Волво Клуб - България

Full Version: Двигателя се чуди дали да запали
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Демонтирах го и почистих от масления филм, който беше полепнал по него. Има малко мърсотия по пластината, но не бях сигурен дали с обезмаслител може са се третира. Филтъра е на около 6 000км. и може да се каже че е чист.
И как е?
Сутринта я карах и я гасих на някоколко пъти и проблем с запалването нямяше, но няколко пъти при работа на празен ход имаше колебание между 800-600 об. и леко придърпване при ускорение. Това беше еднократно и в рамките на 4-5сек.Това ми го прави от скоро.
Вчера като го демонтирах МАФ сензора около 15мин. след като бях изгасил мотора. Сензора беше доста топъл, защото можеше да се държи само за пластмасовата част където се включва куплонга. Сензора е съставен(грубо казано) от нещо като радиатор за охлаждане(сивата част), а черната е електрониката. Между тях в долния край е монтирана пластина, която се обтича от филтрирания въздух.Направих снимки на сензора, но на пластината пропуснах.
Ще ги кача по-късно
Отново ми направи проблема, когато е много топло навън 17.15ч и падна въртене на стартер няколко пъти. Запалили веднъж няма проблем. Оставам с впечатлението, че проблема се влияе от толината.
След ресетване(изчистване) на грешката,продължава да я записва същата грешка,значи е това 1-2-1 = МАФ.Кофти колега.Интересното е че имаш проблем само с паленето,а после нямаш.Вярно и че сигнала при палене е различен с този докато двигателя работи.Измери ли волтажа на 4-то краче при контакт и после как е? В линка сложен от Derwin много точно е описано как стъва.Другия вариант е ясен :-),някои колега да ти отслужи с работещ за проба.
Това наистина е най добрия вариянт за проба.Взимаш от някой и пробваш.Ако се оправят нещата,проблема е ясен.
Днес направих теста изпратен ми от Derwin, за което му благодаря. Проверих напрежението на 4 извод и резултатите са 2.7V когато ключът е на контакт и 3.5V при работещ двигател. Незнам дали това е достатъчно да се каже категорично, сензора е изправен. След като информацията от компютъра, е че има проблем със сензора. Затова мисля да изпълня и останалите стъпки от теста, за да видя какво ще излезе.
След четене по сайтове на едно място прочетох за проблем с релето за гориво.Демонтирах го и се оказа че има студена спойка на едно от крачетата.
Това за топлия въздух има резон,на мен ми се случвало заради блокирана клапа от газаджиите да се скапе дебитомера от прегряване, зимата едва ли ще стане, но лятото му идва в повече топлината! Махни гофрата за топлия въздух и вих дали още ще ти прави номера? Не споменан дали имаш АГУ?
Проблема е решен след като беше запоено проблемното краче.
Благодаря!
Честита Нова Година! Живи и здрави, винаги усмихати и много щастливи!
Pages: 1 2