02-08-2009, 11:20 AM
02-26-2009, 06:17 PM
Ами то е написано, дърпаш сигнал от двете ламбда сонди(сините), черното и червеното са минуса и плуса на колата(акумулатора), виолетовото горе е за сигнала за стартера който се подава(мисля, можа и да е за приемането) от компа(�������������������������������������ЕКУТО) а долния лилав е за сигнала от температурния датчин за входящия въздух.
Това ли те интересува или как по-точно да намериш точните жици ли?
Това ли те интересува или как по-точно да намериш точните жици ли?
02-26-2009, 07:35 PM
точно жиците ме интересуват и иат сензора
02-26-2009, 08:04 PM
ами жиците трябва да се проследят, само ламбда сондите варират като варианти от 2 до 6 жилни, трябва да се проследи кое каква информация носи.
02-28-2009, 05:01 PM
а какво е това нещо за какво служи?!?!?
03-06-2009, 01:24 PM
Като го гледам, май е да смущава работата на мотора...а именно да дава грешна информация за температурата на въздуха и за кислорода в изгорелите газове. Идеята май е ЕЦУ то да пуска повече гориво. Ако греша ме поправете. Иначе датчика за температурата на въздуха е някъде по смукателния тръбопровод между филтъра и дроселната клапа.