Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с оборотите 460 2.0i
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
Колата е 2.0и, автоматик 95г
Когато намялявам или изключа от скорост в движение оборотите играят значително и понякога угасва колата. Проблема го прави на бензин и на газ, като на газ се усеща значително повече. Прегледах темите по въпроса във вофума. Предполага, че не е от датчици защотот те на газ не подават горивото. Проверих дали не случе въздух от някъде, но всичко изглежда добре. Остав по тоците да е пробрема или наистина да смуче въздух от някъде и да несъм открил от къде.
Стъпково моторче изчистил ли си? Свещи и кабели сменил ли си? Дистрибуторна капачка? Провери тези неща и тогава виж как ще е Wink
смених кабели и свещи, промяна няма, моторчето си е ок, защото празня ход си е добре, проблема е само когато спирам по-рязко.
Ако колата трупа грешки при работата на газ/ако си с обикновена АГУ де/ може и от това да се шашка. Пробвай да рестартираш компютъра/не знам дали става с откачане на акумулатора/ или просто покарай известно време само на бензин за да видиш дали ще има някаква промяна,
и не на последно място серво усилвателя на спирачките проверявал ли си го дали държи вакуум а също и възвратното клапанче към смукателния колектор.
Успех!!!
SpyZip Wrote:смених кабели и свещи, промяна няма, моторчето си е ок, защото празня ход си е добре, проблема е само когато спирам по-рязко.

може и да ти се стори смешно-но погледни изпарителя в каква посока е поставен -тои винаги е с форма на диск и трябва да е успореден /а не перпрндик на посоката на движение/
дори и всичко да работи перфектно-ако изпаритела е поставен неправилно/т.е. както изглежда и е поставено сервото на спирачките перпендикулярно на посоката на движ / е нормално при рязко спиране да спре притока и на газ,ЗАЩОТО мембраната за ниско налягане под силата на тежеста си /колкото и незначителна да е тази тежест/ се измества и или отваря или затваря /зависи от този дето е монтирал изпарителя----мн истина има в това
последните седмици карам само на бензин, и на бензин го прави проблема, на газ е още по значителен и направо гасне, но едва ли е от посоката на изпарителя(иначе е напречно на движението), защото до сега 2 години съм нямал проблеми. Иначе за вакума на сервото и аз си мислех проверих го и изглежда добре, маркуча е здрав, но самата втулка която влиза в диска се клати малко та може от там да е. А кое е това възвратно клапанче и още как мога да разбера дали сервото държи вакум?
SpyZip Wrote:последните седмици карам само на бензин, и на бензин го прави проблема, на газ е още по значителен и направо гасне, но едва ли е от посоката на изпарителя(иначе е напречно на движението), защото до сега 2 години съм нямал проблеми. Иначе за вакума на сервото и аз си мислех проверих го и изглежда добре, маркуча е здрав, но самата втулка която влиза в диска се клати малко та може от там да е. А кое е това възвратно клапанче и още как мога да разбера дали сервото държи вакум?

това клапанче се намира на маркуча ,които свързва сервото с всмукателния колектор-твърд тефлонов черен шлаух с диаметър около 14 мм-като направя снимка-ще я добавя
terorist Wrote:
SpyZip Wrote:последните седмици карам само на бензин, и на бензин го прави проблема, на газ е още по значителен и направо гасне, но едва ли е от посоката на изпарителя(иначе е напречно на движението), защото до сега 2 години съм нямал проблеми. Иначе за вакума на сервото и аз си мислех проверих го и изглежда добре, маркуча е здрав, но самата втулка която влиза в диска се клати малко та може от там да е. А кое е това възвратно клапанче и още как мога да разбера дали сервото държи вакум?

това клапанче се намира на маркуча ,които свързва сервото с всмукателния колектор-твърд тефлонов черен шлаух с диаметър около 14 мм-като направя снимка-ще я добавя
[attachment=9325]
terorist Wrote:
terorist Wrote:
SpyZip Wrote:последните седмици карам само на бензин, и на бензин го прави проблема, на газ е още по значителен и направо гасне, но едва ли е от посоката на изпарителя(иначе е напречно на движението), защото до сега 2 години съм нямал проблеми. Иначе за вакума на сервото и аз си мислех проверих го и изглежда добре, маркуча е здрав, но самата втулка която влиза в диска се клати малко та може от там да е. А кое е това възвратно клапанче и още как мога да разбера дали сервото държи вакум?

това клапанче се намира на маркуча ,които свързва сервото с всмукателния колектор-твърд тефлонов черен шлаух с диаметър около 14 мм-като направя снимка-ще я добавя
[ATTACHMENT NOT FOUND]

да поясня само-че това е на 1.7 -на 2.0и/ едва ли ще е различно
еми при мен е доста по различно, нямам такова клапанче въобще, иначе ходих на диагностика казаха, че тоците и сместа са перфектни на бензин, почистиха ми стъпковото моторче и пак няма разлика.
Pages: 1 2 3 4