Волво Клуб - България

Full Version: Кончето ми губи мощност
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5
Използвах търсачката, но ще пусна нова тема, защото не мога да намеря нещо по моят проблем. КОйто е следният: На 1-ва и 2-ра колата си ускорява прилично, за града, дето тука няма баири много е добре и на другите предавки. Обаче извънградско види ли баир, почва да драпа като стара трошка, нагоре трябва на трета, над 3000об. за да не направя задръстване. И то с натиснат докрай педал на газта, понякога повече от 60км/ч. не може да добута. Последно при едно изправарване, на 4-та мисля че бях, не стана та се прибрах, но си изкарах акъла, и не само моя. Гледа я кой ли не вече, смених ламбда сонда, катализатора е махнат, компресията на двигателя е добра, ремъкът е сложен наред. Не знам какво да правя, просто не може така, а не искам да ида на 100 сервиза, да сменя всичко, да остана без пари и проблема да не се реши. Извънградско просто трябва да се натиска максимално в някои моменти, и пак не мога да разчитам. Не може 1.8 бензин, 115 коня да върви така, карала съм други такива, е не е същото.
Мдааа... Все едно описваш моя проблем от преди 2 месеца. :wink:

Над 3000об. губеше мощност, после хептен спря и едвам се дотътрих до МП - паля минавам 1-2км и колата губи мощност и гасне. Следва чакане от 10-15мин и още 1-2км. изминати.

Накрая Роби смени бензиновата помпа и сега върви нормално. Big Grin
Бензинова помпа или много задръстен горивен филтър......дано да е второто, че разликата е в много пъти :evil:
Доколкото знам бензиновата помпа на пълната инжекция трябва да прави налягане от 3бара, в течение на времето тя се износва и не може да го достигне....следва смяна...
Благодарско! А в колко пъти е разликата...? Цена може ли ориентировъчно да ми кажете.
Mishell Wrote:Благодарско! А в колко пъти е разликата...? Цена може ли ориентировъчно да ми кажете.

Линкът е илюстративен.

http://www.euro07.bg/catalog/catalog.php...r&id=18865
Колежке в МП ще ти кажат колко е, за да не те стряскам и да не можеш да спиш тая нощ.Купи си оригинална за да нямаш грижи после.Давам ти тел на МП авточасти 02/984 23 33 и на друг магазин 02/865 14 20 и 0888 62 42 36 . Решението си е твое.Успех!
Да и моя съвет е МП. Но няма да е лошо да пробваш преди да я закараш там следното:
Сваляш капачката на резорвара и пробваш дали ще губи мощност, ако се оправи пак МП ама за капачка за резорвар. :wink:
Tisho Wrote:Да и моя съвет е МП. Но няма да е лошо да пробваш преди да я закараш там следното:
Сваляш капачката на резорвара и пробваш дали ще губи мощност, ако се оправи пак МП ама за капачка за резорвар. :wink:

И от там ли може да идват проблеми, не се бях замислила..Явно си трябва МП, но и парици трябва да събера.. Sad
Колега и аз съм със същия мотор. Ето как стоят нещата при мен: когато карам по равен път колата набира сравнотелно добре и се държи прилично при висока скорост, но само това. Тъй като съм от гр.Гоце Делчев доста често ми се налага да изкачвам прохода "Предела" , веднага щом започна изкачване двигателя "умира", дори съм я държал в 6000 оборота, но ефекта е "много шум и никакво вървене". Максималната скорост, която постигам е 80км., ето защо всяко предприето от мен изпреварване на такъв терен е доста трудно да не кажа опасно.
Не знам дали само при нас двамата е така, но както казваш и при мене катализаторът е свален, а компресията си е наред. Не знам как е положението с 2.0 мотор., а за 1.6 не знам как на такова купе могат да сложат такъв слаб мотор. Преди тази имах 440 /1991/ 1.7 бензин вървеше като щурава и вече съжалявам, че я продадох.
сменете бензиностанцията и филтрите като за начало
Pages: 1 2 3 4 5