07-16-2009, 01:17 PM
Pages: 1 2
07-16-2009, 03:47 PM
По принцип не може да превключваш скоростите намясто при запалена кола и ненатиснат съйдинител, при незапален двигател може , нещо ни объркваш май.Я обясни пак ситуацията .
07-16-2009, 03:50 PM
Колега когато си на угасен двигател всичко си седи и си щтракаш скоростите нормално!
Но когато е запалена колата вече имаш движение на коляновия вал който предава това в скоростната кутия и не може ест да превключваш...Това прави съединителя отделя ги за да мушнеш и като го пуснеш зацепва и замиваш...
По въпроса ти разбирам ,че технически не си много запознат с материята...Може би да попрочетеш ще е добре и ще е полезно и за теб и в някоя нежалана ситуация
поздрави!
Но когато е запалена колата вече имаш движение на коляновия вал който предава това в скоростната кутия и не може ест да превключваш...Това прави съединителя отделя ги за да мушнеш и като го пуснеш зацепва и замиваш...
По въпроса ти разбирам ,че технически не си много запознат с материята...Може би да попрочетеш ще е добре и ще е полезно и за теб и в някоя нежалана ситуация
поздрави!
07-16-2009, 04:11 PM
Здравейте
пробвах отново моите въпроси и забелязах че наистина на загасен вдигател си превключва всички скорости.
При запален двигател съм се оплел малко за което съжелявам ... при запален се движижи но малко не му остава да захапе . Така че съжелявам за темата , но аз си признавам щом питам значи съм невеж в някоя област нали така MaxBass , ако знаех нямаше да пускам тема.
Аз все съм си мислил че при запален двигател лоста не би трябвало да се движи без натиснат съединител !
Затова ви питах
Благодаря на всички форумци за съветите.
пробвах отново моите въпроси и забелязах че наистина на загасен вдигател си превключва всички скорости.
При запален двигател съм се оплел малко за което съжелявам ... при запален се движижи но малко не му остава да захапе . Така че съжелявам за темата , но аз си признавам щом питам значи съм невеж в някоя област нали така MaxBass , ако знаех нямаше да пускам тема.
Аз все съм си мислил че при запален двигател лоста не би трябвало да се движи без натиснат съединител !
Затова ви питах
Благодаря на всички форумци за съветите.
07-16-2009, 04:46 PM
Явно имаш разбити втулки долу на щангите и затова лоста ти играе, има една тема за тези втулки виж намерия прочети и проблема ще ти излезе 20-на лева.А ето ти и темата <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=1649&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B0+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=8&t=1649&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=%D0%BF%D1%8A%D1%80%D0%B2%D0%B0+%D1%81%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82</a><!-- l -->
07-16-2009, 05:44 PM
barbarossa Wrote:ЗдравейтеДа разбира се хубаво е ,че си го изесни
пробвах отново моите въпроси и забелязах че наистина на загасен вдигател си превключва всички скорости.
При запален двигател съм се оплел малко за което съжелявам ... при запален се движижи но малко не му остава да захапе . Така че съжелявам за темата , но аз си признавам щом питам значи съм невеж в някоя област нали така MaxBass , ако знаех нямаше да пускам тема.
Аз все съм си мислил че при запален двигател лоста не би трябвало да се движи без натиснат съединител !
Затова ви питах
Благодаря на всички форумци за съветите.
Поздрави!
07-16-2009, 06:21 PM
[attachment=8444][attachment=8443][attachment=8442]
Четох ,четох -мислих и накрая установих .
Сори за спама ама не се здаржах .
Четох ,четох -мислих и накрая установих .
Сори за спама ама не се здаржах .
07-16-2009, 06:31 PM
Абе на човека ако му се е мандахерцал лоста както моя може и да си е мислил че включва без съединител ,има една тема "Трудно влиза първа скорост" - вчера писах в нея,чети и ходи си сменяй втулките.
П.С.:Темата е в раздел "Малко по-новите серии S/V/Cxx на Volvo"
П.С.:Темата е в раздел "Малко по-новите серии S/V/Cxx на Volvo"
Pages: 1 2