Волво Клуб - България

Full Version: Да се оплача
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Бях решил преди време да сложа ел. стъкла на мойта 360-та и най-накрая намерих при Жоро и ги взех със все вратите щото свалянето на машинките от вратата беше трудно, но щах да се помъча ако знаех какъв таралеж си слагам в гащите.
Взех вчера вратите и днес отидох до работата викам си там има инструменти и ще стане бързо, да ама не, с моя късмет нищо никога не става от първия път камо ли като хората.
Вратите в състоянието в което ги взех бяха сваляни с все пантите от предишната кола и сега се наложи да махам парчетата от пантите, упражнението ясно ама изпълнението трудно :-(
Първото което беше голяма спънка е това, че пантите се крепят на нещо като шплент, а не на плътно желязо както ми се искаше, и за да избиеш шплента ти трябва желязо с точния диаметър което се оказа, че е трудно за намиране, особено когато ти трябва :-) Та захванах се днес с един колега да свършим работата като от предишната вечер бях сипал нафта в пантите да разяде малко ръждата, та да излезе по-лесно шплента, да ама той не беше съгласен :-) Въпреки че се бяха киснали в нафта близо 20 часа ефект почти нямаше, единствено един излезе веднага и при това първия, като видях колко лесно излезе с колегата си викаме"след 20 мин сме с нови врати" да, ама друг път. От тук нататък започнаха мъките. Втората гадост беше че тези шплентове се набиват така, че да им е удобно на тези дето ги слагат ама тия дето ще ги махат по-добре да се хвърлят от високо :-) Та за да свалиш тези от горните панти трябва да блъскаш отгоре надолу и той ще си излезе с малко или повече бой обаче тия дето са отдолу трябва да ги блъскаш отдолу на горе, а върха на айсберга е че самата врата е заоблена и долния й край е срещу пантата т.е. за да избиеш шплента трябва не само да имаш желязо с точния диаметър, но и да е криво и достатъчно дълго :-) абе Приключения ООД :-) Така след 15-20 минути бяхме свалили само горните две панти на двете врати, друга лоша новина беше че въпреки, че бяха киснати в нафта долните панти така и не се размърдаха, едната по едно време малко се позавъртя ама само с клещи и силно стискане :-( решихме ще режем тази част която няма да ни трябва и ще жертваме шплента, тук нов проблем с голям флекс на става щото там е ъгъл и трудно ще влезе, а пък с малък флекс диаметъра на диска е малък и има вероятност да закачиш и вратата, излъгахме ги с малкия флекс най- накрая късметът ни се усмихна и като ги срязахме по средата малко поотпуснаха и можеха вече да се въртят, та ги завъртяхме и доотрязахме. До тук изгубихме към час и малко, щото колегата имаше голямо желание да ги изкара без да режем ама накрая и той клекна, лошата новина в случая беше, че на тези врати е удобно да се работи, а тези на колата не можеш да ги въртиш както ти е удобно.
Най-накрая захванахме и тези на колата. Тук стана малък сакатлък и изгубихме около половин час само да извадим едно желязо, което се оказа по-тясно от необходимото и се заглави така че нито навън нито навътре, а на всичко отгоре и врата не може да се затвори, абе попаднахме в ада за едното недоглеждане, аз чуках леко единия шплент на дясната врата и като видях че тръгна да излиза без проблем извадих желязото и отидох да потърся още някое желязо тъй като другите за нищо не ставаха след като приключихме с другите врати и като се върнах гледам колегите нещо се тормозят, питам аз какво става, а те пичовече докато ме нямало хванали едно желязо което се оказало малко по-тънко от неоходимото и като млатили като за свтовно, обаче вместо да излиза шплента той седи на място, а в това време желязото така се е заглавило че ни побеляха косите и тук утрепахме половин час докато го извадим и два пъти повече нерви, извадихме желязото, но шплента не помръдна, решихме че щом тия врати стават ще режем наличните и ще се молим нещо да не стане с ония :-) да ама и резането не си е работа нема още такъв флекс дето да влиза в тия тесни дупки :-( Добре че работя в централа в която има изобилие от всякакви инструменти :-) извлякохме тродината(електоржен за незнаещите) и за 5 минути дясната врата падна:-) лошото беше, че разполагахме само с 2 цели шплента при това единия беше доста изгнил, а трябваше да намерим още 2 за другата врата, а до нея още имаше време пък и незнаехме какво ни очаква, сложихме врата но си вкарахме един малък автогол :-) в цялата обстановка се бяхме поизнервили и закачихме вратата без да прокараме кабелите, няма нужда да ви обяснявам че свалянето на шплентовете особено долния е повече от гадно и затова тук изгубихме 15 минути и няколко пръста:-) но успяхме само с напипване да прокараме 2 букси с кабелите им.
