Волво Клуб - България

Full Version: Волво в40 2.0 турбо-Пуши доста....
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Здравейте колеги..Неотдавна си купих Едно иначе хубаво волво Smile
Но какво стана...Нз дали е от голямо значение аз мисля ,че има ,но колата не е карана 6 години..
Както и да е ...Навил съм 2000км и миналата седмица след като махнах катализатора стана така ,че проверявах масло и хоп на минимума(беше на средата като го сменихме)Тогава и забелязах ,че пуши ...Лошо лошо лошо...Пуши доста ..То си показва и на щеката...и пуши черничко Sad Какво правим...Не ме е страх от нищо Smile
купих колата на ниска цена ,а знам ,че докато не си дойде на цената не е тя...
Според момчетата които ми я подържат е въжмоо да е залепнал сигмент...Идеи?
Още не сме оглеждали нищо по конкретно ,но рекох да подпитам...Сега не я карам малко няма какво да доливам..Направо ще я правим...
Колега може да е счупен маслен сегмент,може да има луфт между блока и буталото(маслените сегменти), което е малко вероятно.Гумички на клапаните да са за смяна - най вероятна повреда при не караните дълго време коли.Виж свещите как са и напиши.
Да другото предположение е гумички...Колата е на 100 000 км(това е на 99%сигорно)
Има доста неща които го доказват ...Както и да е....Още не сме правили нищо от другата седмица ще е....
Сега си карам ФОРда Big Grin
Добри хорица дайте съветчета...
Днес измерихме компресията на студен мотор и откачени инцектори...
Даде равно 13 на всички цилиндри...Нз дали споменах мотора е 2 литр турбо бензин....
Аз даже нз колко трябва да е компресията...Както и да е ...СПоред момчетата е 100% маслени сегменти
,но аз си направих теста да си откача тръбите от турбото да погледна и там понеже колата е от ИТалия апък там всички знаем ,че бизнеса с маслото е на фалит Big Grin .Та поради съмнения да не би да не са го сменяли и да е заминало турбото което е лабилно на тази тема погледнах и там има маслко...НО тук проблема идва колко масло трябва да има там? Трябва ли да има въобще?не е сажди или нещо друго има си чисто масълце....Дали е от картерната вентилация или от туробото как да разбера?Не искам да отварям мотор ,а да е турбо или обратното...>Другия проблем ми е ,че имам бедна смец...По свещите бял налеп яко Smile ОПравдявам го с маслото в цилиндрите ,но дали е така и как е...Съветчета?
Доста странно :roll: . Белия налеп на свещите показва бедна смес, а чернилката в изгорелите газове говори за точно обратното т.е. прекалено богата смес. Сега ако споделиш и какъв разход ти дава може да продължим да гадаем, но масло в турбото не е нормално. Нека и други колеги да споделят мнения.
какво значи "залепнал сегмент", по скоро износени и с голяма хлабина за да вкарват масло в двигателя и от там да ти гори. Колко масло ти е изгорила, за какъв пробег? Масло като гори пуши сиво, а не черно. Ако ще сменяваш маслени сегменти отиваш на смяна гарнитура, шлайфане глава, смяна болтове (глава), както казва моя майстор "отиваш към 1000лв".
Може да смениш и гумички на клапаните, ремонтния комплект за моята 2.0 е 75лв в МП - само информативно ти го казвам.
АКО ТИ ПУШИ ЧЕРНО ЗНАЧИ ОТИВАШ НА РЕМОНТ ТУРБО ЕВЕНТОАЛНО.ПОНЕЖЕ САМ ВИЖДАЛ КАК КАМИОН КАТО СЧУПИ ТУРБО СТАВА КАТО ИЗДУХАН ДИЗЕЛ.НАИ ДОБРЕ СЕ ДОПИТАИ ДО НЯКОИ СЕРВИС ЗА ТУРБИНИ.ТАКА ЩЕ Е НАИ ПРАВИЛНО :ctf:
имал съм проблем със запекли сегменти на кола която не бе карана 3 години - налях газ /двукратно/ за горене в цилиндрите през отворите на свещите, кисна около 24 часа, съответно и гумичките на клапаните се бяха вдървили и ги подмених . шлайф на клапаните и напасване на леглата им. . . . .
аз мисля, че малко си се наплашил, без да има нужда. Фабрично тоя двигател гори 150 милилитра на 1000км, заради турбото, та ако си минал 2000км и маслото е било на средата между двете линий, грубо си изгорил над 300 ml и това е фабрично. От горната до долната линия е половин литър, значи със сигурност, ако не долееш ще си под долната линия. Първият признак при мен за това е, че перката почва да се включва по-честичко. Второ - ако си давал зор на двигателя и не оставиш на празен ход турбото да се охлади от 3 до 5 минути - може и да изчезнат 100 до 200 ml, които ще се залепят на турбината под формата на нагар. Нормално е с годините да са се натрупали всякакви маслени боклуци и "тиня" по тръбопроводите, чак до дроселовата клапа, аз мисля да изчистя това лято всички такива боклуци, скоро на един приятел му се пръсна интерколерът от запушване. Свещите според мен са ти за смяна освен, ако не са сменени вече, мойте старите бяха в безобразно състояние с бял нагар, да не кажа милиметър, като ги смених - новите нямат нагар вече шести месец (скоро ги свалях да ги огледам). По-принцип всички турбинирани коли пушат черно особено в движение, като се подаде рязко газ - и мойта също и все пак, ако ти е възможно снимай пушека, да го видим, да сравним и да чуеш и нашето мнение. Стискам палци да съм прав и да не е нещо по-лошо, като се позовавам на личния опит - от една година каране съм сменял само консумативи и съм си правил само глезотийки по мойта, много са здрави тия двигатели, при правилна експлоатация, грижа, чистене, не нещо маниякално, ще ти се отблагодари тази кола.
Поздрави!
IVANHOW Wrote:АКО ТИ ПУШИ ЧЕРНО ЗНАЧИ ОТИВАШ НА РЕМОНТ ТУРБО ЕВЕНТОАЛНО.ПОНЕЖЕ САМ ВИЖДАЛ КАК КАМИОН КАТО СЧУПИ ТУРБО СТАВА КАТО ИЗДУХАН ДИЗЕЛ.НАИ ДОБРЕ СЕ ДОПИТАИ ДО НЯКОИ СЕРВИС ЗА ТУРБИНИ.ТАКА ЩЕ Е НАИ ПРАВИЛНО :ctf:
Ако влиза масло през турбото работата е лоша и си е задължителен бърз преглед, защото иначе може да замине двигателя...
Pages: 1 2 3 4 5