Волво Клуб - България

Full Version: Разчитане на компютъра на S/V40
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Искам да прочета компютъра на S40. Като видя кодовете ще ги идентифицирам - аутодатата ги има. Идеята ми е, че ако някой има схема как се сглобява кабелът, ще е супер. Става въпрос за Phoenix 5.1 (доколкото знам в европа само такива слагат на S/V40, а също има и Bosch, но те са за USA). Също ще трябва и софтуер. Един приятел сглоби кабелът за VW и всичките от групата VAG, видях във клуба на сааб, че имат някакви идеи по въпроса за техните коли, което ме кара да си мисля, че и ние можем да докопаме нещо.
И мен живо ме интересува този въпрос.
Още повече, че ми свети лампата SERVISE..... но защо ли?
Garfield Wrote:И мен живо ме интересува този въпрос.
Още повече, че ми свети лампата SERVISE..... но защо ли?

Лампата "SERVISE" светва след като изминеш определени километри(15 000 мисля бяха трябва да прочета в книжката), или след незнам си колко часа работа на двигателя. Мойта също светеше но като сменях маслото накарах да я вържат на компютъра и те нулираха брояча сега неми свети. Не е нещо притеснително, направено е да те накара да отидеш на контролен преглед в сервиз ;о)
Standard OBD-II Cable

This is the same cable supplied with the OBDScan. It is designed to mate with the OBD-II connector in the vehicle and a scan tool. This cable CANNOT be connected directly to a computer.

Our OBD-II cables are professionally made to the highest standards and are completely molded with strain relief's. The cable is four feet long and has a female nine pin D connector for connection to the scan tool. It is compatible with several other scan tools being sold today. The cable has the following pin connections:

DB9 Female ------------------- OBD-II Male
1-------------------------------------- 5
2 -------------------------------------- 4
3 -------------------------------------- 6
4 -------------------------------------- 7
5 -------------------------------------- 14
6 ---------------------------------------10
7 -------------------------------------- 2
8 ------------------------------------- 15
9 ------------------------------------- 16


This cable can support all OBD-II interface standards, ISO-9141, KWP2000, J1850 PWM and VPW and the new CAN bus.,



А сега остава да си намерим такъв куплунг! (16-пинов OBD)
:roll:
Garfield Wrote:Standard OBD-II Cable

This is the same cable supplied with the OBDScan. It is designed to mate with the OBD-II connector in the vehicle and a scan tool. This cable CANNOT be connected directly to a computer.

Our OBD-II cables are professionally made to the highest standards and are completely molded with strain relief's. The cable is four feet long and has a female nine pin D connector for connection to the scan tool. It is compatible with several other scan tools being sold today. The cable has the following pin connections:

DB9 Female ------------------- OBD-II Male
1-------------------------------------- 5
2 -------------------------------------- 4
3 -------------------------------------- 6
4 -------------------------------------- 7
5 -------------------------------------- 14
6 ---------------------------------------10
7 -------------------------------------- 2
8 ------------------------------------- 15
9 ------------------------------------- 16


This cable can support all OBD-II interface standards, ISO-9141, KWP2000, J1850 PWM and VPW and the new CAN bus.,



А сега остава да си намерим такъв куплунг! (16-пинов OBD)
:roll:

Дали обаче е за Volvo? Както казах и на xamlet - продават се тестери за волво, но са като мултицет и са на батерии. С тях само можеш да разгледаш кодовете за грешка и нищо повече, докато да речем с VAG-COM можеш да тунинговаш автомобила. Дори този кабел да сработи не виждам как ще го свържем с компютър - на COM или на USB. А и е необходим софтуер за точно този вид автомобили...
s0me0ne Wrote:Дори този кабел да сработи не виждам как ще го свържем с компютър - на COM или на USB. А и е необходим софтуер за точно този вид автомобили...

С'я, нека да поясня!

Извинявам се на тези които моите обяснения ще ги оттегчат, но трябва всичко да е ясно!

Та, DB9 конектор е щепсел за серийния порт на комп-а с 9 щифта.
Демек, онзи малкия..... да бе, същия дето е на по-старите мишки и повечето компютри го имат.
Въпроса за софт-а още не е изяснен! (От мен, имам в предвид)
След малко ще пусна една картинка, ако естествено разбера как се постват картинки.... :oops:

Сори, няма картинка!
Ето ви направо линк: http://www.ohiodiagnostics.com/pages/volvo.html
Tongue Tongue Tongue
Хммм добре звучи... Има порт, който наричаме сериален или COM. Мисля, че за него говориш. А снимки се поставят по следният начин:

[img]пълният%20път%20до%20картинката[/img]
Garfield Wrote:И мен живо ме интересува този въпрос.
Още повече, че ми свети лампата SERVISE..... но защо ли?
Както каза и колегата "хамлет" няма повод за притеснение - "service" светва през определен пробег, за да ти напомни да си смениш маслото.
sss Wrote:
Garfield Wrote:И мен живо ме интересува този въпрос.
Още повече, че ми свети лампата SERVISE..... но защо ли?
Както каза и колегата "хамлет" няма повод за притеснение - "service" светва през определен пробег, за да ти напомни да си смениш маслото.

Сервизната лампа светва след пробег 30 000 км. или изминала една година от последното включване към компютър. Целта е да отидеш до сервиз за да се направи профилактичен преглед.
s0me0ne Wrote:Сервизната лампа светва след пробег 30 000 км. или изминала една година от последното включване към компютър. Целта е да отидеш до сервиз за да се направи профилактичен преглед.

Да бе, ясно. Целта е да ме набутат, да ида в някой сервиз....
Знам ги аз тях... гадове.

Та за това се интересувам от кабела. За да мога сам да си го нулирам! :lol: :lol: :lol:

Ама и аз съм много стиснат... тц, тц, ник'ва аванта не пускам на сервизите. А и те трябва да се изхранват с нещо. Все пак... :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16