Волво Клуб - България

Full Version: турбо дизел - тампони на ДВГ
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Колеги здравейте!
Отдавна следя форума и сайта и го подкрепям изцяло.

Някой дали не сменял тампоните на двигателя. Нещо май е трудно намирането на качествени (и на разумни цени, де :lol: ).
Ударих на камък в обичайните магазини с части за волво.

Волво 740
комби
2400 куб. см
турбо дизел с интеркулер

Ще се радвам ако и аз мога да помогна с информации и съвети.
Колеги здравейте!
Отдавна следя форума и сайта и го подкрепям изцяло.

Някой дали не сменял тампоните на двигателя. Нещо май е трудно намирането на качествени (и на разумни цени, де :lol: ).
Ударих на камък в обичайните магазини с части за волво.

Волво 740
комби
2400 куб. см
турбо дизел с интеркулер

Ще се радвам ако и аз мога да помогна с информации и съвети.
Ефри ще те светне, само да се покаже.
Ефри ще те светне, само да се покаже.
Да, малко ме заняма.
Има три вариянта:
Оригинален - маслен -в Скан тех -~315лв. - до колко е ориг. - незнам, с надпис маде ин Джермани.
Менте - маслен - абсолютно същия е НО без надпис - ~150лв
Аналог - за 25лв.. от скорпио - чиста гума и шпилки - В МОМЕНТА СЪМ С ТАКИВА.
Същите се продават с цени от 35лв до 112лв. по магазините в София.
НО има само на едно място на 25лв.
Заводска цена 19,80лв.

Ааааа в МПф е 415лв.!!!! - същия който е от 315лв.

Конкретно питай - кой от всичките вариянти те интересува!

п.п. маслен може и да се потърси аналог от друга марка от 45лв до 160лв.
Мога да ти дам старият ми и по него да търсиш - маслен!
п.п.п.п. - после да го върнеш!
Да, малко ме заняма.
Има три вариянта:
Оригинален - маслен -в Скан тех -~315лв. - до колко е ориг. - незнам, с надпис маде ин Джермани.
Менте - маслен - абсолютно същия е НО без надпис - ~150лв
Аналог - за 25лв.. от скорпио - чиста гума и шпилки - В МОМЕНТА СЪМ С ТАКИВА.
Същите се продават с цени от 35лв до 112лв. по магазините в София.
НО има само на едно място на 25лв.
Заводска цена 19,80лв.

Ааааа в МПф е 415лв.!!!! - същия който е от 315лв.

Конкретно питай - кой от всичките вариянти те интересува!

п.п. маслен може и да се потърси аналог от друга марка от 45лв до 160лв.
Мога да ти дам старият ми и по него да търсиш - маслен!
п.п.п.п. - после да го върнеш!
Smile Ако в поне половината сервизи в БГ имаше човек, който така точно и компетентно да съветва - щяхме да сме доста по-напред като нация.

Иначе предполагах че има компромисен вариант на масления. Аз преди снемих на Нисан Примера масления - с уж заместител на оригиналния и ударих голяма греда - оказа се чувствително по-зле - един ден зор докато напаснат монтажа, а след това много силни вибрации. Убеден съм дори по-добър резултат можеше да се получи с обикновен заместител.

Какви са твоите впечатления от гумения?
МотоПфое и Скантех съм ги отписал но се чудя има ли смисъл от менте маслен.

Аз се надявам в неделя да мога да дойда на срещата, тъкмо ще кажете има ли изобщо належаща нужда от смяна на тампоните, понеже според мен не е дошъл все още този момент.
Smile Ако в поне половината сервизи в БГ имаше човек, който така точно и компетентно да съветва - щяхме да сме доста по-напред като нация.

Иначе предполагах че има компромисен вариант на масления. Аз преди снемих на Нисан Примера масления - с уж заместител на оригиналния и ударих голяма греда - оказа се чувствително по-зле - един ден зор докато напаснат монтажа, а след това много силни вибрации. Убеден съм дори по-добър резултат можеше да се получи с обикновен заместител.

Какви са твоите впечатления от гумения?
МотоПфое и Скантех съм ги отписал но се чудя има ли смисъл от менте маслен.

Аз се надявам в неделя да мога да дойда на срещата, тъкмо ще кажете има ли изобщо належаща нужда от смяна на тампоните, понеже според мен не е дошъл все още този момент.
При мен старите са ми здрави - с изклячуние че съм изкъртил болта от долната дтрана от планката - така става като се кара по поляни и гори!!

С чистата гума - с който съм - в началото ми тресеше доста.
Ама май нещата се понаместиха за някой и друг месец и сега почти не се усеща това явление.
Не са мръднали за тая 1 година - все още са си твърди и няма падане на двигателя.
Тогава при смяната им се устонови че и планката бях скъсял на скоростите на която се държи третия тампон - той е по ръзличен!

Гумения тампон е по нисък само с 2 милиметра. Можеш да сложиш само на единия тампон една голяма шайба. Шпилките са доста по дълги - желателно е преди поставяне да се резнат - че стърчат доста!
Аз съм доволен от покупката.

И съединителя ми е менте за 56лв с огледалния и пак до момента изкара 65 000км и още живот има върши работа - нищо че го подлагам на жестоки изпълнения отвреме на време!

п.п. Айде до срещата - май ще дойда.
При мен старите са ми здрави - с изклячуние че съм изкъртил болта от долната дтрана от планката - така става като се кара по поляни и гори!!

С чистата гума - с който съм - в началото ми тресеше доста.
Ама май нещата се понаместиха за някой и друг месец и сега почти не се усеща това явление.
Не са мръднали за тая 1 година - все още са си твърди и няма падане на двигателя.
Тогава при смяната им се устонови че и планката бях скъсял на скоростите на която се държи третия тампон - той е по ръзличен!

Гумения тампон е по нисък само с 2 милиметра. Можеш да сложиш само на единия тампон една голяма шайба. Шпилките са доста по дълги - желателно е преди поставяне да се резнат - че стърчат доста!
Аз съм доволен от покупката.

И съединителя ми е менте за 56лв с огледалния и пак до момента изкара 65 000км и още живот има върши работа - нищо че го подлагам на жестоки изпълнения отвреме на време!

п.п. Айде до срещата - май ще дойда.