Волво Клуб - България

Пълна версия: Без съединител ?!?
В момента виждате орязана версия на нашия форум. Вижте пълната версия с подходящо форматиране.
Страници: 1 2
Здрвейте Волвари Big Grin ,
вчера забелязах някои страности ... включвам на всяка скорост без съединител на загасен двигател.
Пробвах и когато съм на контакт при запален двигател ( не в движение ) отново включвам на скорост без съединител.
Това ми се стори ненормално поведение , затова питам за съвет :? .
Кое може да е причината , и как може да се отсрани този проблем ? :roll:
На загасен двигател - нормално.
При работещ?!? Да не би да си с автоматик? Big Grin Big Grin Big Grin Шегувам се.
По принцип не е невъзможно да включваш скоростите, но трябва да нацелиш обороти и други тънкости и да ръчнеш в подходящия момент - тая работа дето я вършат синхронизаторите. Да изключиш от скорост при работещ двигател също е възможно. И също не е желателно.
Тъй си мисля аз, но аз не разбирам много.
Интересното е че когато потегля и съм на светофар изключвам от скорост и пробвах да вкарам на коя да е скорост без съединител но нестава Undecided много странно.
Не е ли едно и също, когато запаля колата сутрин и съм освободил от скорост, и когато вече съм изминал няколко метра и съм на светофара и пак съм отново на свободна ?
Кутиите на рено са така, можеш да ги включиш на място без съединител, това е напълно нормално. По въпроса за включване без съединител в движение, като се следят оборотите, също е възможно, но не е желателно.... все пак не си с подредена спортна скоростна кутия, при която скоростите нагоре се включват без съединител, но дори при нея при снижаване на предавките е добре да се ползва съединител. Поздрави и приятен ден.
Благодаря ви колеги,
но двигател B5202S от 12.1996 мисля че си е Волвак ... или греша Undecided
:-) прав си за Реното, че са така (където ръгнеш ... се влиза) , но на тази кола не бях забелязал че го прави този номер ...
Я пояснете че нищо неразбрах защото за мен е така - на загасен двигател на място си е напълно нормално да влизат скоростите,при работещ двигател на място ако успее да влезе скорост нали ще потегли което ми е съмнително за мен защото ми се е случвало да ми се скапва съединител на път и съм се прибирал но най-ме е мъчило потеглянето и тука ще вмъкна че и на него съм му намерил цаката като паля на скорост Big Grin Big Grin Big Grin ,и третия вариант в движение със запален двигател без съединител вече е въпрос на усет на оборотите ама който се е учил да кара на ГАЗ-ка трябва да го може това Big Grin Big Grin Big Grin .Идва ми на акъл да влизат при тебе скоростите на запален двигател на място ако е много износен съединителя ама би трябвало в движение да усетиш голямо буксуване особено по нанагорнище :roll: .
Чувал съм че при дизела ако запалиш колата (не даваш газ ) ако вкараш на 1 или 2-ра можеш да тръгнеш без газ. Но моето Волво е бензинче и няма да тръгне без натискане на газта . (трябва да пробвам този номер, може и да ми е дизелов мотора а аз да го мъча на безнин ;-) ) . шегичка .
Но както казват "Борбата продължава" ;-)
Лошото е че понягога преоткриваме прости неща !
Мойто е бензин и тръгва без газ по наклон (за нагоре говорим).

ПП Искам да кажа пробвай смело. Тия коли имат много скрити качества под ръбатата си опаковка. Wink
Явно трябва още допълнителни тестове.
Благодаря че ме успокоихте колеги Smile
Моето V40 до 2ра предавка върви и без да подавам газ от педала, но не и по нанагорнище. Обяснявам си го, че дотогава газта се подава от автоматичния смукач.
Страници: 1 2