Волво Клуб - България

Full Version: Спирачки - диск - феродо
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Абе нещо колата ми от време на време ми стържеше отряво при спиране - та чак свиреше и вибрираше яко.
Какво се случи:
От лява ми бе блокирало тази ос с звездогаечния ключ - снимката!
Раздвижва се оста за да излезе - изчиства се и се слага грес - лесно е.
Също така и доста ръжда по крайщата на спирачния диск - следващата снимка. Тази ръжда я отстраниш с ЧУК, в писледствие и с отверка и чук както и пила от време на време - има си тънкости - питайте.
Феродото имаше още малко но го смених!
Ново е дебело 11милиметра, старото бе на 5 мм. - можеше още да се изкара - но винаги си пазя старите си части.

На другото колело - дясно:
Същите неща и проблеми!
НО, имаше и още нещо.
На спирачния цилиндър има две успоредни бутала - едното бе блокирало! но го раздвизих за момента, но пак ще го свалям за да го оправя проблема.
Това се е случило защото маншончето имаше една голямичка дупка.

Колата неспираше лесно - зарат малкото повръхност която упираше в диска заради ръждата.

Прилагам 3 фотоса около ремонта ми.
Абе нещо колата ми от време на време ми стържеше отряво при спиране - та чак свиреше и вибрираше яко.
Какво се случи:
От лява ми бе блокирало тази ос с звездогаечния ключ - снимката!
Раздвижва се оста за да излезе - изчиства се и се слага грес - лесно е.
Също така и доста ръжда по крайщата на спирачния диск - следващата снимка. Тази ръжда я отстраниш с ЧУК, в писледствие и с отверка и чук както и пила от време на време - има си тънкости - питайте.
Феродото имаше още малко но го смених!
Ново е дебело 11милиметра, старото бе на 5 мм. - можеше още да се изкара - но винаги си пазя старите си части.

На другото колело - дясно:
Същите неща и проблеми!
НО, имаше и още нещо.
На спирачния цилиндър има две успоредни бутала - едното бе блокирало! но го раздвизих за момента, но пак ще го свалям за да го оправя проблема.
Това се е случило защото маншончето имаше една голямичка дупка.

Колата неспираше лесно - зарат малкото повръхност която упираше в диска заради ръждата.

Прилагам 3 фотоса около ремонта ми.
Сподели и резултатът. Каква беше първата разлика при спиране след всичките тези интервенции?
Сподели и резултатът. Каква беше първата разлика при спиране след всичките тези интервенции?
Ха!
Абсолютно същия проблем имам и аз с предното ляво колело! По-точно с ръждата и в двата спирачни цилиндъра на лявото колело.
Блокира ги ръждата и затруднено връщат като пусна спирачката, заради което загряват доста дори джантата а с предишните накладки имаше и доста атрактивно подсвиркване. Smile
Колата рядко се кара и има много дълги периоди на престой, от които тва е един от неприятните резултати. Този проблем го имаше и на другото предно колело, но там след първото почистване не се е събирала ръжда.

Гледам и по моргите евентуално да намеря по-читави спирачни челюсти за отпред и да подменя моите ръждиви. Даже си мисля че от някое ударено 940 може и да станат 1:1.
Ха!
Абсолютно същия проблем имам и аз с предното ляво колело! По-точно с ръждата и в двата спирачни цилиндъра на лявото колело.
Блокира ги ръждата и затруднено връщат като пусна спирачката, заради което загряват доста дори джантата а с предишните накладки имаше и доста атрактивно подсвиркване. Smile
Колата рядко се кара и има много дълги периоди на престой, от които тва е един от неприятните резултати. Този проблем го имаше и на другото предно колело, но там след първото почистване не се е събирала ръжда.

Гледам и по моргите евентуално да намеря по-читави спирачни челюсти за отпред и да подменя моите ръждиви. Даже си мисля че от някое ударено 940 може и да станат 1:1.
Разлика има по усезаема при спиране.
Вече събеседника ми се пързаля напред при спиране!
Преди спирането бе по плавни и по тежък е педала за законтряне на гумите.
Доволен съм.

Имаше и проблем отзад на задните дискове - и там чистих и пак имаше блокирал цилиндър - мааалееейй - как съм спирал!!!
Абе сега съм доволен.
Всичките операции по подмяна на спирачните накладки с нови мина без обезвъздушаване.
Сега започнаха дисковете да се чистят - там дето имаше ръжда!

ВАЖНО!!!
Всеки път преди прибиране на цилиндърчетата на определеното колело - да се преглеждат казанчето за спирачната течност! Тоест - да има възможност да отиде течноста там без да излезе - при прибирането на цилиндърчето.
Със спринцовка се отнема количеството.
Разлика има по усезаема при спиране.
Вече събеседника ми се пързаля напред при спиране!
Преди спирането бе по плавни и по тежък е педала за законтряне на гумите.
Доволен съм.

Имаше и проблем отзад на задните дискове - и там чистих и пак имаше блокирал цилиндър - мааалееейй - как съм спирал!!!
Абе сега съм доволен.
Всичките операции по подмяна на спирачните накладки с нови мина без обезвъздушаване.
Сега започнаха дисковете да се чистят - там дето имаше ръжда!

ВАЖНО!!!
Всеки път преди прибиране на цилиндърчетата на определеното колело - да се преглеждат казанчето за спирачната течност! Тоест - да има възможност да отиде течноста там без да излезе - при прибирането на цилиндърчето.
Със спринцовка се отнема количеството.