здравейте колеги, ужас, колата спря днеска не мога да повярвам.
нищо и нямаше до сутринта, тръгнах си4ко беше ок, и на един светофар като тръгнах изгасна, запалих я и тръгнах ,обаче започна да се чува някакво свистене откъм ремъка, запо4на да придърпва докато стигне 2000-2200 оборота и тотално изгуби мощност, и сега даже до вкъщи не можах да си я докарам
някой има ли идеа за какво става въпрос, мерси предварително
п.с. забравих даже да напиша каква е колата- 460 '94 2.0и
mob Wrote:здравейте колеги, ужас, колата спря днеска не мога да повярвам. нищо и нямаше до сутринта, тръгнах си4ко беше ок, и на един светофар като тръгнах изгасна, запалих я и тръгнах ,обаче започна да се чува някакво свистене откъм ремъка, запо4на да придърпва докато стигне 2000-2200 оборота и тотално изгуби мощност, и сега даже до вкъщи не можах да си я докарам някой има ли идеа за какво става въпрос, мерси предварително
п.с. забравих даже да напиша каква е колата- 460 '94 2.0и
от кога не ти е сменян ремъка на ангренажа?
ми и аз това се чудех (трб да питам баща ми, но май си е за смяна) , но това си мислех възможно ли е отведнъж да стане това положение
Възможно е, даже при теб е станало сравнително постепенно. Повече ми прилича на приплъзнал ангренажен ремък (колкото и невероятно да звучи). За това и в началото е запалила. Достатъчно е един зъб да премине и цялата центровка отива на вятъра. При по-голямо разминаване дори е възможно (и определено не е желателно) клапаните да отидат на "гости" на буталата.
kolegi mersi za burzite otgovori, opravihme ia kolata
slavabogo ne be6e seriozno
значи не се разбра откакво е почнал да свисти ремъка но сега ни6то му няма
като пробвахме да запалим на другия ден и ток нямаше и акумулатора беше паднал и като отворихме капака имаше една жица която влиза в алтернатора и се беше скъсала, буксата(накрайника) си стоеше и то просто в движение е паднал акумулатора, сменихме накрайника и всичко си заспа
до модераторите
извинявам се за заглавието на поста , но се бях ядосал и после не можах да го сменя