Волво Клуб - България

Full Version: Няма мощност след 2500 оборота..?!?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги.Имам следния проблем с моето S60 D5 2002g.От време на време не иска да върви след 2500оборота.Казвам от време на време защото по неясни за мене причини понякога този проблем изчезва.Днес ми се случи следното : тръгвам - 1-ва,2-ра ,3-та без проблем до към 3000-3100оборота.Включвам на 4-та и никакво ускорение.Стои си на 2500-2600.Но въпреки това бавно си набира като качва и обороти много бавно.И така до първото село,където намалих скоростта.След селото започнах отново да набирам по същата схема и ....чудо...все едно че нямах проблем.Колата си набираше като звяр.Оборотите също нямаха ограничение на 2500.Колкото газ и подам ,толкова обороти вдигаше.Та дайте си мнението за този проблем.Чак в понеделник ще ходя на диагностика,ама не мога да спя от това.Предварително Ви благодаря
Горивен филтър :-k
Най-добре отиди да и направят комп. диагностика за да се види дали някъде не дава грешки, иначе всичко друго са само догадки. Може да е от филтри, датчици, турбо, инжектори, помпа и т.н...
прилича ми на турбо и по скоро на дупчица по някъде по маркучите, което е много кофти и трудно откриваемо
от вчера и аз имам същият проблем Sad
както си карах в проливния дъжд и напъвам на хотел хемус в баира да изпреваря, да ама не над 2300-2400 забива. прибрах се, сутринта паля и всичко е ок. и така 10-15 км и пак същото. преди 1000 км е сменен горивен филтър, преди 500 км изчистих ЕГР клапана. нафтата е над средата на резервоара. дайте идя от къде да почна?
иначе на дисплея не вади никакви грешки
Почисти ел.клапана на турбото..........писах в някоя тема за този проблем.При мен така реших проблема.Да не забравиш после да изчистиш грешката !!!
този до стартера ли ?ако е той и него го изчистих с егр-а. грешката с вида ли се чисти или с вадене на акумолатора
Сега прочетох една твоя тема в която пишеш че си чистил ел.клапана за турбото.Грешката се чисти с почти всеки OBDII кабел и лаптоп.Ако имаш приятели с такъв кабел и програмка би трябвало да стане.Аз ползвам ELM327 i ScanTools програмка.
то хубаво ще я изчистя ама трябва да разбера защо я искарва Sad и дали е от него. утре ще ходя до ст.град да го закачат в сервиз gt1
Има и една друга теория за тоя проблем но все още не съм я доказал...но имай я в предвид.
От многото сажди които се набират под формата на нагар...точно под капака на главата.Там са отворите от където всеки цилиндър смуче въздух.Та тия отвори се стесняват и количеството въздух което се поема от двигателя става много малко (примерно при подаване на пълна газ).За това и повечето дизели пушат черно.Сместта не е равномерна.За това и компа влиза в авариен режим, за да предпази двигателя.Та тези отвори се чистят само при свален капак на двигателя.Сигурен съм че резултата че е много добър след почистването им.Процедурата по сваляне на капака е обаче доста сложна и за това повечето не са се занимавали.Аз обаче обмислям това в скоро време
Pages: 1 2