Колеги имам следния проблем , на моето 940 Б230г ми тече масло откъм делкото някой сблъсквал ли се е точно с този проблем и да може да каже дали там е със семеринг или по някякъв друг начин оплътнено? Защото на старата ми седмица делкото е на блока а на главата отзад имам само тапа .
Чавдаре пусни снимка на мястото от което ти тече. С кой двигател от файла си?
На графиката е първия мотор б230ф.
А моя по вин-а е Б230г но пак е с 8 клапана и делкото е отзад на главата . (са го навряли на М.....М в П.....А)
От моето 940 те4е масло от семеринга на разпределителния вал и много ме дразни. дизел е 2,4тди. И ще го закарам за смяна на ангренажен ремък и семеринг. ама вече се каня от 2 години.
Както сподели и колегата и като гледам снимката на мотора с делкото отзад на главата,най-вероятно наистина да е от семеринга на разпределителния вал.
Щом е семеринг значи проблема е нулев и струва стотинки.
Много гадно са го навряли отзад .Какво им пречеше делкото да си е на блока ?
Попитах понеже имам едни схеми за 2,3 мотор, но те са за 16 клапановия с двата разпределителни вала.
В електронен вариант ли са ? Ако нещо ги пусни да ги поразгледам.
Току що прочетох в 8хх за запушена вентилация на картера и че слет запушването избива масло върху капачката (за наливане на масло ) и възможност от протичане на семеринги. И по капачката имам масло и семерига на разпределителния вал е изпуснал . Огледах вентилационната кутия която е под смукателния колектор и по нея има набило масло . дали моя проблем не е сьщия и преди да сменя семеринга да изчистя вентилацията за да не се повтори проблема ?
Точно това е другото което ми дойде на ум и на мен. Проверката става като извадиш маркуча които връща картерните газове обратно в двигателя и на запален мотор проверяваш дали леко духа. Маркуча трябва да влиза някъде по пътя на въздуха след въздушния филтър към инжекцията. Но внимавай да не прецакаш нещо дебитомера или въздушния филтър.