Волво Клуб - България

Full Version: Съвет за покупка на V40?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Здравейте,
След дълъг размисъл реших бъдещата ми кола да бъде Волво V40 Smile
Бих искал да ви помоля за съвет - от къде да я купя и какво да гледам (разрах че в МотоПфое правят диагностика на ходовата част)? Спрял съм се на двигател 1,9 TD и бюджета ми е ограничен до около 10 000 лв.
Струва ли си да се търси такава кола от Германия или Холандия? В търсачките mobile.de и marktplaats.nl цената излиза по-висока от тази на автокъщите у нас (след като се начисли ДДС и пътните разходи). Искам да взема здрав и запазен автомобил, защото откато прочетох мненията за цените на резервните части започнах да сънувам кошмари Big Grin
Мерси предвателно.
Здравейте,
След дълъг размисъл реших бъдещата ми кола да бъде Волво V40 Smile
Бих искал да ви помоля за съвет - от къде да я купя и какво да гледам (разрах че в МотоПфое правят диагностика на ходовата част)? Спрял съм се на двигател 1,9 TD и бюджета ми е ограничен до около 10 000 лв.
Струва ли си да се търси такава кола от Германия или Холандия? В търсачките mobile.de и marktplaats.nl цената излиза по-висока от тази на автокъщите у нас (след като се начисли ДДС и пътните разходи). Искам да взема здрав и запазен автомобил, защото откато прочетох мненията за цените на резервните части започнах да сънувам кошмари Big Grin
Мерси предвателно.
Здарсти. Добре си се насочил. Но за дизел бюджетът може да не ти стигне. Другият момент е, че за немска или холандска цената ще ти е по-висока. Със сигурност е по-добра от италианска поради много добрите им прегледи, които правят там. Все пак е добре да провериш дали не може да си я вземеш с поръчка, има такива автокъщи. Ние я купихме от Горубляне със много страх и т.н., но когато я закарах на сервиз за диагностика на ходова част и двигател, хората казаха - само сипваш бензин и карашSmile При смяна на консумативите (стандартните масло, ангренажен ремък, ролки, филтри) след като ги купих и ги смених видях (особено ролки и ремък), че не е имало смисъл, бяха нови. Май уцелихме, а иначе колата е 1999 В40 1.8 115 конски сили и дава разход (зависи от тежестта на крака): 8.1 - 8.8 извън градско с климатик и 9 - 9.5 градско с климатик, нормално (не състезателно шофиране. Успех. При още въпроси питай :wink:
Здарсти. Добре си се насочил. Но за дизел бюджетът може да не ти стигне. Другият момент е, че за немска или холандска цената ще ти е по-висока. Със сигурност е по-добра от италианска поради много добрите им прегледи, които правят там. Все пак е добре да провериш дали не може да си я вземеш с поръчка, има такива автокъщи. Ние я купихме от Горубляне със много страх и т.н., но когато я закарах на сервиз за диагностика на ходова част и двигател, хората казаха - само сипваш бензин и карашSmile При смяна на консумативите (стандартните масло, ангренажен ремък, ролки, филтри) след като ги купих и ги смених видях (особено ролки и ремък), че не е имало смисъл, бяха нови. Май уцелихме, а иначе колата е 1999 В40 1.8 115 конски сили и дава разход (зависи от тежестта на крака): 8.1 - 8.8 извън градско с климатик и 9 - 9.5 градско с климатик, нормално (не състезателно шофиране. Успех. При още въпроси питай :wink:
Благодаря за отговора. Бензиновият 1,8 също изглежда добър вариант, лошото е, че най-вероятно колата няма да се кара "нормално" Smile Имам още няколко (всъщност доста) въпроси, тъй като съм лаик по въпроса за закупуване и оглед на коли:

Какво ще рече, че колата може да се вземе с поръчка от автокъща в Германия?
В Софийските автокъщи позволят ли да закараш кола на диагностика ПРЕДИ да я купиш?
Твоята къде я прегледаха (какво гледаха и колко струваше, колко време отне диагностиката)?
Колко струва първоначалната смяна на консумативите след покупката - ремъци и т.н. докато "подкараш" колата?
И последен въпрос - ако взема бензин, рано или късно ще се стигне до газ - как се държи В40 на газ, двигателя амортизира ли се по-бързо, колко струва хубава/подходяща газова уредба да Волво?
Мерси отново Smile
Благодаря за отговора. Бензиновият 1,8 също изглежда добър вариант, лошото е, че най-вероятно колата няма да се кара "нормално" Smile Имам още няколко (всъщност доста) въпроси, тъй като съм лаик по въпроса за закупуване и оглед на коли:

