Волво Клуб - България

Full Version: Една голяма измама от ITV Partner ...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Уважаеми колеги и съфорумци.
Позволявам си да пусна тази тема,защото се считам за човек с гражданска отговорност.

Вече втори месец тече една голяма измама от цифровия оператор ITV Partner,излъчващ цифрова сателитна телевизия.

През януари предплатих целия пакет за цифровата телевизия,за една година напред ,както за основния така и за допълнителния приемник.Сигурно и други от клиентите са сторили същото.

От 2 месеца ,поради неуредени отношения между ITV Partner i HBO ,не ползвам въпросния канал,а останалите свързани със него ту се губят ,ту се появяват.

ITV направиха обещетение с 50 кредита за закупуване на филми от филмовия кана : Премиум Диджитал.Но там се въртят 5-6 едни и същи филми в рамките на 2-3 месеца.Отделно бях предплатил и кредити за този канал.С една дума си поръчваш сирене,а Те ти предлагат извара.

Отделно като поръчаш филм трябва да го правиш през интернет или със SMS на съответната цена.След като поръчаш филма ,неговото отваряне става след 15-20 минути и така Ти си изтървал развръзката. :roll: :?:

След неколкократни разговори със служители от Оператора,ми бе заявено,че ми спират кредитирането,като обещетение,а и нямало възможност да ми върнат парите,които съм предплатил.


Ако това не е вид измама и неспазване на договорените отношения.след като сме заплатили,здраве му кажете.

Взели са пари,а не могат да върнат за неизпълнена услуга. :lol: :lol: :lol:

Написал съм писма до СЕМ,БТВ и комисията на потребителите.Ще Ви уведомя за развитието на нещата.

Коментарите оставям на Вас .
Здравей Вальо. Не съм на ITV PARTNER, но и на мен ми е интересно развитието на проблема. По принцип при сключен договор и неспазване на условията по него се дължи неустойка, но предполагам, че юристите на фирмата са се застраховали и сигурно са заложили капани на такива опарени и немълчащи си клиенти, като теб. Гадното в случая, че те поставят на колене пред свършен факт и при тази въпиюща липса на гражданско общество и съответно на липса на страх от него всеки си прави, каквото си иска. Ще следя темата. Поздрави.
Докато всеки от нас не изрази гласно проблемите със монополисти и Държава,ще си останем едно мътно и потъпкано Общество,такова каквото сме били 500 години под Турско робство.Ала явно ни е харесвало,за да сме стояли толкова години и да продължаваме да го правим.

Чувството за страх и отмъщение продължава да ни държи далече от истината за гражданско общество.

Продължавайте да не отивате и да гласувате на изборите и сами да си роптаете ,както и да го изкарвате на близки и роднини.
По принцип си прав, че тези неща трябва да се коментират.
Само че не виждам връзката с гласуването на изборите и с този конкретен проблем, който имаш.
Още повече, че ITV Partner не са монополисти или държавна фирма.
Ако искаш да има някакво развитие по въпроса, разгледай договора си с фирмата и ако смяташ, че имаш основание, можеш да предявиш претенциите си в съда.
Принципно обаче такива договори се правят така, че клиентът винаги да е прецакан. И понеже никой не ни е опрял дулото в слепоочието, излиза, че ние сами сме си виновни.
Има адвокати клубари, нека се изкажат и те компетентно по въпроса.
Пожелавам ти благоприятно развитие на въпроса Smile
Лично на мен юридическите хватки са ми пределно ясни ,а също и ударите под пояса спрямо клиента(било той на ЧЕЗ,ЕОН,топлофикация или нам каква си апликация).

Темата я пуснах ,за да предизвикам дебат относно търпението и страха, спрямо чувството ни за незащитеност и неоправданост.
В крайна сметка ,кой създава пазара : - клиентите или фирмите,и къде е основното правило за коректност.

Или отново юристи и съдилища със съмнителна компетенция и прозрачност,ще трябва да решават поредния казус .

