Волво Клуб - България

Full Version: Акумулатор?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3
NASKO1973 Wrote:Не се хаби, отиваш на нов...Каквото и да направиш е временно решение, после пак протича, говоря ти го от личен опит. Да не говоря, че точно заради такъв теч и временно решение успях да си прегрея двигателя на старото Волво и да похарча едни 700лв, заради едни спестени 100, които впоследствие пак дадох.
Оххх де да беше тоя радиатор 100лв нямаше и да се замисля Big Grin ,но за съжаление ми казаха днес цена от 330лв :ctf:
П.П.Някой ако знае дали от по-големите и от по-малкия двигател са същите като моя ще ми помогне много в намирането на старо Big Grin. А случайно и някой ако му знае размерите ще е супер вече
П.П.2Колата е 2.0 20В 143к.с.
Тази вечер си закупих BOSCH - 70 амперчаса на цена 180 лв от Баумакс. Мисля че е доста добре след като в ОМВ беше над 300 лв някъде а в лицензиран Бош сервиз над 240, изобщо не знам има ли някаква пазарна логика в това?!

За изненада установих, че досегашния ми е от световно неизвестната Делкор - 44 амперчаса и вярно ми служи цели 3 години!!!
Бош имат различни акумулатори като поколение S-4/S-5 предполагам от там идва разликата в цената
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.maslaigresi.com/index.php?categoryID=171" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.maslaigresi.com/index.php?categoryID=171</a><!-- m --> ,иначе цената е супер.
преди мноооооооого време нисенс беше около 300-330 лв. Ако ще се пробваш с лепене по добре сипи прахче. Имаше едно, което ми го препоръча Веско и го сипахме на едно 440 и спря течовете, ама не помня точно какво беше. Взехме го от Шел и май някво жълтеникаво цилиндърче като че ли беше.... ама кой да помни толкова :oops:
gadnia_metal Wrote:преди мноооооооого време нисенс беше около 300-330 лв. Ако ще се пробваш с лепене по добре сипи прахче. Имаше едно, което ми го препоръча Веско и го сипахме на едно 440 и спря течовете, ама не помня точно какво беше. Взехме го от Шел и май някво жълтеникаво цилиндърче като че ли беше.... ама кой да помни толкова :oops:
"Жълтеникавото цилиндърче" представлява субстанция съдържаща много ситен алуминиев прашец, който наистина върши работа при минимални течове от охладителната система. Ако ще слагаш някакви добавки - това е най удачният вариант, а и цената е приемлива - от 6 до 10 лева. Всички останали видове добавки могат до известна степен да причинят допълнителни проблеми на някои агрегати и възли (вкл. блокиране на водна помпа). При използването на алуминиевият прах трябва само стриктно да спазваш инструкциите описани на етикета на продукта.
Иначе да знаеш, че при 850-ците най - честия проблем в охладителната система е преливното казанче, което се напуква в долната част и изпуска редовно. Този дефект е фабричен и се явява и при "V" моделите защото на тях са монтирани същите казанчета. Пиши как си решил проблема.
Pages: 1 2 3