Какво ще рече, че колата може да се вземе с поръчка от автокъща в Германия?
В Софийските автокъщи позволят ли да закараш кола на диагностика ПРЕДИ да я купиш?
Твоята къде я прегледаха (какво гледаха и колко струваше, колко време отне диагностиката)?
Колко струва първоначалната смяна на консумативите след покупката - ремъци и т.н. докато "подкараш" колата?
И последен въпрос - ако взема бензин, рано или късно ще се стигне до газ - как се държи В40 на газ, двигателя амортизира ли се по-бързо, колко струва хубава/подходяща газова уредба да Волво?
Мерси отново Smile
Душа не ти дава да я караш кротко :lol: Ще се опитам да ти разкажа какво се случи при нас. Преди всичко трябва да си наясно, че има огромна доза късмет.
Обикаляхме месец и половина и изгледах всички Волва които предположих, че има смисъл да се гледат (те не бяха много). На нито един не съм повярвал, в края на краищата всеки си хвали стоката. Бяхме се спряли на едно С40 в автокъща и щяхме да го вземем, но преди това решихме да врътне още едно кръгче на Горубляне. Колкото и лоша слава да има, все пак изборът е огромен и сравнението цена-качество е много лесно и бързо. Видях това, което взехме (на първата обиколка беше 12800 е разбира се не беше "опоскано"). Искаше му 9900 без коментар. След половин часов оглед (всичко, което може да се види) не намерих забележка и след лек коментар си стиснахме ръцете на 9200. Нямаше как да го прегледам на сервиз, но те съветвам ако можеш да го направиш, задължително ходова част и колко от кончетата са живи. Аз я прегледах на място, колкото и да не разбирам Big Grin не видах да е удряна някъде сериозно, никакви забележки по външен вид, всичко й рабоеше (и все още работи Big Grin ), пробвах я дали са и жеви кончетата, в смисъл какво ускорение има с включен климатик (аз се возех), е според мен тогава си бяха 115, а не 15 Big Grin и я взех. Имаше сервизна книжка, която въобще не съм отварял и не вярвам на такива книжки.
Следващата седмица си купих задължителните ролки (две), ангренажен ремък, масло и малсен филтър и заедно със смяната ми излезе 330лв. Имай предвид, че при мен цената беше символична :wink: . След смяната и направиха пълен оглед на ходова част, и всичко останало, като основен преглед и коментарът беше "сипваш бензин и караш колкото искаш", нямаха никакви забележки. КЪСМЕТ.

По въпроса с автокъщи и поръчка. Аз знам една намира се около японския (ще потърся линка) и те със сигурност работят с поръчка (за Волво) други като VW и по-масови си ги внасят и без поръчка. Внасят ги от Швейцария и има много добри отзиви за тази автокъща.

За Горубляне: един съвет, разбери дали този, които продава колата има и друго волво за продан, ако не попитай най-близкия до него (конкурента му така да се каже), който също продава волво (същия модел), но го питай за колата на другия Big Grin и всички забележки и скрити неща излизат на яве. Имат практика да внесат една две добри коли и останалото е баракуди, които са взели на безценица, пооправят ги малко и си взимат печалбата от тях. Качествената им остава за накрая и понеже бързат да внесат нови, взимат комплекта зимни гуми с джантите, свалят летните ако са хубави, алагат боклук, взимат и касетофона, ако е добър, бутат цената и я махат, за да отидат да докарат нов автовоз....

Гледай да те грабне и това е кола без душа е като жена без зъби и усмивка :lol: :lol: :lol:
Душа не ти дава да я караш кротко :lol: Ще се опитам да ти разкажа какво се случи при нас. Преди всичко трябва да си наясно, че има огромна доза късмет.
Обикаляхме месец и половина и изгледах всички Волва които предположих, че има смисъл да се гледат (те не бяха много). На нито един не съм повярвал, в края на краищата всеки си хвали стоката. Бяхме се спряли на едно С40 в автокъща и щяхме да го вземем, но преди това решихме да врътне още едно кръгче на Горубляне. Колкото и лоша слава да има, все пак изборът е огромен и сравнението цена-качество е много лесно и бързо. Видях това, което взехме (на първата обиколка беше 12800 е разбира се не беше "опоскано"). Искаше му 9900 без коментар. След половин часов оглед (всичко, което може да се види) не намерих забележка и след лек коментар си стиснахме ръцете на 9200. Нямаше как да го прегледам на сервиз, но те съветвам ако можеш да го направиш, задължително ходова част и колко от кончетата са живи. Аз я прегледах на място, колкото и да не разбирам Big Grin не видах да е удряна някъде сериозно, никакви забележки по външен вид, всичко й рабоеше (и все още работи Big Grin ), пробвах я дали са и жеви кончетата, в смисъл какво ускорение има с включен климатик (аз се возех), е според мен тогава си бяха 115, а не 15 Big Grin и я взех. Имаше сервизна книжка, която въобще не съм отварял и не вярвам на такива книжки.
Следващата седмица си купих задължителните ролки (две), ангренажен ремък, масло и малсен филтър и заедно със смяната ми излезе 330лв. Имай предвид, че при мен цената беше символична :wink: . След смяната и направиха пълен оглед на ходова част, и всичко останало, като основен преглед и коментарът беше "сипваш бензин и караш колкото искаш", нямаха никакви забележки. КЪСМЕТ.

По въпроса с автокъщи и поръчка. Аз знам една намира се около японския (ще потърся линка) и те със сигурност работят с поръчка (за Волво) други като VW и по-масови си ги внасят и без поръчка. Внасят ги от Швейцария и има много добри отзиви за тази автокъща.

За Горубляне: един съвет, разбери дали този, които продава колата има и друго волво за продан, ако не попитай най-близкия до него (конкурента му така да се каже), който също продава волво (същия модел), но го питай за колата на другия Big Grin и всички забележки и скрити неща излизат на яве. Имат практика да внесат една две добри коли и останалото е баракуди, които са взели на безценица, пооправят ги малко и си взимат печалбата от тях. Качествената им остава за накрая и понеже бързат да внесат нови, взимат комплекта зимни гуми с джантите, свалят летните ако са хубави, алагат боклук, взимат и касетофона, ако е добър, бутат цената и я махат, за да отидат да докарат нов автовоз....

Гледай да те грабне и това е кола без душа е като жена без зъби и усмивка :lol: :lol: :lol:
За газова уредба нищо не мога да помогна. Има доста изписано по въпроса.
За газова уредба нищо не мога да помогна. Има доста изписано по въпроса.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11