Волво Клуб - България

Full Version: Странни вибрации!
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здавейте колеги!
Имам странен проблем с вибрации на купето на С40, 1.8 бензин, 1998 г. Усещат се най-силно на празен ход. Смених двата закъсани тампона, които ги водят на скоростната кутия (преден и заден), но вибрациите не утихнаха. Другите два тампона са здрави и не мисля, че е от тях. Установих, че сега вибраците са най-осезаеми някъде малко над 2000 оборота. Натисках съединителя и не се променят. Странното е, че с новите тампони ми се струват увеличени вибрациите на купето и не знам от къде да започна. Най-подробно с майстора сме оледали другите два тампона, двигателя е повдиган лекичко и не изглеждат повредени. Помагайте!!! Sad
Wizard S40 Wrote:Здавейте колеги!
Имам странен проблем с вибрации на купето на С40, 1.8 бензин, 1998 г. Усещат се най-силно на празен ход. Смених двата закъсани тампона, които ги водят на скоростната кутия (преден и заден), но вибрациите не утихнаха. Другите два тампона са здрави и не мисля, че е от тях. Установих, че сега вибраците са най-осезаеми някъде малко над 2000 оборота. Натисках съединителя и не се променят. Странното е, че с новите тампони ми се струват увеличени вибрациите на купето и не знам от къде да започна. Най-подробно с майстора сме оледали другите два тампона, двигателя е повдиган лекичко и не изглеждат повредени. Помагайте!!! Sad
Tампона до ангренажния ремък вероятно се се скапал въпреки, че не изглежда скъсан. Тези които си сменил държат двигателя да не се завърта по оста си при подаване и отнемане на газта и нямат чак такова касателство с вибрациите :wink: :wink: :wink:
Благодаря на ico850 за отзивчивостта. Но наистина съвсем здрав изглежа големия тампон на двигателя от към ангренажния ремък. Обаче след няколко часово туткане около колата и под нея установих, че може би съм направил някаква грешка при монтирането на новите тампони и почти съм убеден, че е така... Чак ме е яд, то май така става понякога, когато се бърза и то при "направи си сам". Ще кача една снимка, на която мисля е правилната ориентация на предния тампона спрямо двигателя. (При мен е на 180 градуса според това на снимката, т.е. наобратно). Така както съм ги поставил, май не си вършат напълно работата за погасяване на вибрациите!!! Ужас... ако съм сбъркал, направо ще се изям, но май така съм сторил :oops: Благодаря на всички предварително за помоща към делетант!!! :roll:

BOCK GT1

Грешиш, колега.
Правилната посока е обратната.
Или ако се съди по снимката - цифрата 2 трябва да "гледа" напред към радиаторите и решетката - за предния тампон.
Задния тампон пък трябва да е ТОЧНО в тази позиция на снимката ти.
Иначе и двата тампона на гредата са в позиция "един срещу друг" :!:
Бях се заблудил за положението на тампоните на скоростната кутия, даже видях на друг автомобил, че съм ги поставил правилно. Благодаря и на колегата BOCK GT1!!!
Вчера смених и десния тампон на двигателя. Наистина се оказа скъсан, но не се виждаше когато е поставен. Колегата ico 850 беше прав за него. Сега колата е друга, няма вибрации, колата утихна, изчезна резонанса в купето... Много съм доволен!!! :mrgreen:
Wizard S40 Wrote:Бях се заблудил за положението на тампоните на скоростната кутия, даже видях на друг автомобил, че съм ги поставил правилно. Благодаря и на колегата BOCK GT1!!!
Вчера смених и десния тампон на двигателя. Наистина се оказа скъсан, но не се виждаше когато е поставен. Колегата ico 850 беше прав за него. Сега колата е друга, няма вибрации, колата утихна, изчезна резонанса в купето... Много съм доволен!!! :mrgreen:

Честито колега!!! Сега ако споделиш и на каква цена си намерил тампоните, направо ще си безценен :wink: Big Grin .
Предварително ти благодаря.
60-70лв в Мотопфое - 1бр
Luben Manev Wrote:60-70лв в Мотопфое - 1бр
Това е цената за долните тампони. Въпросният тампон до ангренажния ремък по спомен е над 200 лв
Cavalera Wrote:
Luben Manev Wrote:60-70лв в Мотопфое - 1бр
Това е цената за долните тампони. Въпросният тампон до ангренажния ремък по спомен е над 200 лв
да за долните (на скоростната кутия) говоря, понеже не дочетох а погледнах снимката, горните са цифра, там може би има някаква опция за избиване от корпуса, но не съм я разучил още.
Цена на тампоните и номерата им за моя модел S40, 1.8, 115 к.с., 1998 г.:
1. Тампони на скоростната кутия (тези отдолу върху надлъжнат греда под двигателя):
- предния, зад радиатора - 30854942 - 57 лв. (ScanTech), 75 лв. (MotoPhoe);
- задния, под скоростната кутия - 30611144 - 59 лв. (ScanTech & MotoPhoe).
Тампоните от ScanTech не са оригинални, някакви испански (IPM). Оригиналните при тях са около 100 лв. бройката. Препоръчвам MotoPhoe!!!

2. Големият тампон отгоре, до ангренажния ремък с номер 30611049:
- ScanTech - оригиналния при тях е около 370 лв., не помня точната цифра. Испанския (алтернтивен вариант) мисля е около 250 лв., но не съм сигурен;
- MotoPhoe - 218 лв и 74 ст., може да бъркам за стотинките;
- Euro07 - около 206 лв., фирмата производител е Corteco.
И тук препоръчвам MotoPhoe!!! При тях тампона е абсолютно същия като оригинално вградения. Big Grin

Координатите на фирмите:
- за MotoPhoe всички ги знаем;
- за ScanTech са:
Скан тех - България ООД
тел.: 02/931 09 93 , 02/931 13 42
gsm: 0888 417 655 , 0877 07 5448
fax: 02/832 71 62
адрес: 1303 София , ул. Овче поле № 146
Доставят чрез куриер до цяла България!
- за Euro07 ги загубих но - <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.euro07.bg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.euro07.bg</a><!-- m -->

Надявам се да съм бил полезен! Лек ден и безаварийно шофиране!
Pages: 1 2