Дойде ред и на втората врата, лошото беше че каквото и да правехме трябваше да извадим и 2-та шплента цели, иначе ново приключение(не че бяха малко досега). Горния падна лесно ама долния като рече НЕ та НЕ, както споменах там само с криво желязо и як чук само дето нямаш и къде да замахнеш, абе и тук утрепахме доста нерви - кривихме и изправяхме железа до полуда ама най-накрая излезе целия шплент, тоя път вече си бяхме научили урока :-) първо пуснахме кабелите и тогава закачихме вратите :-)
после утрепахме още половин час, а може и повече за да свалим дръжката от шофьорската врата и да я закачим на новата шофьорска врата заедно с патрона, хубавото беше и това че имаше готови машинки за централното 'щото ако трябваше и тях да монтирам/демонтирам щях лудна сигурно:-)
Това е за днес утре ще скокна до Жоро че забравих кабелите в магазина и незнам даже дали ми работи маханизма за стъклата :-)
Стискаите палци и запалете една свещ за всеки случай :-) Утре ще допиша имахме ли проблеми с връзването на кабелите.
ПП
лелеее половин час писах това ама сега ми олекна малко.
Бях решил преди време да сложа ел. стъкла на мойта 360-та и най-накрая намерих при Жоро и ги взех със все вратите щото свалянето на машинките от вратата беше трудно, но щах да се помъча ако знаех какъв таралеж си слагам в гащите.
Взех вчера вратите и днес отидох до работата викам си там има инструменти и ще стане бързо, да ама не, с моя късмет нищо никога не става от първия път камо ли като хората.
Вратите в състоянието в което ги взех бяха сваляни с все пантите от предишната кола и сега се наложи да махам парчетата от пантите, упражнението ясно ама изпълнението трудно :-(
Първото което беше голяма спънка е това, че пантите се крепят на нещо като шплент, а не на плътно желязо както ми се искаше, и за да избиеш шплента ти трябва желязо с точния диаметър което се оказа, че е трудно за намиране, особено когато ти трябва :-) Та захванах се днес с един колега да свършим работата като от предишната вечер бях сипал нафта в пантите да разяде малко ръждата, та да излезе по-лесно шплента, да ама той не беше съгласен :-) Въпреки че се бяха киснали в нафта близо 20 часа ефект почти нямаше, единствено един излезе веднага и при това първия, като видях колко лесно излезе с колегата си викаме"след 20 мин сме с нови врати" да, ама друг път. От тук нататък започнаха мъките. Втората гадост беше че тези шплентове се набиват така, че да им е удобно на тези дето ги слагат ама тия дето ще ги махат по-добре да се хвърлят от високо :-) Та за да свалиш тези от горните панти трябва да блъскаш отгоре надолу и той ще си излезе с малко или повече бой обаче тия дето са отдолу трябва да ги блъскаш отдолу на горе, а върха на айсберга е че самата врата е заоблена и долния й край е срещу пантата т.е. за да избиеш шплента трябва не само да имаш желязо с точния диаметър, но и да е криво и достатъчно дълго :-) абе Приключения ООД :-) Така след 15-20 минути бяхме свалили само горните две панти на двете врати, друга лоша новина беше че въпреки, че бяха киснати в нафта долните панти така и не се размърдаха, едната по едно време малко се позавъртя ама само с клещи и силно стискане :-( решихме ще режем тази част която няма да ни трябва и ще жертваме шплента, тук нов проблем с голям флекс на става щото там е ъгъл и трудно ще влезе, а пък с малък флекс диаметъра на диска е малък и има вероятност да закачиш и вратата, излъгахме ги с малкия флекс най- накрая късметът ни се усмихна и като ги срязахме по средата малко поотпуснаха и можеха вече да се въртят, та ги завъртяхме и доотрязахме. До тук изгубихме към час и малко, щото колегата имаше голямо желание да ги изкара без да режем ама накрая и той клекна, лошата новина в случая беше, че на тези врати е удобно да се работи, а тези на колата не можеш да ги въртиш както ти е удобно.
