двигателя и ауспуха. Лесно се познава - когато натиснеш с крак ауспуха, звука се променя и дори изчезва... но сегашния звук не е от ауспуха...
Провери по гореописания метод дали ще се промени звука... пиши какво става с проблема, и аз съм заинтересован.
Колега пробвах метода с ауспуха но свиренето не се маха.Съмнявам се дали не са ролките защото са на 45000км.

BOCK GT1

Да,
това с ролките можеш веднага и сам да си го провериш.
Просто откачаш пистовия ремък и се елиминират две от ролките, алтернатора, водната помпа и компресора на климатика, ако имаш такъв.
За ангренажа и неговите две ролки - не давам съвет! :twisted:
Ако не е по силите ти, търси сервизна подкрепа. :!:
Успех.
BOCK GT1 Wrote:Да,
това с ролките можеш веднага и сам да си го провериш.
Просто откачаш пистовия ремък и се елиминират две от ролките, алтернатора, водната помпа и компресора на климатика, ако имаш такъв.
За ангренажа и неговите две ролки - не давам съвет! :twisted:
Ако не е по силите ти, търси сервизна подкрепа. :!:
Успех.
БЛАГОДАРЯ много ще пробвам този вариант
uncle_scrooge Wrote:Може да е от ролката на ангренажа (твърде вероятно), но има още една възможност - моя случай. При мен свири лагер от скоростната кутия. Когато е студена колата засвирва, после изчезва, но с времето става все по-зле. При мен лесно се разпознава. Като запаля на студено, звука се появявам, но като натисна съединителя до долу, скърцането изчезва... Повечето майстори ми напомнят за ролката, като чуят свиренето, но си променят мнението като им демонстрирам ефекта на съединителя и им покажа километрите на ролката с ангренажа (около 30 0000).
Като натиснеш съединителя - спира това значи, че ти е износен аксиалния лагер на съединителя.
И аз да се обадя: при мен се появи свирене, идващо отпред вдясно, след смяна на ангренажен ремък + ролки преди 40К км. Всъщност, свири само при студена кола + студено и/или влажно време, и продължава няколко минути - докато позагрее колата. Поетапно за три години съм сменил водна помпа, ремонтирах алтернатора - по погрешка, след което смених ролката на коляновия вал и пистовия ремък, но... свиренето остана :} Така, че вниманието ми еднозначно се насочва към компресора на климатика - наскоро ми обясниха, че в ролката му има лагер, който може да е засдавал багажа; други запознати ми подсказаха, че с лагера е добре да се смени и семеринг зад него(?), което би довело до ново пълнене. Но не ми се бута, защото климатика си работи на 6, сменавал съм му фреона преди година - след още една може и да ги съчетая нещата... 8)
...и последната информация, на която попаднах случайно във VADIS-а: свиренето може да идва от ролката на алтернатора - до някое време е била с остри "ръбчета" на улеите и при смяна ремъка не приляга добре; след това са почнали да слагат ролка със заоблени ръбчета и не би трябвало да има такъв проблем (препоръчват смяна на ролката с по-новия вариант). 8)
Pages: 1 2