Волво Клуб - България

Full Version: Лостчето за мигачите!!!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги, от доста време не съм имал проблеми с Волвака ... като пушка е Smile но уви днес се появи малък но много дразнещ проблем..... пускам си десен мигач и завивам, след това вместо да се върне сам нещо изчатка от към лостчето и не се върна сам след завоя, и така си и остана в смисъл като пусна ляв или десен мигач лостчето не се връща само, а трябва аз да го връщам с ръка което страшно много ме дразни, ако някои се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели може ли да се побългари дето се казва това и да се отвори и да се види или ще трябва да се сменят сичките ръчки покраи волана ??? Колата е В40. Мерси предварително Wink
Здравей колега,
Имах подобен проблем преди време и го отстраних самостоятелно Smile . Не е нужно да се свалят всички лостчета или пък да се сменят. Проблема който констатирах беше едно притискане на самия механизъм, който извършва автоматичното връщане на лостчето към неутрално положение, което всъщност възпрепятстваше това му действие. Механизма беше, доколкото си спомням една бяла пластмаса, с една пружинка и завитото капаче на механизма притискаше прекалено много бялата пластмаса. Наложи се малко побългаряване, минимално изпиляване, и всичко сега е наред. Свалянето е малко кофти... Първо развиваш и сваляш капака (кожуха на волана) и после самото лостче. Там е неприятното, че има едни болтчета, които трудно с развиват, защото са малко недостъпни за отверка. Правих си едни приспособления с които успях! Може да се свали много лесно, но трябва да се свалят много неща, пък не ми се искаше и за това с приспособлението - изкривена стоманена тел под 90 градуса с оформена отверка на края! Успех колега, дано съм бил полезен!! 8)
Мерси за бързия отговор колега, но май ще трябва да се ходи на маистор да го види, че като се знам какъв маистор съм аз по добре да не се занимавам да го отварям, че току виж съм счупил и още нещо покраи него, но дано да може да се отремонтира без сериозни странични разглобявания Big Grin Някой може ли да ми препоръча сервиз където евентуално биха разбирали от такива неща?
Wizard S40 Wrote:Наложи се малко побългаряване, минимално изпиляване, и всичко сега е наред. 8)
Здравей колега,
един малко тъп въпрос. Кое изпили, капачето или бялата пластмасова пластинка...че аз нещо не можах да се справя?
Това с лостчето май е хроничен проблем за модела. Аз моето го взех така и затова вероятно не ми е правило лошо впечатление. Просто с времето свикнах.
Ако ми остане малко време през почивните дни и аз мисля да "поотворя тук - там" и да погледна дали проблема не е като на колегата Wizard.
Аз моето го демонтирах онзи ден и установих само, че работи когато си поиска...не можах да разбера дали е от някакво притискане, нщо му пречи, или от нещо друго....ще трябва да изследвам проблема в детайли...но все пак се надявах на подсказка...кое да изпиля...поне да знам какво да гледам
momchi Wrote:Аз моето го демонтирах онзи ден и установих само, че работи когато си поиска...не можах да разбера дали е от някакво притискане, нщо му пречи, или от нещо друго....ще трябва да изследвам проблема в детайли...но все пак се надявах на подсказка...кое да изпиля...поне да знам какво да гледам
Най-вероятно колегата е изпилил бялата пластмаса/с пружинката на нея/понеже забелязах, че има на нея един борд/висока част с формата на"О"-отлята фабрично в средата/-"голямо обяснение" :lol: , който закача при сглобката и натягането на винтовете в капачето.Според мен целия проблем идва от пружината която има за цел да издърпва тази бяла пластмаса при пускане на мигача. С времето се е разтегнала и не може да преодолее това опиране на този "борд" в капачето. Притеснява ме факта, че ако изпиля този "борд" мога да прецакам връщането в изходно положение на лоста. ААко има вариант да се понатегне тази пружина ще заработят на 100%, но.....
Това е от мен!
За повече нека някой колега да подскаже, че е дразнещо това с ръчното връщане! :x
Koлеги, здравейте, аз имам същия проблем и мисля да сменя пружинката с такава от запалка Clipper защото е по къса и би трябвало да оказва по голям натиск и да смажа целия механизъм с машинно масло. Довечера ще пробвам и ако има резултат ще пиша.
bong_666 Wrote:Koлеги, здравейте, аз имам същия проблем и мисля да сменя пружинката с такава от запалка Clipper защото е по къса и би трябвало да оказва по голям натиск и да смажа целия механизъм с машинно масло. Довечера ще пробвам и ако има резултат ще пиша.


За всеки случай прави и снимки и при краен положителен резултат ги постни тук, че проблема е повсеместен Cry
Здравейте, снимки съм забравил да направя, утре ще ги нащракам набързо сутринта, но уви !!! разкачено, палчето за изключването си работи съвсем нормално, иначе механизма монтиран на място, когато си поиска изключва Angry На около 15тина пъти веднъж става чудото. Явно не е това проблема, поне при мен. Иначе за снимките утре ще ги имате, гарантирам. Надявам се поне на някой друг да му свърши работа моята идея.
Pages: 1 2