Най-накрая захванахме и тези на колата. Тук стана малък сакатлък и изгубихме около половин час само да извадим едно желязо, което се оказа по-тясно от необходимото и се заглави така че нито навън нито навътре, а на всичко отгоре и врата не може да се затвори, абе попаднахме в ада за едното недоглеждане, аз чуках леко единия шплент на дясната врата и като видях че тръгна да излиза без проблем извадих желязото и отидох да потърся още някое желязо тъй като другите за нищо не ставаха след като приключихме с другите врати и като се върнах гледам колегите нещо се тормозят, питам аз какво става, а те пичовече докато ме нямало хванали едно желязо което се оказало малко по-тънко от неоходимото и като млатили като за свтовно, обаче вместо да излиза шплента той седи на място, а в това време желязото така се е заглавило че ни побеляха косите и тук утрепахме половин час докато го извадим и два пъти повече нерви, извадихме желязото, но шплента не помръдна, решихме че щом тия врати стават ще режем наличните и ще се молим нещо да не стане с ония :-) да ама и резането не си е работа нема още такъв флекс дето да влиза в тия тесни дупки :-( Добре че работя в централа в която има изобилие от всякакви инструменти :-) извлякохме тродината(електоржен за незнаещите) и за 5 минути дясната врата падна:-) лошото беше, че разполагахме само с 2 цели шплента при това единия беше доста изгнил, а трябваше да намерим още 2 за другата врата, а до нея още имаше време пък и незнаехме какво ни очаква, сложихме врата но си вкарахме един малък автогол :-) в цялата обстановка се бяхме поизнервили и закачихме вратата без да прокараме кабелите, няма нужда да ви обяснявам че свалянето на шплентовете особено долния е повече от гадно и затова тук изгубихме 15 минути и няколко пръста:-) но успяхме само с напипване да прокараме 2 букси с кабелите им.
Дойде ред и на втората врата, лошото беше че каквото и да правехме трябваше да извадим и 2-та шплента цели, иначе ново приключение(не че бяха малко досега). Горния падна лесно ама долния като рече НЕ та НЕ, както споменах там само с криво желязо и як чук само дето нямаш и къде да замахнеш, абе и тук утрепахме доста нерви - кривихме и изправяхме железа до полуда ама най-накрая излезе целия шплент, тоя път вече си бяхме научили урока :-) първо пуснахме кабелите и тогава закачихме вратите :-)
после утрепахме още половин час, а може и повече за да свалим дръжката от шофьорската врата и да я закачим на новата шофьорска врата заедно с патрона, хубавото беше и това че имаше готови машинки за централното 'щото ако трябваше и тях да монтирам/демонтирам щях лудна сигурно:-)
Това е за днес утре ще скокна до Жоро че забравих кабелите в магазина и незнам даже дали ми работи маханизма за стъклата :-)
Стискаите палци и запалете една свещ за всеки случай :-) Утре ще допиша имахме ли проблеми с връзването на кабелите.
ПП
лелеее половин час писах това ама сега ми олекна малко.
Уффф, едва го прочетох цялото! Представям си какво преживяване е било. Чувал съм, че това е една от малкото неприятни страни на Волво - трудно е за ремонт, т.е. има много е*ани гайки на шибано место.
Уффф, едва го прочетох цялото! Представям си какво преживяване е било. Чувал съм, че това е една от малкото неприятни страни на Волво - трудно е за ремонт, т.е. има много е*ани гайки на шибано место.
МММ да така е, гледам че и ти си със същата кола, от сега ти казвам ако ще правиш подобни интервенций да имаш едно на ум и да викаш някой който вечев го е правил.
МММ да така е, гледам че и ти си със същата кола, от сега ти казвам ако ще правиш подобни интервенций да имаш едно на ум и да викаш някой който вечев го е правил.
Поздравления за начинанието.
Аз при мен свалях машинките на предните стъкла за да ги разкарам, че едвам се отваряха и си беше доста голяма играчка.
За при мен дали ще мога да намеря само механизма за ел. стъклата, щото и аз съм навит за тази процедура.
Поздравления за начинанието.
Аз при мен свалях машинките на предните стъкла за да ги разкарам, че едвам се отваряха и си беше доста голяма играчка.
За при мен дали ще мога да намеря само механизма за ел. стъклата, щото и аз съм навит за тази процедура.
Питай Жоро по този въпрос, той сега има хора някъде в европа и те могат да потърсят и ако има да свалят от някоя морга.
Питай Жоро по този въпрос, той сега има хора някъде в европа и те могат да потърсят и ако има да свалят от някоя морга.
Pages: 1 2 3 4