Волво Клуб - България

Full Version: отлепено челно стъкло V 70 2000г
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Здравейте колеги,
Имам нужда от съветитите Ви относно проблема,който имам.Карам В 70 2000г,но от по ръбатият модел.Онзи ден с недоумение видях,че предното ми стъкло всеки момент ще падне тотално разлепено е.Няма абсолютно никакви щети по него оригиналното си е.Поразпитах тук там(Кобра,Мустанг) и тия ненормалници ми искт между 70 и 90 лв да ми го залепят.Препоръчайте някой с по нормални цени ако знаете
За да е "тънка" цената си го залепи сам - една опаковка черен силикон за стъкла е около 12-15 лв. Сваляш чистачките, пластмасите около чистачките, покривните лайси ако са върху стъклото. Досрязваш със струна там където се държи все още, махаш го внимателно, почистваш стария силикон, нанасяш нов равномерно и поставяш. Разбира се по възможност в гараж или друго помещение и не се кара колата за да може да засъхне силикона. Успех. . .
Правил съм и аз това упражнение но на един ситроен БХ, за по добър ефект са необходими двама души. старият силикон се почиства до метал но да не нарушиш антикорозионното покритие ба купето, после стъклото се почиства идеално, може да ползваш някакъв обезмаслител, ацетон - но не за нокти или кореселин. Като се подсуши желателно е там където ще ляга въру силикона да не го пипаш със пръсти. преди да го свалиш, виж страничните разстояния между стъклото и купето - колонките. При ситроена трябваше да се надене гуменото уплътнение и тогава да се залепи заедно със него - уплътнението е само за декорация при волвото незнам но този уплътнител фиксираше стъклото между колонките и тавана на купето. Поставяш стъклото и го задържаш прилепено за две три минути ако можеш да издържиш повече колкото повече толкова по добре - е не цял ден. и 24ч. не трябва да се кара колата, ако трябва да я местиш се прави с бутане, а ако си на баир лошо - пускай надолу :mrgreen: успех, по принцим няма нищо сложно след като го направиш веднъж. Между другото ако стария силикон е залепен здраво за купето с голям зор се маха или реже внимавай с пръстите аз ползвах апликационно ножче бая зор беше. Ако има друга технология ОК.
Правил съм и аз това упражнение но на един ситроен БХ, за по добър ефект са необходими двама души. старият силикон се почиства до метал но да не нарушиш антикорозионното покритие ба купето, после стъклото се почиства идеално, може да ползваш някакъв обезмаслител, ацетон - но не за нокти или кореселин. Като се подсуши желателно е там където ще ляга въру силикона да не го пипаш със пръсти. преди да го свалиш, виж страничните разстояния между стъклото и купето - колонките. При ситроена трябваше да се надене гуменото уплътнение и тогава да се залепи заедно със него - уплътнението е само за декорация при волвото незнам но този уплътнител фиксираше стъклото между колонките и тавана на купето. Поставяш стъклото и го задържаш прилепено за две три минути ако можеш да издържиш повече колкото повече толкова по добре - е не цял ден. и 24ч. не трябва да се кара колата, ако трябва да я местиш се прави с бутане, а ако си на баир лошо - пускай надолу :mrgreen: успех, по принцим няма нищо сложно след като го направиш веднъж. Между другото ако стария силикон е залепен здраво за купето с голям зор се маха или реже внимавай с пръстите аз ползвах апликационно ножче бая зор беше. Ако има друга технология ОК.