Волво Клуб - България

Full Version: Няколко питания относно ремонта на 340
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Значи от известно време карам 340 дизел. Колата е на тъст ми и просто аз се возя на нея. Има две дразнещи неща, които искам да оправя за да изпитвам удоволстжие от карането на Волво.

1. Лостчетата на мигачите и на чистачките са като откачени. много се клатят. Някои беше казвал, че някакви нитове се разбивали и трябвало да се направят пак

2. Първа и особенно втора влизат с големи усилия. Дали това е проблем в скоростната кутия или в лостовата система на скоростите.

Имам и едно виене в диференциала, но за него после ще питам.

поздрави
Деян
Значи от известно време карам 340 дизел. Колата е на тъст ми и просто аз се возя на нея. Има две дразнещи неща, които искам да оправя за да изпитвам удоволстжие от карането на Волво.

1. Лостчетата на мигачите и на чистачките са като откачени. много се клатят. Някои беше казвал, че някакви нитове се разбивали и трябвало да се направят пак

2. Първа и особенно втора влизат с големи усилия. Дали това е проблем в скоростната кутия или в лостовата система на скоростите.

Имам и едно виене в диференциала, но за него после ще питам.

поздрави
Деян
задължително е да се смени маслото на скоростната кутия и на диференциала!!!!!! 90% е възможно от това да са и двата проблема. Имай предвид, че за скоростите предписват много рядко масло - като за автоматик, да не ти натикат друго, че пак нямада можеш да си включваш скоростите. А диференциала сигурно вие, щото няма масло останало ( а може и скоростната кутия да вие ) - те са заедно. Успех.
задължително е да се смени маслото на скоростната кутия и на диференциала!!!!!! 90% е възможно от това да са и двата проблема. Имай предвид, че за скоростите предписват много рядко масло - като за автоматик, да не ти натикат друго, че пак нямада можеш да си включваш скоростите. А диференциала сигурно вие, щото няма масло останало ( а може и скоростната кутия да вие ) - те са заедно. Успех.
по въпроса със скоростите:
Вчера ходих при Жоро от слатина и в магазина взехме че решихме такъв проблем, защото и моята труфно вкарваше 1-ва и 2-ра, значи проблема е с едка скоба която е ограничителна долу под маншона на скоростния лост, скобата е хваната с два винта шестограмни 4-ка или 5-ца, отвиваш ги дръпваш скобата леко вляво(към шофьора) и като предцениш че е достатъчно разхлабено стягаш и всичко е наред. При мен това беше проблема и така го решихме. Успех.
по въпроса със скоростите:
Вчера ходих при Жоро от слатина и в магазина взехме че решихме такъв проблем, защото и моята труфно вкарваше 1-ва и 2-ра, значи проблема е с едка скоба която е ограничителна долу под маншона на скоростния лост, скобата е хваната с два винта шестограмни 4-ка или 5-ца, отвиваш ги дръпваш скобата леко вляво(към шофьора) и като предцениш че е достатъчно разхлабено стягаш и всичко е наред. При мен това беше проблема и така го решихме. Успех.
мисля, 4е тези винт4ета регулират вклю4ването на светлината за заден ход.колко рядко трябва да бъде маслото?
мисля, 4е тези винт4ета регулират вклю4ването на светлината за заден ход.колко рядко трябва да бъде маслото?
може и затова да са, защото сега като включа задна веднъж изгасва отвреме на време, но определено 1-ва и 2-ра влизат лесно, а преди бяха трудни
може и затова да са, защото сега като включа задна веднъж изгасва отвреме на време, но определено 1-ва и 2-ра влизат лесно, а преди бяха трудни
Pages: 1 2