Исках да кажа,че го няма регулатора ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО .

Просто всички сме се свили във своите черупки и като оцелеем или получим нещо ,просто се гордеем със себе си.

А ето какво е общото със изборите :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://media.parliament.bg/?inc=page&id=181&pid=179&s_id=1&lang=bg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://media.parliament.bg/?inc=page&id ... =1&lang=bg</a><!-- m -->
Такива некоректни " партньори " независимо какви услуги предлагат на пазара , трябва да бъдат гонени до дупка Confusedhock: А това че нямаме изградено ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО като регулатор на пазара е в ущърб на самите нас за съжаление. Докато всеки си казва - ами какво мога да направя аз като съм един. Втори си каже същото ; трети си каже същото и т.н. Ами ако станат такива 1000 , 2000, 10000,тогава какво може да стане ? Нали знаем приказката за снопа от стрели.................Затова тука съм много съгласен с Вальо и с неговата констатация че по определени въпроси тука в нашата БЪЛГАРИЯ няма ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО което да изразява своето мнение открито. И е много прав като казва че сме се свили в своите черупки и ако оцелеем сме много горди , ако ли пък не здраве да е!
Докато имаме това мислене - няма да се оправим!!!!!!!!!!!!

Аз мисля че трябва да ги гониш до дупка.Добре си уведомил комисията за защита на потребителите.По това което си написъл се вижда че в момента получаваш продукт , който не е същият за който си влезнал в договорни отношения с предоставящият услугата.Вярно е че ще се опъват но трябва да бъдеш ТВЪРД, ЗДРАВ и КОРАВ!!!!! ::beer::
Такива некоректни " партньори " независимо какви услуги предлагат на пазара , трябва да бъдат гонени до дупка Confusedhock: А това че нямаме изградено ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО като регулатор на пазара е в ущърб на самите нас за съжаление. Докато всеки си казва - ами какво мога да направя аз като съм един. Втори си каже същото ; трети си каже същото и т.н. Ами ако станат такива 1000 , 2000, 10000,тогава какво може да стане ? Нали знаем приказката за снопа от стрели.................Затова тука съм много съгласен с Вальо и с неговата констатация че по определени въпроси тука в нашата БЪЛГАРИЯ няма ГРАЖДАНСКО ОБЩЕСТВО което да изразява своето мнение открито. И е много прав като казва че сме се свили в своите черупки и ако оцелеем сме много горди , ако ли пък не здраве да е!
Докато имаме това мислене - няма да се оправим!!!!!!!!!!!!

Аз мисля че трябва да ги гониш до дупка.Добре си уведомил комисията за защита на потребителите.По това което си написъл се вижда че в момента получаваш продукт , който не е същият за който си влезнал в договорни отношения с предоставящият услугата.Вярно е че ще се опъват но трябва да бъдеш ТВЪРД, ЗДРАВ и КОРАВ!!!!! ::beer::
Съгласен съм с всичко изписано по-горе. Само искам да отбележа песимистично, че ГРАЖДАНСКОТО ОБЩЕСТВО което наблюдаваме в западните демокрации се е изграждало 150 години. Та ние сме в началото още.
КЗП или Комисия за Защита на Потребителите.
Всички им имат страх!
Дори и при упоменаването че си им писал, те веднага гледат да ти спазят правото на клиент.
Иначе ония отиват и ги разкостват по Книгата за Оплаквания, фактури, жалби и т.н. и им се разказва играта.
От опит.
Дано съм ви насочил в правилната посока.
Абсолютно съм съгласен с Кангалов, но искам да го питам " Ще продължиш и да им бъдеш клиент"?
При условие че не предлагат кой занае кава добра услуга, поне за територията на София наблюдение то ми е в полза на конкурента им Булсат. Аз лично съм техен клиент и нямам оплаквания.
Докато съседите ми непрекъснато се оплакват, а най-многа като се развали времето. Нестава за ползване.
Pages: 1 2