Волво Клуб - България

Full Version: Внос на 960 от Италия...
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги, в момента съм в Марсилия, Франция и намерих 960 като мойто в Сан Ремо,
Италия, само на 270 км от тук. Цената е 1300 евро, на 200 хил. км е и единствения описан проблем е неработещ климатик. Някои от вас може би знаят, че правих сериозен ремонт - беше ми спукана главата на мотора. Тъй като двигателя е рядко срещан, а мене голяма краста ме тресе, бих искал да направя от двете едно, или ако е по-читаво да си го карам, а другото за части.Този мотор (B204FT) е произвеждан специално за италианския пазар в периода - края на 1989 - началото на 1994 - така че това е най-новото с този двигател което може да се намери. Тази кола тук е малко по-нова от мойта (1994), с повече екстри (кожи-можи, глезотии) и дори е същия цвят. Знам долу-горе какво и как да проверя по мотора и ходовата част. Чудя се дали да я взема, но това което не ми е ясно е като документи какво трябва, как стои въпроса с номерата, колко още пари/такси ще отидат по прехвърлянето и т.н., и тъй като ще стоя тук до края на годината искам да си я карам и тук и после на самоход до България.

Ако някой има опит и е внасял кола и е наясно какво и как става, ще съм много благодарен.
Също ме вълнува следното - колата е акцизна - 190 коня е. Мога ли да я внеса без да я регистрирам или да я регистрирам по-късно? Или като кола за части? Моята си е регистрирана иначе.

Ето и я въпросната кола: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=bqxxquatxwt4" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=bqxxquatxwt4</a><!-- m -->
Здравей колега. В Марсилия живее от години брата на колегата ми, даже се ожени там и има дете.Това м/у другото :wink: Big Grin . Колата изглежда доста запазена. Относно докарването до България ще е добре да стане след 01.01.2010г. заради отпадането на акциза. На негово място ще има нова еко такса, размера на която още никой не казва Confusedhock: .Доколкото чувам тази такса ще е по-малка по размер от акциза, но ще обхване повече автомобили. Нека някой колега, който внася коли/ако има такъв във форума :wink: / да каже по-подробно.
Поздрави.
Ау тая деветка е муцка а щом и твоита е такава даже и цвета ти е същия що несе обадиш в БЪЛГАРИЯ да ти пратат документите и номерата слагай ги и си свиркай кой ще ти гледа номера на рамата по пътищата
Аз си го помислих това, ама се надявам да има и друг вариант. По-спокойно ще ми е.
Браво бе Владо,голям късмет да намериш 960 като твойто,че и същия цвят.
Ако може да го вземеш ще имаш и една за части Big Grin
По въпроса:
140KW x 35лв е акциза
200лв ЕКОТАКСА или окло 400лв излиза регистрацията
около 800лв е да я докараш,но гледай да ти дадат италянските номера ,че с табелите е зор
после ще ги пратиш на собственика
Успех


п.п от 01.01.2010 отпада акциза за колите доколкото зная
Не правете глупости с номерата. Ще се видиш във филм на ужасите, ако те хванат.Това си е жива измама и се преследва от закона.Пък и не си струват нервите и напрежението от дилемата" Ще ме хванат ли или не?!?!".
А не може ли просто да си я вкараш за части без да й плащаш акциза?Ако си решил да не продаваш твоето след като си му сложил големия мотор,карай си така,с неплатен акциз и по мощна колица.Проблема може да стане ако тръгнеш да я продаваш.Все едно аз сега да сложа на моята турбиниран мотор и да отида да си платя акциза. Big Grin
sasho_bg3 Wrote:А не може ли просто да си я вкараш за части без да й плащаш акциза?Ако си решил да не продаваш твоето след като си му сложил големия мотор,карай си така,с неплатен акциз и по мощна колица.Проблема може да стане ако тръгнеш да я продаваш.Все едно аз сега да сложа на моята турбиниран мотор и да отида да си платя акциза. Big Grin
Ами и аз това се чудя - дали мога да я взема за части, без да плащам акциз. Проблема е че не ми е много ясно как става това - дали просто не мога да я внеса и да не я регистрирам изобщо?