Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с обороти празен ход
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Здравейте колеги. Търсих по целия форум някакво решение на проблема, но не открих нищо и поради това искам да попитам знаещите и можещи да помогнат. От известно време когато паля на бензин вдига си нормално до 1200об. започва да ги сваля но пада под500 и гасне. Така няколко пъти докато се задържат някакви оборати между 1000 и 500-600. Когато премине на газ (след форсиране над 2000об) работи нормално като часовник без колебание на оборотите. Иначе вдига обороти до 5000 и върви без да глъхне, само при ускоряване леко придърпва в началото. Колата е 460 пълна инжекция 1,7 от 1993г. На газ е от 5г. с автоматичен ключ т.е. винаги пали на газ и до сега съм нямал никакви проблеми - на бензин и на газ. Пробвал съм с добавка в бензина на три пъти, няма грешки на елкон и самодиагностика, проверен клапана за празен ход, въздуховод, дроселова клапа, свещи, кабели, палец, регулатор налягане гориво и т.н. Проблема остава. Моля помогнете и даите съвет какво да правя, ако някои е имал подобен проблем. Благодаря предварително.
незнам дали е логично но въздушен филтър сменял ли си скоро
въздушен филтър сменен
на бензин дефекта се получава от нагара ,който се наслоява по инжекторите-понеже караш и на газ-а те тогава са изключени-би трябвало при загрят двигател -на бензин малко да се нормализират оборотите-но пак ще има колебания,докато не почистиш инжекторите-
проблема ми беше същия ,казвам това от опит
виж тук
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=4&t=2529&p=25760#p25760" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=2529&p=25760#p25760</a><!-- l -->
terorist много ти благодаря за съвета, разгледах и линка(независимо че е пускан отдавна) и май и аз се насочвам към инжекторите. Ще трябва да се чистят. Ще ви държа в течение за резултата.
И един въпрос: Задължително ли се сменят гумените пръстени които уплътняват инжекторите след демонажа им?
И още нещо, на едната снимка се вижда ел.платка. Тя има ли отнощение при почистване на инжекторите?
не е задължително да се сменят /О / пръстените -ако не са станали мн твърди /аз смених само няколко
платката е генератор ,който имитира /захранва инжектора / и го кара да работи -докато със спринцовката създавам налягане/да му се движи иглата с определена честота...четох някъде ,че ползвали реле от мигачи ,но там честотата е мн малка.
и за да не прецакаш инжектора след интервенцията с някакъв препарат-обезателно последно се мие с бензин.
наи добре е да се ползва ,препарат ,които е предназначен за почистване ,като добавка към бензина..
на мн може да им се е сторило смешно това-но след чистенето-имах усещане,че карам нова кола

има и друг вариянт за почистване-УЛТРАЗВУК....не ми е познат -моя начин даде отл резултат
terorist Благодаря за уточненията, но дай някакви данни и параметри за генератора. Сам ли го прави или използва нещо готово, захранване, честота на подаване на импулсите към инжектора и т.н. Ако имаш ел.схема можеш да я постнеш, ще е от полза и на други закъсали с този проблем. Благодаря предварително.
logold Wrote:terorist Благодаря за уточненията, но дай някакви данни и параметри за генератора. Сам ли го прави или използва нещо готово, захранване, честота на подаване на импулсите към инжектора и т.н. Ако имаш ел.схема можеш да я постнеш, ще е от полза и на други закъсали с този проблем. Благодаря предварително.

схемата е елементарна-ползвах таймер 555-струва стотинки...захранва се с 12 волта -елементите R 1 R2 c1-определят честотата-в случая са подбрани за целта-[attachment=9403]
Pages: 1 2