Волво Клуб - България

Full Version: Сваляне на скоростна кутия
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Значи наложи ми се да поправям скоростна кутия на волво 440, 91, 1.7 бензин, пълна инжекция. Та вапросът ми е, трябва ли да свалям целия двигател за да се добера до скорустната кутия или просто трябва в канал да я сваля без сваляне на двигателя?
хайде бе никой ли не може да ми помогне, просто ми трябва да зная дали трябва да се сваля двигателя или не?
:roll:
�Ммисля, че трябва да свалиш и двигатля, ама то ако не знаеш дали трябва, не съм сигорен дали ще се справиш и с ремонта, ама ти си знаеш.
Аз не успях да наблюдавам действието по свалянето на скоросната кутия на моята 460тката понеже бях на работа, обаче като се прибрах, двигателят ме чакаше до колата. Но при мен целта не беше ремонт, а само сваляне на кутията за продан.
Сваля се без да се вади двигателя, лично съм я свалял(сменял). Ако имаш удобство най-добре е да се закачи двигателя от горе и след това се развива магарето и се спуска надолу и кутията излиза през мястото на лявата гума. За което е най удобно да се откачи и свали макферсона. Абе става работата но първият път си е тоста разправия и време, един път оттренирана процедурата после става бързо. Най неудобната работа е разкачането и закачането на тампона на скоростната кутия.
преди 2 месеца ми се наложи смяна на съединител.незнам как са свалили кутията но двигателят не са го сваляли.колата ми е 440 92г 1.7турбо.успех
разсъединява се магарето от купето -двигателя виси на въже -закрепено на тавана на гаража/това при най елементарни условия/....иначе само кутията не може да се извади
vesko_hard Wrote:Сваля се без да се вади двигателя, лично съм я свалял(сменял). Ако имаш удобство най-добре е да се закачи двигателя от горе и след това се развива магарето и се спуска надолу и кутията излиза през мястото на лявата гума. За което е най удобно да се откачи и свали макферсона. Абе става работата но първият път си е тоста разправия и време, един път оттренирана процедурата после става бързо. Най неудобната работа е разкачането и закачането на тампона на скоростната кутия.

да-точно така ...не видях че си написал как става номера и за това писах
аз откачам шарнирните болтове,за да мога да извадя полуоскуте...зор си е да се свали кутията-по лесно е да се измъкне с двигателя заедно-но трябват условия Smile
Веднъж да сме на едно мнение с терориста - по-удобно и лесно да се извадят комплект, разделяш си ги ПОЧТИ на земята (на 2-3 санта от пода) за да не нараниш нещо, картера например, лостчето на ск. кутия и т.н. ремонтираш, к'вот ремонтираш и по обратния път.

УДИВИТЕЛНА !!! даже май станаха 3 ... :П
извадиш ли кутията колата не може да мръдне ни напред ни назад, защото ДВГ трябва да се придържа (дали отгоре или отдолу според условията с които разполагаш ...). В противен случай ДВГ "овисва" на една точка (левия тампон) и "пада" на земята. Понеже сам си знам, че не мога да обеснявам затова надрасках схематично с квадратчета и линиики изглед отгоре на композицията ДВГ<->Ск. кут. Ясно се вижда как ДВГ остава закачен за купето на една точка и няма начин да го задържиш освен да го подпреш отдолу или да го повдигнеш (препоръчвам ти второто)
Дано съм бил полезен Smile
благодаря ви за изчерпателните отговори тоно това ми трябваше вече ще да е по лесно свалянето на скоруостната куия благодаря пак!