Волво Клуб - България

Full Version: Проблемче с V40 2.0 `97
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Здравейте, на всички. Имам едно питане относно проблем от около седмица. Та именно при ускорение на по-висока предавка между 1500 и 2500 обирата колата предръпва и прекъсва отвратително, после всичко изчезва над 2500 всичко е на ред. Помогнете
ozzye Wrote:Здравейте, на всички. Имам едно питане относно проблем от около седмица. Та именно при ускорение на по-висока предавка между 1500 и 2500 обирата колата предръпва и прекъсва отвратително, после всичко изчезва над 2500 всичко е на ред. Помогнете


Вероятно дюзи(запушени).Ходи на промивка.
Ако не е това(дори е по-вероятно с оглед личния ми опит)-проблмчр със свещи(така бях до скоро) или кабели и/или бубини(по-скъп вариант).
Мисля свещи - минах по тоя път.
Това проблемче е дискутирано и в други теми - от него страдам и аз. А дали си забелязъл, че проблема е по очевиден при по-топло време и леко изчезва сутрин като е по студенко вече навън.
Възможни проблеми от досегашната дискусия по тази тема: кофти свещи или кабели, калпаво стъпково моторче, дебитомер, възможно запушен катализатор и ауспух генерация или .... лош бензин. Smile
Значи:
1 Свещите са нови NJK сменяни в сервиз
2 Катализатора ми е отрязан (от доверен човек) и имам малко резонансно герне на негово место.
3 А относно бензина само от Окражнаа болница Shell сам слагал през последните 2 месеца.
ozzye Wrote:Значи:
1 Свещите са нови NJK сменяни в сервиз
2 Катализатора ми е отрязан (от доверен човек) и имам малко резонансно герне на негово место.
3 А относно бензина само от Окражнаа болница Shell сам слагал през последните 2 месеца.
Какво друго следва?

BOCK GT1

Кабелчета-лулички к-т -> проверчица :!:
Бобинка - тръгнала. Ако не се задълбочи прекъсването -> не е тя.
Дюзички - чистене ултразвук.
...............
.....
BOCK GT1 Wrote:Кабелчета-лулички к-т -> проверчица :!:
Бобинка - тръгнала. Ако не се задълбочи прекъсването -> не е тя.
Дюзички - чистене ултразвук.
...............
.....
къде в София ги чистят тия дюзи?
bell Wrote:Това проблемче е дискутирано и в други теми - от него страдам и аз. А дали си забелязъл, че проблема е по очевиден при по-топло време и леко изчезва сутрин като е по студенко вече навън.
Възможни проблеми от досегашната дискусия по тази тема: кофти свещи или кабели, калпаво стъпково моторче, дебитомер, възможно запушен катализатор и ауспух генерация или .... лош бензин. Smile

Мда, и при мен се появи от преди седмица някъде - това за студеното и мокрото важи и при мен!

Важното в случая е че е и на ГАЗ и на БЕНЗИН, следователно не са дюзите /така мисля аз/, не са и свещи според ОЗЗИ!

Та какво остава, щом не е единичен случай това проблемче?

П.С. Не ми се е вдигнал разхода на гориво! :roll: И да - сипвам добавка в бензина като наливам! /това го четох в друга подобна тема/

И МАЙ СПОРЕД ДРУГАТА ТЕМА - ЩЕ ДА Е ДЕБИТОМЕРА, КВО МИСЛИТЕ?
Не изключвайте свещите- тия коли са капризни на свещи и май само истински от мотопфое ги понасят най-добре.
Не знам дали е от дюзите защото по принцип си карам с добавка за инжекторите ама днес ситуацията при мен беше повече от комична... На зелено тръгвам първа кола и като взе да кашля да прескача - никаква мощност - срам и позор. Гледам до мен някаква корсичка тръгва да ме минава (не че има лошо де ...) Big Grin Big Grin Big Grin
И изведнъж добичето се оправи - влезе в обороти, отпуши се - малко тяга и като на филмите за секунда опелът беше респектиран Big Grin Big Grin Big Grin
Pages: 1 2 3 4