Волво Клуб - България

Full Version: Стрелката на водата - странен проблем
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Та въпросната стрелка си работи попринцип нормално, но когато колата е топла, загася я за минута-две и пак потегля, стрелката не мърда от дъното изобщо. Ако поне малко поизстине всичко е ок, но при неспосредствено палене не ще... Някакви идеи от какво може да е?!

Мерси
Та въпросната стрелка си работи попринцип нормално, но когато колата е топла, загася я за минута-две и пак потегля, стрелката не мърда от дъното изобщо. Ако поне малко поизстине всичко е ок, но при неспосредствено палене не ще... Някакви идеи от какво може да е?!

Мерси
Не мога да съм сигурен, но ми прилича като да не дава хубав контакт някъде, или самия датчик да прави проблем. Какъв ти е двигателя???Мислям че на 1,8 Ми самодиагноистиката ще го покаже като проблем
Не мога да съм сигурен, но ми прилича като да не дава хубав контакт някъде, или самия датчик да прави проблем. Какъв ти е двигателя???Мислям че на 1,8 Ми самодиагноистиката ще го покаже като проблем
Ха-сега, и при мен подобен проблем - стрелката на водата не мърда! (Почти: след палене се вдига с милиметър до първото деление, след което се отпуска "безжизнено" до долу) До вчера си работеше ОК! Cry

Някакви предложения откъде да започна самодиагностиката?
Ха-сега, и при мен подобен проблем - стрелката на водата не мърда! (Почти: след палене се вдига с милиметър до първото деление, след което се отпуска "безжизнено" до долу) До вчера си работеше ОК! Cry

Някакви предложения откъде да започна самодиагностиката?
Започни от температурния датчик, който се намира отзад на главата откъм страната на дистрибуторната капачка. При мен връзката се беше охлабила и окислила.
Започни от температурния датчик, който се намира отзад на главата откъм страната на дистрибуторната капачка. При мен връзката се беше охлабила и окислила.
колегата е прав и при мен беше същия проблем беше се прекъцал кабела при датчека на двигателя и не даваше хубав контакт . :wink:







merck_440_1.8mi Wrote:Започни от температурния датчик, който се намира отзад на главата откъм страната на дистрибуторната капачка. При мен връзката се беше охлабила и окислила.
колегата е прав и при мен беше същия проблем беше се прекъцал кабела при датчека на двигателя и не даваше хубав контакт . :wink:







merck_440_1.8mi Wrote:Започни от температурния датчик, който се намира отзад на главата откъм страната на дистрибуторната капачка. При мен връзката се беше охлабила и окислила.
Pages: 1 2