Волво Клуб - България

Full Version: Проблем с климатроника ?
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4
А нали самия тест ставаше, като пъхна кабела, дам на контакт след това и еднократно за около 1 сек натисна бутончето, зад а ми прочете грешките и след като повтори първата задържам за около 7 сек и пускам след което трябва да светне продължително при което докато свети аз пак натискам за около 7 сек бутона за да изчистя грешките??? Нали така става-е самото прочитане и чистене???
Много балгодаря на колегата volvo79 за изчерпателната информация!!! И колеги за да не се повтарям, погледнете какво написах и какък се оказа че е проблема в темата която пуснах специално за това!!!
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=16049" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=6&t=16049</a><!-- l -->
еееее колега имам го същия проблем в смисъл че преди като си дам на auto вентилатора и завъртя на контакт тръгва на максимални обороти щом запаля или постои малко на контакт и вентилатора замлъква. На степени като дам започва да духа. Започвам да си мисля дали проблема не е в това устроиство което се намира до вентилаторал. Представлява алуминиеви ребра свързани към платка. Като купих колата вентилатора въртеше само на максимални обороти. Извадих това устроиство и ми хрумна да го занеса на теливизионен техник та провери дали основния чип на платката е здрав. Оказа се че е изгорял. По номера на чипа го намери и го смени тогава си тръгна и на автоматичен режим и на степени, но това със стария панел за управление преди да изгори. Сега с този на автоматичен режим на вентилатора не иска само на степени работи. Преди няколко дни отварям да погледна бушоните и на бушона за вентилатора беше му се разтопила пластмасата и се беше свлякла надоло, но бушона здрав, ще се запаля ама не гори тоя бушон, а по книжка го дават 30А[attachment=16862][attachment=16861]
Ти да не си с климатик а не с климатроник, който да не е с градуси а само с топло студено??? И знаете ли какво ме съмнява да не залепило релето на максималната мощност на вентилатора и за това да върти постоянно и да бърка и компютър и градуси и всичко ??? Защото като дам и един зъб преди контакта пак върти нон стоп на макс???
на автоматичен режим ли е поставен вентилатора? И след като завъртиш и запалиш спира ли да духа? С климатроник съм.
Ти това устроиство което ти показах на снимките проверявал ли си го. Някои може ли да ми каже как се казва това устроиство което съм заградил с червено.
имам в предвид на английски как е
оп намерих го в <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.skandix.de" onclick="window.open(this.href);return false;">www.skandix.de</a><!-- w --> Resistor, Interior blower 107.99€
хм в moto-phoe е 215.60 лева
Като купихме колата това нещо го нямаше и тия си пускаха парното с някво копче си бяха извързали или по скоро си пускаха така духалката и ние го купихме чисто ново от МП за мн пари, но не си спомням колко бяха но чисто ново преди 5 години и не вярвам то да е дало фира, но може!!! Аз като сложих цял управляващ блок от друга кола и парното си заработи нормално, градуси мрадуси, зони и тн, но от доста време насам сме забелязали че акто бутнеш плъзгача на климатроника да духа на макс и духа силно, но преди маи цъкаше и някво реленце и задухваше на макс още по силно, а сега като го плъзне6 или по скоро като работеше не цъка, а просто си духа и въпроса ми е трябва ли да цъка някво реленце като бутнеш плъзгача на макс??? Иаче и с оня блок който го сложих всичко си работеше по старо му градуси зони ауто, рециркулация, всичко!!!
Мисля си да не е залепило релето на макслималната скорост, защото като дам на контакт духа яко (като на макс) и като махна бушон 5 за максималната скорост на вентилатора и спира да духа, а и преди май цъкаше като бутнеш плъзгача на макс, а сега не цъка и не духа повече??? :?: :?: :?:
Pages: 1 2 3 4